Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan nimeä ei voitu laittaa,eihän Kepulaislehti voi Kokoomuslaista millään tavoin kehua.SH
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
17
1497
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö,höpö. Jaska on niin tunnettu ettei edes nimeä tarvitse mainita, puhumattakaan puolueestaan.
- AnonyymiUUSI
Itse olet vain höpö.Samassa lehdessä nytettiin Kettusen kuva myös nimellä.SH
- Anonyymi
Niin ja Suomen uutiset on persulehti.
Ei sielläkään kehuta ja jos mainitaan joku toinen puolue niin haukkumisen puolelle menee. - Anonyymi
Kepu on Kuhmo!
- Anonyymi
Sanon Kuhmolaiseni irti vuodeksi 2026.SH
- Anonyymi
Miksi ihmeessä?
- Anonyymi
Sekä Jaska että kepu ovat oman etujensa tähden näivettäneet kuhmon kuoliaaksi, siihen missä se nyt on, kuolevat sitten itsekkin.
- AnonyymiUUSI
Kepullahan on jo noin 100 vuotta ollut Kuhmon johtopaikat,nytkin sillä on taas yksinkertainen enemmistö.No nyt ei ole enää Jaska riesana.Katsotaan meneekö meno paremmaksi.SH
- Anonyymi
Kuhmo on kepulien Krimi!
- Anonyymi
Moaliman ohhuin kirja on joakon poliittiset saavutukset 😍🤷♀️🚴😍😍
- AnonyymiUUSI
No kerroppa mitä saavutuksia iselläsi on. SH Siis hyviä saavutuksia.
- Anonyymi
Kyllä se pesunkestävä kokkeli on. Aina nenä valkoisena kylällä hiimaillut. Ihme että kukaan ei ole puuttunut noin railakkaaseen käyttöön😠
- Anonyymi
Ihan on Jaakko,mies paikallaan
- Anonyymi
Teitä vain tympäsee kun Jaska ei ole kepuli keskustalainen.
- Anonyymi
Yritti monet kerrat liittyä kepuun mutta ei otettu kun joku taso täytyy kuitenkin säilyttää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritti monet kerrat liittyä kepuun mutta ei otettu kun joku taso täytyy kuitenkin säilyttää
No olisihan se Kepun taso noussut.Toki vähän liiankin hyväksi.SH
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olisihan se Kepun taso noussut.Toki vähän liiankin hyväksi.SH
Ootko rakastunut jaakkoon kun noin kiivaasti puolustat, venäläistyylistä jankkaamista.
tyyppi istunut 70 vuotta valtuustossa ilman mitään menestystä, mietippä sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308