Vapaa kuvaus

Akateeminen ukkomies helsinki.

Aloituksia

0

Kommenttia

57

1. Hallissa olin kerran hiljaiseen aikaan. Saunassa ikäiseni mies. Oltiin aika saman kokoisia jotain 175 ja 85 kg. Minulla velttona vajaa 10 senttinen ja paljas terska. Naapurilla ehkä vähän pidempi, ohuehko tuppikulli. Joitakin sanoja vaihdettiin.

Pukukaappimme oli aika lähekkäin. Keräsin vaatteeni penkille ja kuivattelin. Samoin tämä naapuri. Huomasin että hänen kullinsa oli hiukan heräillyt, sellainen puoli kova. Itselläkin pian saman lainen. Eikä kauaa kun molemmilla seisoi. Sitten tuli isompi ryhmä.

Pukeuduimme nopeasti. Naapurini lähti ensin, minä muutaman minuutin perässä. Päästyäni ulos hallista huomasin hänet ulkopven läheheisyydessä. Hän vinkkasi että tulisin hänen mukaansa. Lähellä oli vanha Volvo. Istuin kyytiin, kaveri pani auton käyntiin ja laski kätensä reidelleni. Minä tein samoin. Kopeloimme toistemme kovia kaluja.

Lähdimme liikkeelle ajoimme hiljaiselle isohkolle parkkipaikalle. Hän ohjasi auton perimmäiseen kulmaan jossa ei ollut lainkaan muita autoja. Hän nousi ylös ja käski minunkin tulla takapenkille. Siellä vasta huomasin että takaikkunat oli teipattu varsin tummiksi. Hän avasi vyönsä ja laski housunsa alas. Otin kiinni hänen kullistaan ja rankkasi sen kovaksi.

Laskin myös housuni alas. Omani seisoi täysiä. Naapurini kumartui ja ottikullini suuhuni, heveli toisella kädellään kiveksiäni ja välillä sormikävi aukollani. Hän otti kaiken suuhunsa ja nieli. Sitten osat vaihtuivat.
  2. Helsingistä oon
  3. Se löytyisi sieltä.
  4. Kyllä
  5. Runkannut
  6. Samoin.
  7. Runkannut
  8. 14 cm