Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Googlaa+sana+superkompensaatio,+Jos+treenaat+ja+tavoittelet+jotain,+kohtuullinen+ylirasitus+ei+välttämättä+ole+pahaksi.+Toinen+asia+sitten+on+tarvitseeko+keski-ikäinen+enää+treenata+supertosissaan….+Armollisuus+itseä+kohtaan+on+paljon+parempi+vaihtoehto+onnellisen+elämän+valinta,+ainakin+niin+itse+näen.Se+ei+ole+aina+helppoa,+mutta+on+ainakin+hyvä+tavoite+elämälle.Olen+treenannut+tosissani,+nuoruudesta+oli+ylikunnossa+2+krt/vuosi.+Treenasin+kestävyyslajia+paljon+parempien+kanssa,+parhaimmat+oli+NEM+ja+olympiaurheilijoitq,+ja+itse+olin+pienin,+nuorin+ja+p-askin.+Silti+vedin+yleensä+kaikki+suunnitellut+kilometrit.+Yhtenä+kautena+en+nukkunut+enää+kuin+3h+yössä,+toisena+hypoglykemia+iski+(verensokerit+vaarallisen+alhaalla),+monena+tulokset+vaan+huononi+ja+huononi,+ja+yhtenä+kautena+en+antanut+periksi+vatsaflunssalle+kun+oli+maksimiviikko+(kauden+kovin+viikko)+ja+päädyin+tiputukseen+ja+24h+valvontaan+sairaalaan+pariksi+päiväksi.+CRP+veteli+yli+200.+Onneksi+olin+nuori+ja+huippukuntoinen+ja+treeneissä+takaisin+4pv+päästä.+Määrät+oli+kyllä+kauheita+peruskuntokaudella+(nykyään+treenataan+järkevämmin)+lajitreeniä+9+krt/vko+2-3.5h,+3+tunnin+punttia+ja+palauttavaa+treeneissä+tunti+toisen+lajin+peruskestävyyttä.+Jos+olisin+ollut+armollisempi+itselleni,+olisin+säästynyt+ylikunnolta+ja+olin+ollut+luultavasti+parempi,+Teininä+on+kuitenkin+vielä+lapsi+aivoiltaan.+Joskus+pitää+oppia+kantapään+kautta!Suosittelen+lepoa+(ei+palauttavaa+treeniä)!+Keski-ikäisen+keho+harvoin+enää+jaksaa+äärirajoille,+ja+rajan+ylittämisestä+seuraa+usein+vammoja.+Ja+vammat+ei+parane+enää+niin+kuin+parikymppisellä,+josta+seuraa+pitkä+treenikatko.+BTW:+Jos+lihakset+on+kovin+kipeät,+kannattaa+pitää+mielessä+koronan+mahdollisuus.+Itsellä+oli+samaa+ilman+syytä+usean+päiviä+ilman+muita+oireita.+Ihmettelin+vain+onko+kunto+niin+huono+kun+lihakset+kolottaa+jostain+pikkujutusta+esim.+korkokenkien+käytöstä+(mitä+en+tosin+ollut+tehnyt+2+vuoteen+😆).
  2. Taitaa+olla+nuoremmissa+miehissä+ihan+samanlainen+ilmiö+rahastaa+seksillä+kuin+sugar+daddy’t+on+nuorille+naisille.+Prostituutiotahan+tuo+on,+sukupuolesta+riippumatta,+vain+hieman+kauniimman+nimen+alla!Ja+kaipa+niitä+sitten+on+naisia,+jotka+ovat+valmiit+maksamaan+mahdollisesti+komeasta+seurasta,+kun+tarjoajia+löytyy?+Itselle+hyvä+seksi,+rakastelu+siis,+on+intiimiä,+intohimoista,+kaunista,+aitoja+tunteita,+toisen+kunnioitusta+ja+luottamusta.+Jos+toinen+tekee+sitä+pikkurahan+tarpeeseen,+eipä+paljon+ole+aineksia…+Sinänsä+jos+järjestely+sopii+itseään+myyvälle+ja+sugar+daddylle/mammalle+ja+kummankin+pönttö+kestää+järjestelyn,+mikäs+sitä+on+meidän+muiden+arvostelemaan!++Eikä+tuo+paljon+eroa+siitä,+että+maksettuja+nuoria+vaimoja+tuodaan+Thaimaa+tai+Venäjä,+tai+nuoria+miehiä+Gambiasta.+Kukin+omalla+tyylillään!+Itse+en+ole+kiinnostunut+kuin+aidosta+molemminpuolisesta+rakkaudesta.