Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. En+harrasta+maksullisia+miehiä,+edes+halpoja,+Sorry!+Lähden+treffeille+vain+kun+tiedän+miehen+olevan+älykäs,+fiksu+ja+peruskäytöstavat+omaava.+Sekään+ei+osu,+sorry!+Lähden+treffeille+vatsa+kun+olemme+vaihtanut+viestejä+kaksin+(jotta+tiedä++kenet+olemme+tapaamassa).++Lisäksi+treffeille+pääsy+ei+ole+itselleni+arvo,+vaan+se+että+kaksi+toisistaan+aidosti+kiinnostunutta+ihmistä+haluaa+tutustua.+Viimeinen+kohta+ei+osu+kumminkaan+päin!+Sorry+Anonyymi+tuli+neljä+syytä+ei-jatkoon!
  2. Lähtökohtaisesti+molemmat+maksaa+omansa,+jos+muuta+ei+ole+sovittu.+Jos+mies+sanoo,+että+haluaisin+viedä+sinut+syömään+ja+tarjota+illan,+olisi+epäkohteliasta+alkaa+vääntämään+asiasta.+Jos+asiasta+ei+ole+puhuttu+mitään+ja+mies+ehdottaa+maksavansa,+sanon+AINA+että+voin+kyllä+hoitaa+oman+osuuteni.+Jos+vastaus+on+tiukka+ei,+tyydyn+asiaan,+mutta+muuten+maksan+oman+laskuni.+Jos+tietäisin,+että+miehellä+on+tiukkaa,+en+edes+lähtisi+mihinkään+kalliiseen+mukaan.En+ymmärrä+miksi+ekat+tai+tokat+treffien+pitäisi+olla+Michelin+tähden+ravintolassa,+eikä+missään+tyyriissä+paikassa.+Tunnelmallisia+keskihintaisikin+ruokapaikkoja+löytyy,+tai+miksei+kahvila/terassi++++kävely+kaupungilla+toimi+ihan+riittävän+hyvin+tai+vaikka+picnic+puistossa?+Ja+kun+on+nähty,+että+toinen+on+turvallinen+voi+pikkurahalla+tehdä+retken+Suomenlinnaan+tai+Vallisaareen+tai+Espoon+ulkosaariin+tai+vaikka+Fiskarssiin.+Ei+treffeissä+ole+oleellista+status+vaan+itse+ihmiseen+tutustuminen!+Isommat+jutut+ehtii+toteuttaa+kun+on+nähty,+että+homma+pelittää+edes+alun+verran.+Olen+sitä+mieltä,+että+treffien+aihe+sovitaan+yhdessä+ellei+mies+nimenomaan+ilmoita,+että+haluaa+tarjota+ja+järjestää+yllätystreffit.+Lahjahevosen+suuhun+ei+sovi+katsoa.+Silti+kovin+suureelliset+ensitreffit+voisi+olla+kiusalliset+vastaanottaa.+Olen+myös+sitä+mieltä,+että+mies,+joka+ajattelee+ostavansa+seksiä+lounaan+hinnalla+on+pöllö+naista+halventava+sovinisti!+Mies,+joka+ajattelee+ostavansa+seksiä,+on+parempi+tehdä+ostonsa+suoraan+prostituoidun+”tiskillä”!+Kahden+ihmisen+välinen+vuorovaikutus+etenee+rakasteluun,+kun+parin+välillä+on+riittävä+luottamus+ja+läsnäolo,+pari+tuntee+fyysistä+ja+henkistä+vetoa+toisiinsa,+moraali+ei+estä,+tunnelma+on+intiimi/oikea++ja+läheisyys+tuntuu+todella+hyvältä.+Lounas++ei+sisälly+listalle.
  3. 😆😂🤣😁