Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Emberizi
profiilit
Emberizi
Emberizi
Vapaa kuvaus
Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.
Aloituksia
18
Kommenttia
1763
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+harrasta+maksullisia+miehiä,+edes+halpoja,+Sorry!+
Lähden+treffeille+vain+kun+tiedän+miehen+olevan+älykäs,+fiksu+ja+peruskäytöstavat+omaava.+Sekään+ei+osu,+sorry!+Lähden+treffeille+vatsa+kun+olemme+vaihtanut+viestejä+kaksin+(jotta+tiedä++kenet+olemme+tapaamassa).++Lisäksi+treffeille+pääsy+ei+ole+itselleni+arvo,+vaan+se+että+kaksi+toisistaan+aidosti+kiinnostunutta+ihmistä+haluaa+tutustua.+Viimeinen+kohta+ei+osu+kumminkaan+päin!+
Sorry+Anonyymi+tuli+neljä+syytä+ei-jatkoon!
25.07.2022 02:20
Lähtökohtaisesti+molemmat+maksaa+omansa,+jos+muuta+ei+ole+sovittu.+Jos+mies+sanoo,+että+haluaisin+viedä+sinut+syömään+ja+tarjota+illan,+olisi+epäkohteliasta+alkaa+vääntämään+asiasta.+Jos+asiasta+ei+ole+puhuttu+mitään+ja+mies+ehdottaa+maksavansa,+sanon+AINA+että+voin+kyllä+hoitaa+oman+osuuteni.+Jos+vastaus+on+tiukka+ei,+tyydyn+asiaan,+mutta+muuten+maksan+oman+laskuni.+Jos+tietäisin,+että+miehellä+on+tiukkaa,+en+edes+lähtisi+mihinkään+kalliiseen+mukaan.
En+ymmärrä+miksi+ekat+tai+tokat+treffien+pitäisi+olla+Michelin+tähden+ravintolassa,+eikä+missään+tyyriissä+paikassa.+Tunnelmallisia+keskihintaisikin+ruokapaikkoja+löytyy,+tai+miksei+kahvila/terassi++++kävely+kaupungilla+toimi+ihan+riittävän+hyvin+tai+vaikka+picnic+puistossa?+Ja+kun+on+nähty,+että+toinen+on+turvallinen+voi+pikkurahalla+tehdä+retken+Suomenlinnaan+tai+Vallisaareen+tai+Espoon+ulkosaariin+tai+vaikka+Fiskarssiin.+Ei+treffeissä+ole+oleellista+status+vaan+itse+ihmiseen+tutustuminen!+Isommat+jutut+ehtii+toteuttaa+kun+on+nähty,+että+homma+pelittää+edes+alun+verran.
+Olen+sitä+mieltä,+että+treffien+aihe+sovitaan+yhdessä+ellei+mies+nimenomaan+ilmoita,+että+haluaa+tarjota+ja+järjestää+yllätystreffit.+Lahjahevosen+suuhun+ei+sovi+katsoa.+Silti+kovin+suureelliset+ensitreffit+voisi+olla+kiusalliset+vastaanottaa.+
Olen+myös+sitä+mieltä,+että+mies,+joka+ajattelee+ostavansa+seksiä+lounaan+hinnalla+on+pöllö+naista+halventava+sovinisti!+Mies,+joka+ajattelee+ostavansa+seksiä,+on+parempi+tehdä+ostonsa+suoraan+prostituoidun+”tiskillä”!+Kahden+ihmisen+välinen+vuorovaikutus+etenee+rakasteluun,+kun+parin+välillä+on+riittävä+luottamus+ja+läsnäolo,+pari+tuntee+fyysistä+ja+henkistä+vetoa+toisiinsa,+moraali+ei+estä,+tunnelma+on+intiimi/oikea++ja+läheisyys+tuntuu+todella+hyvältä.+Lounas++ei+sisälly+listalle.
25.07.2022 01:48
Miksi+on+aina+mentävä+yhdessä??+Eikö+voi+olla+omia+ja+yhteisiä+menoja?+
Yhteiset+menemiset+sovitaan+tietysti+yhdessä.+Iso+osa+menemisistä,+yhdessä,+pitäisi+olla+molemmille+mieluisa.+Seassa+voi+toki+olla+vain+toisen+juttuja,+molemmin+puolin.+
Jos+halua+mennä+vaikka+Kiinaan+ja+ei+ole+varaa,+ei+voi+ajatella,+että+toinen+maksaa+vain+koska+itse+haluaa+mennä,+Jos+kumppani+ehdottaa,+että+mennäänkö+Kiinaan+ja+siihen+vastaa,+että+reissu+kiinnostaa,+mutta+rahatilanne+ei+anna+myöten,+on+paremmassa+rahatilanteessa+olevan+mietittävä++haluaako+ehdottava+kumppani+mennä+itsekseen,+jättää+reissun+väliin+vai+ehdottaako+maksavansa+molempien+matkat.+
Jos+olisin+itse+suhteessa,+jossa+toisen+rahatilanne+on+huono(mpi)+en+edes+lähtisi+ehdottamaan+mitään+kallista.+En+haluaisi+korostaa+asiaa,+koska+se+ei+varmasti+tunnu+suurimmasta+osasta+kivalta.+Matkustaminen+tai+ulkona+syöminen+on+kivaa,+muttei+ne+ole+asioita+mitkä+ratkaisee+onnellisuutta+mitenkään,
25.07.2022 00:49
Missä+sanon,+että+on+työnantajan+vika???+Puhelin+on+4v+vanha.+iPhonet+harvemmin+ikääntyy+kauniisti.+Jos+olisi+oma+puhelin,+olisi+jo+vaihtanut,+kun+ei+jaksa+enää+pelittää.
25.07.2022 00:13
Hah+hah!+Tai+sitten+olet+INxx.+Jos+olet+T/F+ja+P/J+lähellä+keskialuetta,+pieni+”epävakaus”+heittää+reunan+yli+toiselle+puolelle.
25.07.2022 00:11
Oma+arvioni+tuloksesta+perustuu+reilu+10v+takaiseen+itsetutkisteluun+ja+5+eri+testisettiin.+Pisimmillä+ja+monipuolisimmilla+tulos+oli+aina+ENFP,,+paitsi+kuin+elämän+tilanne+on+äärihaastava+siirryn+INTJ+suuntaan.+Sulkeudun,+keskityn+hoitamaan+asiat+asioina,+ja+haen+järjestyksellä+selkeytä+elämään.+Elän+kuin+kuplassa+ja+hoidan+asiat+järjestelmällisesti+autotunella.+Normaalityöstressi+ei+saa+minua+tuohon+suuntaan,+mutta+isot+järistykset+elämässä+voi+saada.+
Minulla+on+vahva++E+ja+N+ja+heikot+N+ja+P.+Nuo+viimeiset+joskus+heiluu.+Stressi+lisää+selkeästi+T+ja+J+ominaisuuksia.
25.07.2022 00:04
Minusta+tuohon+tilanteeseen+toimii+yksinkertainen+laskutoimitus:+asumismenot+(paitsi+laina,+jos+vain+toinen+omistaa)+++ruokakulut+++laskut+++talousmenot+=+kokonaiskulut+esimerkiksi+2000e
Jos+toinen+tienaa+5.5e+ja+toinen+2.5e,+jaetaan+tuo+2e+tulojen+suhteessa.+Iso+tuloinen+maksaa+1375e+yhteiselle+tilille+ja+pienempi+tulojen+625e.+Kun+homma+on+sovittu+kerran++ja+summat+siirtyy+automaattisesti++yhteistilille,+ei+pieni+tuloisen+tarvitse+kohdata+asiaa+koko+ajan.+Lainan+maksattaminen+sillä,+joka+ei+asuntoa+omista+olisi+kohtuutonta.
24.07.2022 23:31
Asun+rivitalossa,+ja+ainoa+mh-mh+seinä+on+naapurin+puolella++pieni+mh+(parisänky+tuskin+mahtuu).+Ei+siis+ole+kuullut+ääniä,+enkä+ole+itse+tuohon+kämppään+yhtään+miestä+raahannut.+Ei+siis+myöskään+häiriötä+naapurille+päin+ole+aiheutettu.+
Sänky+on+Ikean+keskihintainen+ja+aika+tukeva+malli+(~400e),+mutta+patjat+maksoi+2te+vaikka+oli+60%+tai+70%+alea.+Jos+joskus+vielä+olen+parisuhteessa,+sitten+näkee+miten+nuo+toimii+rakkaudellisiin+tarkoituksiin.
24.07.2022 23:22
Ei+taida+tuo+S+olla+kovin+vahva…+kuulostat+osittain+ENFP:ltä.+Nopeat+päätökset+yleensä+tapahtuu+intuitiivisesti+ja+tuo+muu+kuulostaa+myös+hieman+erilaiselta+kuin+ääri-Ässät+yleensä+on.
24.07.2022 23:13
Ei+ystävyys+katso+ikää,+vaan+persoonaa.+Minulla+on+20v+nuorempia+työkavereita,+joiden+kanssa+synkkaa+todella+hyvin+ihmisenä,+eikä+ikä+millään+tavalla+haittaa.+Suurin+osa+työkaverista+on+5-15v+nuorempia,+pitää+mieleltään+nuorena.+Kun+innostun,+vedän+muita+mukanani+eikä+toisinpäin.+😁
Parisuhteessa+20v+ikäero+tekisi+tiukkaa.+En+ole+koskaan+ollut+suhteessa+kuin+saman+ikäisten+tai+vanhempien+kanssa.++Olen+kuitenkin+joskus+rakastunut+vahingossa+13v+nuorempaan,+Hän+oli+täydellisesti+samalla+aaltopituudella+ja+läsnäolon+intensiteetti+oli+huima.+Hänestä+olisi+voinut+yhtä+hyvin+tulla+myös+paras+ystävä,+jos+tiemme+ei+olisi+eronneet.+Hän+myönsi+tunteensa,+vaikka+suhdetta+tai+edes+tapailua+ei+syntynyt.+Kun+tajusin+iän,+nikottelin+aika+tavalla+sisäisesti.+En+iän+takia,+vaan+sen+takia,+että+en+ole+olevani+puuma,+Tuo+kokemus+sai+kuitenkin+käymään+pään+sisäisen+keskustelun++läpi+itseni+kanssa+ettei+ikä+ratkaise,+jos+kaikki+muu+kohtaa+ja+kolahtaa+voimalla,+Sellainen+kolahtaminen+ei+ole+kovin+tavallista!+Jos+suhde+olisi+alkanut,+olisin+hyväksynyt,+että+hän+on+vain+lainassa+kunnes+vanhenen+ja+mielummin+otan+10-20v+onnea+ja+rakkautta,+kuin+elän+laimeassa+rakkaudessa.+Tämä+kokemus+vaikuttaa+mielipiteeseeni+edelleen.+En+tarkoituksella+etsi+eri+ikäistä+(saman+ikäinen+on+minulle+noin++-8v),+mutta+jos+tunteet+päättää+toisin,+ja+vastapuolikin+kokee+samoin,+se+on+vain+elämää.
24.07.2022 23:06
Välis,+tiedätkö+että+ensisynnyttäjien+keski-ikä+on+28v+tai+29v+(en+muista+ulkoa).+17v+on+vielä+lapsi,+jonka+ei+pidä+miettiä+lisääntymistä+vielä+moneen+vuoteen.
24.07.2022 22:46
Välis,+maailmasi+on+vain+niin+suppea,+ettet+ole+nähnyt+ihan+normaalia+elämää+ymmärtääksesi+erilaisia+ihmisiä+kuin+itse+olet.+Maailman+avartaminen+tekee+hyvää!
24.07.2022 22:44
Aika+surullista,+jos+äitisi+on+sinua+vain+16v+nuorempi.+On+ollut+sinua+tehdessä+sakkolihaa+ja+aivan+liian+nuori+saamaan+lapsia.
24.07.2022 22:42
Hah+hah!+Minulla+taas+on+ollut+nuorena+naapuri+(asuin+26m2+yksiössä+vanhassa+kivestä+tehdyssä+Jugent-talossa),+joka+valitti+kun+puhelin+oli+kovalla+(lankapuhelin+on+oletusääniillä)+tai+juhlin+kovaäänisesti+kun+3+naiskaveria+oli+23+asti+kylässä+ja+juttelimme+hillitysti+tai+remontista+kun+nuoruuden+poikaystävä+sahasi+yhden+pöytälevyn+klo+20.50.+Häiriintyi+varmana+myös+parisuhteen+seksielämästä,+joka+oli+kohtuullisen+vilkas,+vaikka+emme+asuneet+yhdessä,+ja+vaikka+en+kyllä+kumpikaan+ei+harrastanut+huutamista.+😆+Ei+vain+kehdannut+valittaa+itse+asiasta!+Pisti+TV+aina+isolle+kun+häiritsi.
24.07.2022 22:40
Niin+ja+tulot+ja+rakkaus+on+kaksi+täysin+erillistä+asiaa.+Pienet+tulot+ei+ole+este,+jos+arvomaailma+ja+tunteet+kohtaa.
24.07.2022 22:32
Parisuhteessa+ei+ole+ollut+isoja+eroja+(<1te),+kuin+äitiyslomien+aikana.+Silloin+mies+on+maksanut+enemmän+joko+mielellään+tai+jupisten.+On+mies+ollut+jaksoja,+jolloin+olen+maksanut+enemmän,+koska+toinen+on+sairaslomalla.
Parisuhteessa+on+aina+ollut+omat+tilit+ja+yhteinen+tili+ruoka-+ja+talouskuluille+sekä+laskuille,+ja+mihin+kumpikin+maksaa+osansa.+Palkkaa+ei+ole+tarvinnut+huomioida,+koska+erot+verojen+jälkeen+on+ollut+pieniä.+Jos+tuloerot+olisi+isot,+olisi+sen+huomioiminen+reilua.+Tosin+tienaan+sen+verran+hyvin+etten+koe+tarvitsevani+tukea+mieheltä,+vaikka+olisin+se+selkeästi+pienempi+palkkaisempi+ja+mies+olisi+vaikka+yritysjohtaja.+Viimeisimmissä+suhteessa+maksoin+huomattavasti+enemmän,+koska+kaksi+lasta+oli+vain+minun+kustannettavana,+Maksoin+3.5+hlö+kulut+ja+ex+maksoi+1.5+hlö+kulut.
Olen+sitä+mieltä,+että+kumpikin+puoliso+osallistuu+kustannuksiin+reilusti+ja+yhteisesti+sovitulla+summalla;+ja+sitten+mitä+jää+yli+on+omassa+käytössä.+Siihen+osuuteen+ja+sen+käyttöön++ei+kumppanilla+ole+sanomista!+
Jos+puoliso+maksaisi+vaikka+matkoja+minulle,+olisi+siihen++rehellisesti+sanoen+vaikea+suhtautua.+Ainoa+tapa+mikä+ei+tökkisi+olisi+yllätysmatka+synttärilahjaksi+tms,+En+matkusta+velalla.+Jos+kulutus+tavoissa+olisi+isoja+eroja,+pitäisi+miehen+joko+matkustaa+osa+reissuista+itsekseen+tai+sitten+tiputtaa+hotellien+tasoa+kohtuuhintaan+tai+sitten+maksaa+vähän+enemmän,+jos+asiaa+olisi+kynnyskysymys.
24.07.2022 22:30
😆😂🤣😁
24.07.2022 22:12
Katsoitko+omia+prosentteja,+jos+olet+kahden+tyypin+rajalla+vaikka+51%+kohdalla,+ylsi+vastaus+voi+viedä+toiselle+puolelle,+koska+tuo+on+vain+malli.+Todellisuudessa+ehkä+olet+tosiaan+sekoitus+noita?+Joskus+näkee,+että+parametri,+joka+on+ihan+rajalla+merkitään+x:llä.
24.07.2022 21:38
Itse+asiassa+introvertti+ei+tarkoita+epäsosiaalisuutta.+Introvertti+voi+olla+hyvinkin+sosiaalisesti+taitava,+mutta+kanssakäyminen+vain+syö+hänen+voimansa+minimiin.
24.07.2022 21:34
Olet+kohtuullisen+samanlainen+kuin+minä,+minkä+olen+kyllä+kirjoittelustasi+vaistonnut.+Jos+nyt+ihmisiä+voi+koskaan+samanlaiseksi+sanoa.+Niin+paitsi+tuo+S+ja+N+ero.+Muistatko+kuinka+vahva+tuo+S+oli?+%?+Suunnitteletko+paljon+tulevaa+ja+onko+sillä+sinulle+mikä+merkitys?+Asiaa+voi+miettiä+vaikka+ammatin,+harrastuksen+tai+sen+miten+haluaisi+näkevänsä+elämänsä+5v+päästä?+Vai+keskitytkö+enemmän+siihen+tähän+hetkeen+ja+ehkä+myös+menneeseen?+Entä+tarvitsetko+elämässä+tavoitteita+ja+haaveita+ollaksesi+onnellinen.+Oletko+A+vain+T?+
Yksi+parhaista+ystävistäni+on+ESFJ,+mutta+hän+on+kaikissa+paitsi+J+osalta+aika+keskiarvoa.+Hän+on+hyvin+tehokas,+nopea+ja+tekee+isoja+päätöksiä+sormia+napsauttamalla+(mihin+harva+pystyisi).
24.07.2022 20:45
16 / 89