Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1974
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nuorena patikoin naisen kanssa ravintolasta hänen kämipille.
Matkalla astuin koiranpaskaan. Kasa oli suuri ja lämmin ja haisi erityisen pahalle.
Matka jatkui ja haisin paskalle. En tiedä huomasiko nainen vahinkoni. Siitä ei kumpikaan puhunut mitään.
Haju oli kuitenkin sellainen, että jossain sitä paskaa piti olla.
Saattoi nainen ajatella, että olin liannut housuni.
Kun pääsin naisen ovelle, pyysin siisäänpääsyä, mutta pyyntö evättiin.
Älkää patikoiko, ottaaka taksi ja paskasta pitää puhua, oli se sitten missä tahansa.
07.09.2024 22:37
Olet kuin tihkusade!
Jos olisit sääilmiö, olisit tihkusade.
Olet raikas ja herkkä ihminen. Sinun kanssasi tulee helposti toimeen, koska olet empaattinen ja sinulle on tärkeää ottaa muut huomioon. Ystäväsi voivat luottaa siihen, että sinulta saa parhaat neuvot ongelmiin. Arvostat luultavasti elämässä kauniita asioita, luontoa ja rauhaa. Muut näkevät sinut seesteisenä ihmisenä, mutta joskus myös hieman ujona.
Joo, tylsää on ollut, ja epämukavaa kuin tihkusateessa istuisi.
28.08.2024 14:36
Tulin tänne keskustelemaan, enkä lukemaan vanhoja ketjuja.
Vanhaa ketjua kommentoidaan aika harvakseen, usein siksi, että aihe on tuttu ja mielenkiinnoton.
22.08.2024 20:07
Kaveri kertoi että olin telkkarissa Helsingin Jazz festareilla.
Kuulemma jammailin siellä muissa maailmoissa ja kamera seurasi tekemisiäni aika pitkään.
Väkeä siellä ei ollut, joten erotuin hyvin joukosta.
20.08.2024 21:42
Tietokone tietää ja ajattelee, riittää, että painaa nappulaa.
Tosin teoria on enemmän mun juttu kuin käytäntö.
18.08.2024 16:28
Naisen äärimmäinen kauneus on hämmentävää. Tuolloin minusta tulee epävarma, oli tilanne mikä tahansa.
Onneksi näin käy hyvin harvoin (toistaiseksi kolme tapausta/elämä).
Älykkyys naisessa ilahduttaa aina. Nainen osaa myös tuoda esille älykkyyttään niin, ettei hän vaikuta arrogantilta.
Älykäs mies sortuu naista helpommin patsasteluun.
17.08.2024 14:03
Uudet rajajääkärit valmiina vartioimaan.
https://yle.fi/a/74-20105522
Kaikilla on skinhead kampaus. Tässä on viety persuus huippuunsa. Yhtään ei siedetä erilaisuutta.
Varmaan poikien pääkallot on mitattu, varmistettu että pääkoppa täyttää etnonationaaliset kriteerit.
17.08.2024 00:50
Milloin mahtaa metsien humalaiset miehet oivaltaa, että kaupasta tilaajalle lähtenyt robottikärry sisältää kaljaa, viiniä ja muita herkkuja?
Sellainen on helppo kaapata kainaloon ja viedä metsään.
Vai joko vaunuja suojelee tappajadrooni?
17.08.2024 00:31
Mulle soitti tekoälyinen botti. Yritti myydä lasiparveketta. Kovin oli jäykkä juttukumppani.
Pian lakooninen botti lukee myös merisään, enää ei kuulu ihmisen innostunut ääni.
17.08.2024 00:19
"Vahvasti tatuoidun Wilsonin tapaus on herättänyt muutenkin paljon huomiota. Independentin mukaan mies on saanut lähes 4 000 rakkauskirjettä vankilaan."
☝
Miehellä on upea makeup. Ei ihme että naiset käy kuumana.
Nyt palstan nössömiehet ottaa tussin käteen ja piirtää itselleen uuden naaman.
Sitten viikonloppuna yökerhoon valloittamaan naisia.
15.08.2024 14:25
Ei siellä puhuta edes vauvojen tekemisestä, niin kuin täällä.
Äänensävyni on pehmeämpi, kun oletan puhuvani naiselle.
Kerran eräs naisoletettu mies kysyi suoraan, että olenko homo.
En pärjää kovinkaan hyvin anonyymissä ympäristössä.
15.08.2024 13:49
Radikalisoiduin somessa, eikä somea pääse pakoon, sillä uutismedia seuraa sitä.
Näyttää siltä, että ihmiskunta ei viisastu lähiaikoina..
15.08.2024 13:08
Olen ääriliberaali, taiteilijasielu ja kiihkoateisti, aina kun sitä jaksan.
Nyt en jaksa.
13.08.2024 20:11
No sehän oli tahdikkaasti huomautettu. :)
Kesäkuumalla, unisex-ympäristössä, tulee kiusaus vähän tuulettaa haarojaan avaamalla haalarin nappeja.
Ikääntyvät miehet eivät ujostele vehkeitään, joten sepalusta voi vähän avartaa, jotta ilma pääsee kunnolla kiertämään.
Metalliala on kovin miehinen ala ja monia naisia hämmentää siellä esiintyvä rento pukukoodi.
Ehkä esimies halusi olla esimerkillinen, tällä merkillisellä ratkaisulla.
13.08.2024 19:49
No huh-huh. Olipas kuuma tositarina.
Mä näen sunssa nyt ihan uuden puolen, sen verran elävästi sitä kuvailit. :)
Itselläni on aina hymy päällä kun olen kännissä. Jos samaan aikaan on kivespussi ulkona, vaikutelma on idioottimainen.
13.08.2024 18:32
Tämä uskomaton tarina turhamaisuudesta on tosi.
Tapahtui etelässä.
Koko päivän olin maannut hiekkarannalla
Ruskettunut vartaloni oli hiestä ja voiteista kiiltävä, nestehukkaan olin juonut valkoviiniä useamman pullon.
Saapui ilta ja nousin horjuen hiekasta.
Lähtiessäni kävelemään kohti hotellia, päälläni olivat pelkästään uimahousut, rantasandaalit ja T-paita.
Kulkiessani pääkatua pitkin, vastaan tuli nuoria tyttöjä kevyeissä ilta-asuissa. Tytöt katselivat minua silmiin ja hymyilivät.
Tytöillä oli jo meno päällä, ajattelin.
Tyttöjä tuli kuitenkin lisää, jotka varsin iloisin ilmein katselivat minua silmiin.
Taidan olla ruskettuneena aika seksikäs, ajattelin.
Katsoin näyteikkunasta peilikuvaani ja pyyhkäisin turhamaisesti tuuheita hiuksiani.
Koska herätin toivomaani huomiota, päätin kävellä hotelille pidempää reittiä pitkin.
Kun vihdoin pääsin huoneistoni ovelle, työnsin avaimen lukkoon ja huomasin kuinka toinen kivespusseistani roikkui aika rumasti ulkona lahkeista.
Suunnitelmissa oli lähteä tuona iltana vielä ravintolaan, mutta en sitten kehdannut.
Olin saanut tarpeeksi huomiota.
😀
Että tällainen tositarina viime vuosisadalta...
13.08.2024 18:08
Jaa, saattaa olla...
Kerran vauvalla, naisen tuntuinen karski anonyymi, kirjoitteli painonnostosta penkiltä.
Kun vihjailin jotain hänen perseen ja lantion muodokkaista linjoista, niin sain välittömästi alatyylistä palautetta.
Naisoletettu olikin mies, joka käyttäytyi kuin räävitön vankilakundi. Haistatti maistatti paskat mulle.
Tämä flirtti ei tuonut valoa päivään, mutta kaipa se parisuhdetta paransi, kun syrjähypystä jäi suuhun paha maku.
13.08.2024 16:07
Niin, vaimokaan ei tiedä syrjähypyistäni. En ole huudellut hänelle, että nyt meen sinne vauva-palstalle!
Täällä pidän viestiarkistoa auki, jotta koko kansa pääsee seuraamaan nimimerkki Gattinon nuhteetonta elämöintiä.
Vauvalla me kaikki olemme kiihottavasti anonyymejä.
Mutta mitäpä muuta tällainen vanha äijä voi naisille tehdä kuin naurattaa niitä.
Eikä ne kaikki ole varmuudella edes naisia, joten parempi on, jos ei flirttaile. :)
13.08.2024 15:29
🙂Moromoro!
Kulkukissa oon luonteeltaan, joskus käyn vieraissa vauva-palstalla.
Mun kehrääminen on ollut enemmän kuorsaamista, sellaista silmät auki nukkumista.
Ja kun on nukuksissa, ei innostu omista jutuista ollenkaan, joten ne jää lähettämättä.
Sulla oli hyvä aihe, vaikka mun vastaus meni kaukaa ohi.
12.08.2024 21:36
Prinsessa ja Pupunen. Ihan nimistä päättelin, että eivät ole minun ikäluokkaani.
Teinihömppää on kaikkialla, yritän välttää sitä.
-kissanpentunen
12.08.2024 14:59
13 / 99