Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Gattino
profiilit
Gattino
Gattino
Vapaa kuvaus
Kirjoitukset saattavat sisältää huumoria, jota ei aina ymmärrä.
Aloituksia
0
Kommenttia
1857
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Telkkarissa oli joku 10-vuotias räppäripoika.
Kovin sitä fanitettiin.
Se on nykyään poppia.
Jos sä et sitä diggaa, vaan yrjöä pukkaa, sä et oo kukkaa...
28.02.2025 18:51
Jaa, mun mielestä Klumin naamasta näkyy, että takana on vuosikymmenien biletysputki.
Tissitkin näyttävät aika väsyneiltä.
En panis.
(näin kommentoi kunnon ukkomies)
28.02.2025 16:47
Jos suhtautuisi äänestämiseen kuin lottoon.
Onhan ehdokkailla numerotkin valmiina.
Valitsee vain miellyttävän numeron ja jää odottamaan muuttuuko oma elämä paremmaksi
27.02.2025 22:59
Kai se on pakko taas äänestää. 😒
Ei jaksaisi selvittää ehdokkaiden kompetenssia ja arvuutella heidän arvomaailmaansa.
Olisi varmaan helpompi veikata raveissa nopeinta hevosta, vaikka en minä niistäkään mitään tiedä.
27.02.2025 22:19
Peilikuvaa katsellessa olen todennut, että olen paremman näköinen ilman rillejä.
Rillit ei tosiaan sovi mun ihanaan imagoon ja vaimokin näyttää paremmalta. 😊
27.02.2025 13:56
"Vaimon miellyttäminen on kaksipiippuinen juttu."
Viikonloppuisin, kotioloissa, päälläni on kauluksesta rispaantunut poolopaita, joka on ostettu Seppälästä 80-luvulla. Se on lämmin, eikä kiristä kainalosta, sillä sen saumat ovat ratkenneet aikoja sitten.
Tätä nuukuuden tuottamaa mielihyvää on ollut riittävästi, joten voi sitä vähän vaimoakin hemmotella.
Ps.
En anna puolison pestä vaatteitani. Näin varmistan sen, että nuhruiset vaatteet ovat kierrossa myös tulevaisuudessa. 🙂
26.02.2025 19:14
Joo, muistan, kai...
Nuo muistot ovat niin kauniisti patinoituneet ajan myötä, että en tiedä, voiko niihin enää luottaa.
Peilikuva ainakin komistuu vanhetessa, kun näkö huononee.
26.02.2025 16:16
Surullista on se, että nämä tyylikkäät vaatteet ovat valtaosin vaimon ostamia lahjoja.
Kauppoja kierrellessä olen ollut hänelle paperinukkepoika, jonka päälle sovitellaan kaikkea kivaa.
Vähän hävettää tämä nuukuuteni. Seuraavalla kerralla pukeudun paremmin, en vieraille, vaan vaimolle.
26.02.2025 15:42
Päässäni on yksi vika. Olen järjettömän säästäväinen.
Kaapissani on tyylikkäitä vaatteita, joita en halua kuluttaa, ellei kyseessä ole joku hienompi ravintolakeikka, jossa voin patsastella turhamaisesti.
Kolmekymppisenä olin koketti ja olisin sitä vieläkin, jos jaksaisi ravintoloissa käydä.
26.02.2025 14:59
Yritän vältellä asiakeskusteluja, koska minulla ei ole niihin sellaista lisättävää, joka syventäisi aiheen ymmärtämistä.
Mottoni onkin "kirjoita lyhyesti, jos ei ole mitään sanottavaa".
26.02.2025 12:34
Aina ei ehdi etukäteen sopia miten pukeudun.
Pahin virhe pukeutumisessa on värien keskinäinen riitely. Rypyt ja mytyt kankaassa ovat myös kauhistus.
Osaan toki pukeutua tyylikkäästi, mutta en haluaisi vieraiden tähden koreilla.
Jos onnistun pukeutumaan niin, että harmooniset värini sopivat puolison värien kanssa, saan kiitosta ja ihastelua.
25.02.2025 22:16
Kun tutut tulevat kylään, emäntävaimoni kokee, että nyt on kyse tärkeästä tilaisuudesta.
Saan ihan itse pukeutua siihen, mutta jos valintani on väärä, tilaisuuden alkaessa emäntä murisee pahasti.
Jos en reagoi murinaan, hän haukahtaa niin purevasti, että vieraat hämmentyvät ja minä lähden vaihtamaan vaatteita.
25.02.2025 14:15
Seksiuneni päättyvät kuin seinään juuri sillä hetkellä, kun pitäisi aloittaa itse penetraatio.
Koskaan en tunnista unessa olevia naisia.
Aika monilla miehillä on vastaavia kokemuksia.
Taitaa olla tyypillinen ukkomiehen painajainen.
21.02.2025 12:33
Lisäys:
Kummeli - Naapurin runoilijapoika
https://www.youtube.com/watch?v=K6d5rYKE2lQ
20.02.2025 23:22
Haluatko aina puhua vain itsestäsi?
---> Mielestäni en ole kiinnostava ihminen.
Mitä esität?
---> Runoilijapoikaa.
Uskotko, että muut ovat kaikesta siitä, mitä teet ja ajattelet, todella kiinnostuneita?
---> Joku on joskus jotain kysynyt. Vastasin ympäripyöreästi , sanoilla maalaten, tunnelmaa korostaen.
Osaatko siirtää katsettasi ja ajatuksiasi muualle?
---> Katseeni on horisontissa. Sen viivalle kirjoitan jotakin, joka yllättää itseni.
20.02.2025 23:10
Kuvittelin, että on sovinismia väittää, että nainen kaunistaisi itsensä miehen tähden.
Ja jos joku vähemmän viehättävä mies aloittaa kiimaisen soidintanssin naisen kanssa, niin onhan se sitten ongelma myös naiselle.
20.02.2025 14:17
Ehkä nainen kylpisi hajuvedessä.
Jännästi hajuveden lemua kutsutaan tuoksuksi. Mielestäni hajuvesi haisee, eikä suinkaan tuoksu kuin kukat tai sade.
20.02.2025 12:32
Tykkään olla viettelymoodissa.
Tosin en ehdi ajatella asioita tarkasti jokaisen meikatun naisen kohdalla, joten aika harvoin aktivoidun viettelyyn.
Kohdistan vähäiset resurssini vaimon miellyttämiseen. Onhan tiskaaminenkin jo jonkinlaista viettelyä.
20.02.2025 11:30
Kun sitä oikein tarkasti miettii, koen että meikattu nainen hakee huomiota miehiltä...
...ja huomiota hakeva nainen saa miehen viettelymoodiin...
Joo, näin se on, kun rehellisesti ja tarkkaan mietin.
Vastaukseni ei varmaan miellytä naisia... 🤔
20.02.2025 10:36
Jos tästä talosta joku tavara lähtee varastoon, se tuskin palaa sieltä taloon.
Seuraava etappi unohdetulle tavaralle onkin kaatopaikka.
Vaimo on kova kärräämään minun (melkein) käytössä olevia tavaroita varastoon.
Hetken se kirpaisee, mutta sitten tulee parempi olo, kun ajattelee, että milloin vain saan sen takaisin.
Vieroitusoireet vähenevät vuosien varrella ja tunneside tavaraan katkeaa.
19.02.2025 17:11
1 / 93