Mjoo
Joo siis tää on kysymyksistä tärkein aineettomassa maailmassa, jossa joudumme kävelemään.
Lähtökohta on se, että jokainen ihminen (eläin tai kasvi, sieni) on vuorovaikutuksessa kaiken kanssa.
Elämä on verkko, joka yhdistää jokaisen toiseensa.
Mutta kuinka leipoa pipareita fiktiiviselle tyttöystävälle (naisystävälle), jos tämä osaa tehdä kaiken paremmin kuin itse?
(naurua)
Kuinka hemmotella fiktiivistä gimulia
45
459
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Joo siis tosi tuttuu.
Joo siis mun fiktiivinen bööna makaa sohvalla ja katselee jotain stupidoa pihaohjelmaa, jossa pläänätään sitä minne nurtsi tulee.
Kenellä nyt perkele jokin nurmikko olisi.
Ei ole elämää.
(naurua) - Anonyymi
Rane tässä moi!
Joo siis mun fiktiivinen misu lukee sanomalehteä ja voivottelee ääneen.
Onneksi en tiedä miksi.
(reps)- Anonyymi
Kalle Kuhmoosta
No meillä tämä eukko teköö kaiken itte, notten minä siihe välihin sovi, tai eres mahru.
On se semmoosta tämä täällä
(hirn)
- Anonyymi
Vain mielikuvitus rajana. Tykkää joka tapauksessa 🤭
- Anonyymi
jos silmiä kuittaa kuin joku roska olisi silmässä, niin unissaan voi vangossa raapia silmiäään
- Anonyymi
yritin joskus koskus koskettaa silmään unessa, kun oli mustat lasit päässä nukkuessa niin sormi törmäsi linsisiiin
- Anonyymi
Samalla tavalla fiktiivisesti kuin mitä olet hänet mielessäsi fiktiiviseksi kuvitellutkin
- Anonyymi
Hyvä idis
Vein hänet leffaan Kinopalatsiin katsomaan James Bondin inkarnaatiota.
Oli ihan tyytyväinen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idis
Vein hänet leffaan Kinopalatsiin katsomaan James Bondin inkarnaatiota.
Oli ihan tyytyväinen.
(hihitystä)En itse jaksanut pysyä hereillä, sillä kundien homohommat eivät oikein nappaa.
Lisäksi Queer on kahden tunnin leffa - ilman tarjoilua, vaikka screenillä vedetään kaikkea mahdollista - tauotta.
(reps)
- Anonyymi
Jotain todisteita näyttäisi olen, et se sun böönä on fotoni. Ja äläkä nyt vaan ajattele mitään muuta:)
Siis valofotoniviuhka. Ja se sun böönä ihmettelee enimmäkseen sitä, miksei sen tarvitse puhua yhtään mitään, kun puhut sen kaikki ajatukset sen puolesta. - Anonyymi
Nää fiktiiviset Tamogatshi tyttöystävät ovat niin yhekskytlukua. Kuinka hemmotella jotakin muovikuoren sisällä asuvaa tyttöystävääni. Tartteeko hän nyt ruusukimpun vaiko omenoita syötäväkseen. Oho kun olin viikon ajan juoppolomalla Räävelissä ja sinä aikana Tamogatshi tyttöystäväni kuoli. Osta äänikirja Tamogatsillesi niin sillä selviät pulmasta.
Mielikuvitus tyttöystävää luulisi olevan helppoa hemmotella. Sen voi viedä vaikka mielikuvitustreffeille ja tarjota sille ylellinen mielikuvitusillallinen kynttilänvalossa. Yleensä mielikuvitysystävät eivät ole kovin vaativaisia. Vähään tyytyväisiä tapauksia. 😁
- Anonyymi
Hyvä pointti
Juuri tätä tässä haen: Fiktiivinen mirri on parempi kuin nippu todellisia.
Kiitos huomiosta
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointti
Juuri tätä tässä haen: Fiktiivinen mirri on parempi kuin nippu todellisia.
Kiitos huomiosta
(hihitystä)Fiktiivinen päivällinen
Ja missähän hän taas on, kyselin itseltäni.
Hän on aina jossain, jolloin tulisi olla täällä, kuten sovittu on.
En tee elettäkään, sillä muut näkisivät sen, ettei pöytääni ole tulossa ketään. Olen yksin päivällisellä.
Usein näen paljon, useimmin en. Usein näen, että näyn, mutta näkymättömille.
Joutilaisuus, tarmokkuus ja äly ovat kuin kameroin kolmijalat, jotka osaavat kävellä itsekseen luodolta toiselle,
Vetten päällä
Mutta hän ei tule, saavu tai edes ole, päättelin ja loin hänet, suuren yksinäisen.
Rakkauteni
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiktiivinen päivällinen
En tee elettäkään, sillä muut näkisivät sen, ettei pöytääni ole tulossa ketään. Olen yksin päivällisellä.
Joutilaisuus, tarmokkuus ja äly ovat kuin kameroin kolmijalat, jotka osaavat kävellä itsekseen luodolta toiselle,
Vetten päällä
Mutta hän ei tule, saavu tai edes ole, päättelin ja loin hänet, suuren yksinäisen.
Rakkauteni
(hihitystä)Mjoo
Siis tää on just tää fiktiivisten mimmien peruspointti, jossa ne niin kuin ovat ja eivät ole.
Siis missään.
Eikö olekin varsin kiehtovaa?
(reps) Anonyymi kirjoitti:
Fiktiivinen päivällinen
Vetten päällä
Rakkauteni
(hihitystä)Tekstisi on kuin Shakespearen Kesäyön Unelmasta. Aina toivotaan jotain saavuttamatonta. Unelmoidaan!
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Tekstisi on kuin Shakespearen Kesäyön Unelmasta. Aina toivotaan jotain saavuttamatonta. Unelmoidaan!
Mjaa
Nyt kun mainitsit, niin kyllä tuossa haiskahtaa aika vahva irlantilainen eetos sen nummien nimeen.
Ei maailma lepää yhdenkään yksilön käsivarsilla, ellei kenenkään.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Nyt kun mainitsit, niin kyllä tuossa haiskahtaa aika vahva irlantilainen eetos sen nummien nimeen.
Ei maailma lepää yhdenkään yksilön käsivarsilla, ellei kenenkään.
(naurua)No ovathan Ja siis ovat aina tulossa ja menossa.
Ollut siellä koko ajan. Etkä sinä koskaan missään ole yksin ollutkaan.
Niinkuin merikin, niin kaikki on yhtä. Miten sitä rajoittaisi, niin kuin tietoisuuttasi, ettei se ole sinun omaasi.
- Anonyymi
joku isäntä errä ehkä et ole mikään puutarhuri, tyttö: olempa kayso asiakirja.
- Anonyymi
Vain yksi pieni ulkounicco, ei se haittaa
Sinkkupalstalla kaikki tuntuu olevan fiktiivistä.
Alkaa järjen terveys rakoilla.
Kaipaan konkretiaa, vaikka se olisi vain läpsäisy pubiruusun perseeseen.
(...oli muuten harvinaisen pehmeälihainen ja hyllyvä)- Anonyymi
Kukapa ei ajoittain sellaiseen sortuisi 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei ajoittain sellaiseen sortuisi 🤭
Pelkäävät niitä kiinteitä tuomiota nykyää
- Anonyymi
Aamulla
Aamu on todellinen, mutta fiktiivinen naisystäväni ei. Minusta hän on kauneimmillaan kun hän nukkuu, ja minä onnellisimmillani silloin.
En oikein pärjää hänelle keskusteluissa. Hän on keskusteluissa perusteellinen. Toisinaan tuntuu siltä, että yritän pysäyttää rannalle vyöryvää aaltoa, vain huuhtoutuakseni sen mukana.
Nyt hän nukkuu. Nuoremmat nukkuvat pidempään ja näkevät mielenkiintoisia unia. Itse näen aina samaa unta: seinällä on tavallinen keittiökello, joka raksuttaa. Se raksuttaa ja raksuttaa, kunnes herään.
Olen hyvin visuaalinen, taiteellinen ja kenties jopa uskonnollinen, sillä vierelläni lepäävä jumalatar on lähes hengästyttävä näky. Jokainen piirto hänessä on kuin tarkkaan mietitty ihme luojan kynästä. Jokainen kaari, kurvi ja mutka täydellinen. Jopa hänen hiuksensa, jotka kiemurtelevat lakanalla, ovat kuin veistoksesta mestareiden luomina.
Mietin, että mikähän kuppikoko hänelle istuu parhaiten. Kuppikoit ovat maailman sekavin taulukko, mutta olen ilmoittautunut työväenopistoon selventävälle kurssille. Kurssi on ollut menestys miesten keskuudessa.
Hän huokaisee unissaan. Olen päättänyt valmistaa hänelle aamiaista.
Olen klassikko
(hihitystä)- Anonyymi
Herätys
Vilkaisin puhelinta. Tänäänhän on maanantsi. Olin siitä hieman ihmeissäni. Maanantait ovat siinä mielessä pirullisia, että ne hiiviskelevät viikonlopun aluskasvillisuuden läpi, ja sitten, yllättäin, hyppäävät kimppuusi sunnuntain takaa.
Aika ketkua, mietin.
- Mitä kello on?
Vierelläni venyttelevä fiktio oli herännyt. Tämä kyseli kelloa. Tuntui, että hän kasvoi ja kasvoi kuin Liisa ihmemaassa venytellesäään vartaloaan niin että se lopulta tutisi peiton alla.
Hän nukkui aina alasti, kesät talvet ja muut vuodenajat. Hänellä ei koskaan ole kylmä, eikä koskaan kuuma. Fiktioni ja rakkauteni kohde oli varsin kummallinen tapaus. Hän saattoi olla alien, tai sitten jokin sarjakuvahahmo. Minulle kuitenkin sopi kaikki vaihtoehdot, kunhan hän vain pysyisi vierelläni. Vientiä varmaan riittäisi.
En saata edes ajatella.
- Haluaisitko aamupalaa?
- Kuinka paljon rakastat minua?
Samassa huoneeseen lennähti pääskynen.
Fiktiivinen naisystäväni kiljaisi, sitten nauroi heleästi ihastellen pääskysen pikavisiittiä. Hän oli toisinaan kuin lapsi, sitten yllättäin aikuinen, kun taas toisinaan valoisa perhonen, joka on nähnyt pimeyden syvimmät hirviöt ja pahuuden loputtomat suot.
Jos makuuhuoneessa ei olisi meneillään silkka kaaos, niin vääjäämättä mieleeni tulisi lisääntymisyritys fiktiivisen kaunottareni kanssa.
Voi luoja, millaisia hetkiä hän näyttää kokevan näissä tajunnan pyörteissä, jonne hän tahtoen ja tahtomattaan joutuu.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herätys
Vilkaisin puhelinta. Tänäänhän on maanantsi. Olin siitä hieman ihmeissäni. Maanantait ovat siinä mielessä pirullisia, että ne hiiviskelevät viikonlopun aluskasvillisuuden läpi, ja sitten, yllättäin, hyppäävät kimppuusi sunnuntain takaa.
Aika ketkua, mietin.
- Mitä kello on?
Vierelläni venyttelevä fiktio oli herännyt. Tämä kyseli kelloa. Tuntui, että hän kasvoi ja kasvoi kuin Liisa ihmemaassa venytellesäään vartaloaan niin että se lopulta tutisi peiton alla.
Hän nukkui aina alasti, kesät talvet ja muut vuodenajat. Hänellä ei koskaan ole kylmä, eikä koskaan kuuma. Fiktioni ja rakkauteni kohde oli varsin kummallinen tapaus. Hän saattoi olla alien, tai sitten jokin sarjakuvahahmo. Minulle kuitenkin sopi kaikki vaihtoehdot, kunhan hän vain pysyisi vierelläni. Vientiä varmaan riittäisi.
En saata edes ajatella.
- Haluaisitko aamupalaa?
- Kuinka paljon rakastat minua?
Samassa huoneeseen lennähti pääskynen.
Fiktiivinen naisystäväni kiljaisi, sitten nauroi heleästi ihastellen pääskysen pikavisiittiä. Hän oli toisinaan kuin lapsi, sitten yllättäin aikuinen, kun taas toisinaan valoisa perhonen, joka on nähnyt pimeyden syvimmät hirviöt ja pahuuden loputtomat suot.
Jos makuuhuoneessa ei olisi meneillään silkka kaaos, niin vääjäämättä mieleeni tulisi lisääntymisyritys fiktiivisen kaunottareni kanssa.
Voi luoja, millaisia hetkiä hän näyttää kokevan näissä tajunnan pyörteissä, jonne hän tahtoen ja tahtomattaan joutuu.
(hirn)Pelli
On olemassa eräs ikävä piirre muuten täydellisessä fiktiossa, ja se on sen epävarmuus.
Heti kun fiktiivinen naisystäväni on päässyt jalkeille, hän on jo peilin edessä sättimässä itseään. Hän ei pidä hiuksistaan, kasvoistaan, solisluistaa, navastaan, polvistaan eikä kantapäiden jänteistä. Silmätkin ovat kuulema väärän väriset ja niiden katse inhottava.
Motkotus ja rankutus täyttää huoneen kuin katumelu. Päätän jättää hänet yksin. Sätkiköön itsensä tyhjäksi ja tulkoot sitten aamupalalle parvekkeelle.
Minun olisi keksittävä jokin keino tuollaiseen ahdistukseen ja sen vaimentamiseen. Harmi kun tällainen ulkonäköahdistus ei ole rikkaruoho kukkaruukussa, vaan jotain sineetonta ja kenties jopa olematonta.
Kenties jopa fiktiivistä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelli
On olemassa eräs ikävä piirre muuten täydellisessä fiktiossa, ja se on sen epävarmuus.
Heti kun fiktiivinen naisystäväni on päässyt jalkeille, hän on jo peilin edessä sättimässä itseään. Hän ei pidä hiuksistaan, kasvoistaan, solisluistaa, navastaan, polvistaan eikä kantapäiden jänteistä. Silmätkin ovat kuulema väärän väriset ja niiden katse inhottava.
Motkotus ja rankutus täyttää huoneen kuin katumelu. Päätän jättää hänet yksin. Sätkiköön itsensä tyhjäksi ja tulkoot sitten aamupalalle parvekkeelle.
Minun olisi keksittävä jokin keino tuollaiseen ahdistukseen ja sen vaimentamiseen. Harmi kun tällainen ulkonäköahdistus ei ole rikkaruoho kukkaruukussa, vaan jotain sineetonta ja kenties jopa olematonta.
Kenties jopa fiktiivistä.
(naurua)Miesten ongelmia
Kun jatkuvasti moitimme naisten ulkonäköä, niin nämä vetävät paremmaksi ja alkavat itse moittia itseään vielä rankemmalla kädellä. Jopa niin yksinkertaisesta asiasta, kuin pukeutuminen, tulee suunnaton voimainponnistus, kun tumuus ja inhottavuus tulisi piilottaa järjettömän kalliiden vaatteiden ja meikin taakse kätköihin pois silmistä, mutta tällainen tehtävä on mahdoton, jos vastenmielisyys on fiktiivistä.
Hän oli saanut alushousut jalkaan, mutta sitten ei löytänyt samaa paria olevia rintaliivejä, joten alushousut oli riisuttava ja vaihdetta toisiin, ei niin kauniisiin. Lopulta kävi niin että kahvi jäähtyi kuppiinsa ja voisarvi jäi syömättä, koska se saattaisi eksyä fiktiivisen jumalattareni takapuoleen ja pilata siellä sen vähänkin hyvän, joka siellä oli.
Fiktioni peilaili takapuoltaan makuuhuoneen hämärässä ja voivotteli ääneen omaa tilaansa. Sitten hän meni vaakaan ja punnitsi fiktiivisen tilansa.
Makkarista kuului parahdus.
Tällaiseenko me pyrimme, mietin ja kuuntelin valitusta seinien läpi.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten ongelmia
Kun jatkuvasti moitimme naisten ulkonäköä, niin nämä vetävät paremmaksi ja alkavat itse moittia itseään vielä rankemmalla kädellä. Jopa niin yksinkertaisesta asiasta, kuin pukeutuminen, tulee suunnaton voimainponnistus, kun tumuus ja inhottavuus tulisi piilottaa järjettömän kalliiden vaatteiden ja meikin taakse kätköihin pois silmistä, mutta tällainen tehtävä on mahdoton, jos vastenmielisyys on fiktiivistä.
Hän oli saanut alushousut jalkaan, mutta sitten ei löytänyt samaa paria olevia rintaliivejä, joten alushousut oli riisuttava ja vaihdetta toisiin, ei niin kauniisiin. Lopulta kävi niin että kahvi jäähtyi kuppiinsa ja voisarvi jäi syömättä, koska se saattaisi eksyä fiktiivisen jumalattareni takapuoleen ja pilata siellä sen vähänkin hyvän, joka siellä oli.
Fiktioni peilaili takapuoltaan makuuhuoneen hämärässä ja voivotteli ääneen omaa tilaansa. Sitten hän meni vaakaan ja punnitsi fiktiivisen tilansa.
Makkarista kuului parahdus.
Tällaiseenko me pyrimme, mietin ja kuuntelin valitusta seinien läpi.
(naurua)Kerro minulle
Kerro minulle uudelleen kuinka kaunis minä olen.
Kerro minulle kuu taivaalta ja tähdet silmiini.
Kerro minulle kaikki se,
jota en ole.
Täytä minut valheillasi ja saa minut eheäksi, jotten niin armoton itselleni olisi.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minulle
Kerro minulle uudelleen kuinka kaunis minä olen.
Kerro minulle kuu taivaalta ja tähdet silmiini.
Kerro minulle kaikki se,
jota en ole.
Täytä minut valheillasi ja saa minut eheäksi, jotten niin armoton itselleni olisi.
(hihitystä)Siirtymäkohtia
Koska fiktiivinen naiseni on niin neuroottinen, itsetunnoton ja kadoksissa, niin päätin empaattisesti kirjoittaa hänelle runon hänen puolestaan.
Eli laitan sanoja hänen suuhunsa.
Sanat eivät lihota.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirtymäkohtia
Koska fiktiivinen naiseni on niin neuroottinen, itsetunnoton ja kadoksissa, niin päätin empaattisesti kirjoittaa hänelle runon hänen puolestaan.
Eli laitan sanoja hänen suuhunsa.
Sanat eivät lihota.
(reps)Katastrofi
Kun fiktiivinen naisystäväni on vihdoin saanut vaatteet ylleen ja istuutunut aamupalapöytään, niin tapahtuu katastrofi.
- Ai sä laitoit hameen….
- Mikä siinä on vikana? Kai minä nyt hameen saan laittaa, jos on kesä.
- En mä sitä…
- Musta on jotenkin törkeää alkaa heti arvostelemaan toisen asuvalintoja. Miksi eivät ihmiset vain voisi jättää toisensa rauhaan näiden olemuksen suhteen, ja keskustella vaikka politiikasta, kukista tai säästä?
- Kyllä kyllä. Anteek…
- Minulla meni ruokahalu. Menen takaisin sänkyyn.
Sitten hän meni, ja ovet paukkuivat perässä. En edes ehtinyt kehua hänen takapuoltaan, sillä niin kiukkuinen se oli.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katastrofi
Kun fiktiivinen naisystäväni on vihdoin saanut vaatteet ylleen ja istuutunut aamupalapöytään, niin tapahtuu katastrofi.
- Ai sä laitoit hameen….
- Mikä siinä on vikana? Kai minä nyt hameen saan laittaa, jos on kesä.
- En mä sitä…
- Musta on jotenkin törkeää alkaa heti arvostelemaan toisen asuvalintoja. Miksi eivät ihmiset vain voisi jättää toisensa rauhaan näiden olemuksen suhteen, ja keskustella vaikka politiikasta, kukista tai säästä?
- Kyllä kyllä. Anteek…
- Minulla meni ruokahalu. Menen takaisin sänkyyn.
Sitten hän meni, ja ovet paukkuivat perässä. En edes ehtinyt kehua hänen takapuoltaan, sillä niin kiukkuinen se oli.
(hihitystä)Viisitoista minuuttia
Vartin jälkeen päätin käydä vilkaisemassa, mitä fiktiiviselle naisystävälleni kuului. Minulla oli hieman sekavat tunteet, kun kurkistin makuuhuoneeseen.
Hän makasi vatsallaan vuoteella kasvot hautautuneena tyynyyn. Hän itki. Vaatteensa hän oli heitellyt ympäri huonetta. Huoneessa kuului yhä huuto, joka oli sulloutunut vuodevaatteisiin jääden sen sokkeloihin vangiksi. Hän oli huutanut itsensä tyhjäksi, mutta mihin?
Tyynyynsä.
Minä sain sellaisen vaikutelman, että hän oli varsin kyllästynyt naiseuteensa, kauneuteensa ja kaikkiin vaatimuksiin tämän suhteen.
Sitten hän katosi. Vuode oli tyhjä, unista rypyssä ja istuin vuoteella yksin.
Fiktio oli päättynyt, ja tunsin voivani erinomaisesti. Ajattelin selkeästi ja näin kirkkaasti kaiken.
Sitten ajattelin kirjoittaa jotain. Ihan mitä vain.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisitoista minuuttia
Vartin jälkeen päätin käydä vilkaisemassa, mitä fiktiiviselle naisystävälleni kuului. Minulla oli hieman sekavat tunteet, kun kurkistin makuuhuoneeseen.
Hän makasi vatsallaan vuoteella kasvot hautautuneena tyynyyn. Hän itki. Vaatteensa hän oli heitellyt ympäri huonetta. Huoneessa kuului yhä huuto, joka oli sulloutunut vuodevaatteisiin jääden sen sokkeloihin vangiksi. Hän oli huutanut itsensä tyhjäksi, mutta mihin?
Tyynyynsä.
Minä sain sellaisen vaikutelman, että hän oli varsin kyllästynyt naiseuteensa, kauneuteensa ja kaikkiin vaatimuksiin tämän suhteen.
Fiktio oli päättynyt, ja tunsin voivani erinomaisesti. Ajattelin selkeästi ja näin kirkkaasti kaiken.
(hihitystä)Oi voi, paha leikkaus tällainen, missä fiktiivi muuttuu faktaksi.
Nauroin ensin ja sitten tulin hieman apealle tuulelle. Mutta mitä siitä, siellä ne ajatukset vellovat toden ja epätoden välillä.
Olen kerännyt valtavasti vaatteita kirpputoreille. Niitä löytyy koko ajan lisää komeroiden perältä. Ne ovat pieniä ja epämuodikkaita ja muistuttavat ties mistä bileistä. Ehkä keisarinna tarvitsee uudet vaatteet ollakseen vaan uudella tavalla alasti.
Jos nainen uskaltaakaan ajatella kroisanttia aamulla, on iltaan mennessä ilmestynyt kirkuva lehtiotsikko voilehden nautinnon vaaroista. Onneksi voi poiketa vielä toisessa kaupassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi, paha leikkaus tällainen, missä fiktiivi muuttuu faktaksi.
Nauroin ensin ja sitten tulin hieman apealle tuulelle. Mutta mitä siitä, siellä ne ajatukset vellovat toden ja epätoden välillä.
Olen kerännyt valtavasti vaatteita kirpputoreille. Niitä löytyy koko ajan lisää komeroiden perältä. Ne ovat pieniä ja epämuodikkaita ja muistuttavat ties mistä bileistä. Ehkä keisarinna tarvitsee uudet vaatteet ollakseen vaan uudella tavalla alasti.
Jos nainen uskaltaakaan ajatella kroisanttia aamulla, on iltaan mennessä ilmestynyt kirkuva lehtiotsikko voilehden nautinnon vaaroista. Onneksi voi poiketa vielä toisessa kaupassa....ja parhaassa kroisantissa on sitruunakreemeä, toiseksi paras syödään kierteittäin avaten ja paloissa nyhtäen ja kolmanneksi paras on kaikkein paras, on hyvää seuraa tai lukuseuraa kroisantin parina :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisitoista minuuttia
Tyynyynsä.
(hihitystä)varsin elämänmakuinen fiktio :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi voi, paha leikkaus tällainen, missä fiktiivi muuttuu faktaksi.
Jos nainen uskaltaakaan ajatella kroisanttia aamulla, on iltaan mennessä ilmestynyt kirkuva lehtiotsikko voilehden nautinnon vaaroista. Onneksi voi poiketa vielä toisessa kaupassa.Mjoo
Jos minä hoksaisin aamulla omalla parvekkeellaan naisen, jonka tarjottimella on juuri sitä mitä milloinkin hänelle sattuu maistumaan, niin olisin varsin tyytyväinen.
Sellaisessa on jotain…
suuremmoista.
(hihitystä)
- Anonyymi
Jos fiktiivistä hemmottelee, eikö sitä hemmottele itseään?
Vilma- Anonyymi
Mjaa-a
Tuo oli varsin ovela heitto. Menin ihan sekaisin siitä mitä tapahtuu ja mitä ei.
(naurua)
- Anonyymi
Sähän voit harrastaa sen kanssa kellarissa jotain bdsm-juttuja.
- Anonyymi
Mjaa-a
Kuulostaa oikeastaan aika kiinnostavalta, mutta tiellä on pari seikkaa, joista tulisi mainita.
Ensinnäkin on se, että ”kellarissamme” on vain saunaosasto, taloyhtiön kokoustilat ja suhteellisen moderni kuntosali. Kaikissa näissä kolmessa on aina meneillään jotain tai jonkinlaista.
Toiseksi on mainittava, että fiktiivinen mimmini on ollut kateissa jo tovin.
Mutta - kummallista kyllä - minulla ei ole häntä edes ikävä. Koen riittäväni mainiosti itselleni.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
Kuulostaa oikeastaan aika kiinnostavalta, mutta tiellä on pari seikkaa, joista tulisi mainita.
Ensinnäkin on se, että ”kellarissamme” on vain saunaosasto, taloyhtiön kokoustilat ja suhteellisen moderni kuntosali. Kaikissa näissä kolmessa on aina meneillään jotain tai jonkinlaista.
Toiseksi on mainittava, että fiktiivinen mimmini on ollut kateissa jo tovin.
Mutta - kummallista kyllä - minulla ei ole häntä edes ikävä. Koen riittäväni mainiosti itselleni.
(hihitystä)Fiktiivinen mimmi feidaa
Tuntuu, että ihmisolennot ovat häilyviä varjoja, kuin mustaa, harsomaista savua, joka ei haise miltään, mutta on ottanut ihmisen muodon.
Heitä on lukemattomia, lukemattomissa eri muodoissa.
Kuljen heidän keskuudessaan tietämättä miksi.
Kuljen heidän keskuudessaan kaduilla, asemilla ja taidenäyttelyissä. Kaikkialla.
Toisinaan en uskalla katsoa peiliin, sillä siellä saattaisi olla jotain, jota en halua hyväksyä. Minussa on jotain kammottavaa, loputtoman etäistä ja hirveää. On kuin en olisi läsnä.
Ehkä minua ei ole. Ehkä varjojen maailmaa ei ole.
Hän jätti minut, ja jäi itse parvekkeelle nauttimaan aamiaistaan ja lukemaan lehteään - tuoremehun kera.
Minun ei ole kylmä, ei kuuma. Olen ontto.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiktiivinen mimmi feidaa
Tuntuu, että ihmisolennot ovat häilyviä varjoja, kuin mustaa, harsomaista savua, joka ei haise miltään, mutta on ottanut ihmisen muodon.
Heitä on lukemattomia, lukemattomissa eri muodoissa.
Kuljen heidän keskuudessaan tietämättä miksi.
Kuljen heidän keskuudessaan kaduilla, asemilla ja taidenäyttelyissä. Kaikkialla.
Toisinaan en uskalla katsoa peiliin, sillä siellä saattaisi olla jotain, jota en halua hyväksyä. Minussa on jotain kammottavaa, loputtoman etäistä ja hirveää. On kuin en olisi läsnä.
Ehkä minua ei ole. Ehkä varjojen maailmaa ei ole.
Hän jätti minut, ja jäi itse parvekkeelle nauttimaan aamiaistaan ja lukemaan lehteään - tuoremehun kera.
Minun ei ole kylmä, ei kuuma. Olen ontto.
(naurua)Tarkasteluhetki
Pysäytetäänpä kuva tähän… noin.
Nyt mikään ei enää liiku.
Katselkaa aivan rauhassa näkemäänne. Ei ole mikään kiire. Sommitelmani seisoo kiltisti edessänne ilman äänioikeutta, saati mahdollisuutta liikahtaa omasta tahdosta. Olen ikään kuin varastanut katsomaltanne sielun. Ilman minua hän seisoisi edessänne ikuisuuksien ääriin asti.
Tässä on minun fiktiivinen naiseni, hän tuossa. Tuo kuori, joka katsoo yleisöön sitä näkemättä. Siinä hän on. Mitä pidätte?
Jos joku asia ei miellytä, voin muuttaa sitä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkasteluhetki
Pysäytetäänpä kuva tähän… noin.
Nyt mikään ei enää liiku.
Katselkaa aivan rauhassa näkemäänne. Ei ole mikään kiire. Sommitelmani seisoo kiltisti edessänne ilman äänioikeutta, saati mahdollisuutta liikahtaa omasta tahdosta. Olen ikään kuin varastanut katsomaltanne sielun. Ilman minua hän seisoisi edessänne ikuisuuksien ääriin asti.
Tässä on minun fiktiivinen naiseni, hän tuossa. Tuo kuori, joka katsoo yleisöön sitä näkemättä. Siinä hän on. Mitä pidätte?
Jos joku asia ei miellytä, voin muuttaa sitä.
(hihitystä)Yleisö
- Mitä hittoa?
- Onko tämä taas jokin Funeaun juoni?
- Ei tuo ole tarpeeksi pornoa! Tässä esitteessä lukee aivan selvästi ”Kokeellinen yleisötutkimus”!!
- Niin lukee. Täällä sama juttu!
- Liian pienet tissit…. Buuuu!
- Heitä sitä tomaatilla, Raimo.
- Pyöreäpeppuista blondia kehiin, tai rahat takaisin!
- Poltetaan tämä teatteri!
- Niin poltetaankin.
Yleisön metelöinnistä päätellen he olivat hieman tuohduksistaan. Jotain irtainta lensi ilmassa ja kolahti estradille, jonka yläpuolelle oli pysähtynyt kuva tilanteesta, tajunnasta ja ideasta.
Kankaalle oli heijastettu kuva naisesta, joka seisoi lentokentällä hämmästyttävän pienen lentolaukun kanssa syventyneenä lippuunsa. Muu maailma oli kuin kaikonnut ympäriltä ja jäljelle oli jäänyt vain syy ja lentolippu.
Mitä lentolipussa yleensäkin lukee, jotta sitä voisi lukea?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisö
- Mitä hittoa?
- Onko tämä taas jokin Funeaun juoni?
- Ei tuo ole tarpeeksi pornoa! Tässä esitteessä lukee aivan selvästi ”Kokeellinen yleisötutkimus”!!
- Niin lukee. Täällä sama juttu!
- Liian pienet tissit…. Buuuu!
- Heitä sitä tomaatilla, Raimo.
- Pyöreäpeppuista blondia kehiin, tai rahat takaisin!
- Poltetaan tämä teatteri!
- Niin poltetaankin.
Yleisön metelöinnistä päätellen he olivat hieman tuohduksistaan. Jotain irtainta lensi ilmassa ja kolahti estradille, jonka yläpuolelle oli pysähtynyt kuva tilanteesta, tajunnasta ja ideasta.
Kankaalle oli heijastettu kuva naisesta, joka seisoi lentokentällä hämmästyttävän pienen lentolaukun kanssa syventyneenä lippuunsa. Muu maailma oli kuin kaikonnut ympäriltä ja jäljelle oli jäänyt vain syy ja lentolippu.
Mitä lentolipussa yleensäkin lukee, jotta sitä voisi lukea?
(hihitystä)Kuva elää
Pysähtyneet kuvat eivät liiku, ne ovat ankkuroituneita kuvia, tai kuvia, jotka makaavat merten pohjassa hylkyinä.
Kun yleisö metelöi salissa ja halusi enemmän, he eivät huomanneet kuvan kankaalla muuttuvan; ankkurit irtosivat ja hylyt nousivat jälleen pinnalle.
Kaikki tämä tapahtui niin hitaasti, että sellaista oli lähes mahdotonta huomata - varsinkin niin hektisessä tilassa, jollainen teatterista oli sukeutunut. Kun raivoisi ja villi miesjoukko metelöi salissa etsien tulitikkuja, kankaalla tapahtui jotain täysin käsittämätöntä.
Mutta he eivät huomanneet sitä. Heillä oli liikaa tekemistä itsensä ja irtaimiston kanssa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva elää
Pysähtyneet kuvat eivät liiku, ne ovat ankkuroituneita kuvia, tai kuvia, jotka makaavat merten pohjassa hylkyinä.
Kun yleisö metelöi salissa ja halusi enemmän, he eivät huomanneet kuvan kankaalla muuttuvan; ankkurit irtosivat ja hylyt nousivat jälleen pinnalle.
Kaikki tämä tapahtui niin hitaasti, että sellaista oli lähes mahdotonta huomata - varsinkin niin hektisessä tilassa, jollainen teatterista oli sukeutunut. Kun raivoisi ja villi miesjoukko metelöi salissa etsien tulitikkuja, kankaalla tapahtui jotain täysin käsittämätöntä.
Mutta he eivät huomanneet sitä. Heillä oli liikaa tekemistä itsensä ja irtaimiston kanssa.
(reps)Kapina
Ehdittyään rikkoa muutaman tuolin ja saatuaan exit-valon sammumaan, miesjoukko nahisteli keskenään, mukiloi toisiaan ja tömisteli nyrkein kumeita rintapanssareitaan.
Näyteltiin hampaita ja sytyteltiin karvoja tuleen. Nyrkkinujakointia, jalkojen tömistelyä ja karjahtelua kruunasi vain teatraalinen pimeys kaiken yllä.
Valkokankaan kuva oli muuttunut kummalliseksi. Se vaikutti aivan kolmiulotteiselta ja hyvin elävältä. Ja jos oikein tarkkaan oikeasta kulmasta saattoi katsoa, niin kankaasta oli työntynyt ulos varsin kaunis sääri, sitten säären perään polvi. Ja yllättäin ilmestyi näkyviin siro käsi, joka otti kuin ensimmäisiä askeliaan ihmisten maailmassa.
Mutta salissa meteli ei huomannut mitään.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapina
Ehdittyään rikkoa muutaman tuolin ja saatuaan exit-valon sammumaan, miesjoukko nahisteli keskenään, mukiloi toisiaan ja tömisteli nyrkein kumeita rintapanssareitaan.
Näyteltiin hampaita ja sytyteltiin karvoja tuleen. Nyrkkinujakointia, jalkojen tömistelyä ja karjahtelua kruunasi vain teatraalinen pimeys kaiken yllä.
Valkokankaan kuva oli muuttunut kummalliseksi. Se vaikutti aivan kolmiulotteiselta ja hyvin elävältä. Ja jos oikein tarkkaan oikeasta kulmasta saattoi katsoa, niin kankaasta oli työntynyt ulos varsin kaunis sääri, sitten säären perään polvi. Ja yllättäin ilmestyi näkyviin siro käsi, joka otti kuin ensimmäisiä askeliaan ihmisten maailmassa.
Mutta salissa meteli ei huomannut mitään.
(hihitystä)Lopen uupuneet nahistelijat löivät salissa kättä päälle ja taputtelivat toisiaan selkään. Kuului naurun remakkaa ja muisteltiin tappelun kohokohtia. Vankkoja ystävyyssiteitä syntyi ja suuri konsensus hyväili heitä kaikkia.
Korjailtiin hieman paikkoja.
Sitten eräs pikkuapina huomasi teatterissa olevan jonkin vinossa. Jokin oli perustavanlaatuisesti väärin.
Valkokangas oli tyhjä. Vain lentokenttä oli jäljellä.
Kaikki tömistelit ihmettelivät tapahtunutta.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084