Hänelle 🫶
⬇️
Mitä haluat sanoa tällä hetkellä
107
2050
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Huomenta ihanin. Pilvinen on ilma, mutta mieli on kirkas, sinusta..
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta!☺️❤️
- AnonyymiUUSI
Menet eteenpäin? Hieno asia, tarkoitan sitä. Helpottaa molempien tunteita. Toivotan hyvää jatkoa, heippa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menet eteenpäin? Hieno asia, tarkoitan sitä. Helpottaa molempien tunteita. Toivotan hyvää jatkoa, heippa.
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti joku ämmä joka ymmärtää tekstit mieleisekseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä.
Sinulla taitaa olla vanne aika kireällä päässä kuin yrität nk manageerata joka sanaa täällä palstalla ja palstaäijän iloisissa monologeissa. Koitahan jaksella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä palstasedän monologin ns ämmä ei siis haluasikaan ratsastaa auringonlaskuun sinun tai jonkun muun kanssa? Olet pöyröö kun auot päätä jokaiselle sanalle joka ei pidä sinun lahoa päätä kasassa ns. Hae apua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Johdatteletko, vai miksi tulkitset ämmäksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taitaa olla vanne aika kireällä päässä kuin yrität nk manageerata joka sanaa täällä palstalla ja palstaäijän iloisissa monologeissa. Koitahan jaksella
Aina piristää kun palstan oma höpönassu vastaa minulle.. 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska päässä fiiraa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina piristää kun palstan oma höpönassu vastaa minulle.. 👍
Se on kyllä palstasetä, eli aloittaja huomattu että mikä tahansa huomio on sinulle plussaa etkä liioin välitä vastataanko sinulle varsinaisesti vai ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska päässä fiiraa ?
Hyvää jatkoa sinullekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekee mitä tahansa päästäkseen loukkaamaan edes yhtä naista, suorasti tai epäsuorasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menikö tunteisiin?
Ei oikeastaan. Menikö sinulla pieni urbaani poika joka loukkaantuu muiden puolesta kaikesta jatkuvasti ja yrittää vetää lankoja johonkin suuntaan kuin puppet master. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekee mitä tahansa päästäkseen loukkaamaan edes yhtä naista, suorasti tai epäsuorasti.
Se on sitä aitoa rakkaustarinan soidinmenoa joillakin ukkomehtoilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää jatkoa sinullekin.
Laita tuo irl? Pa dam pam tshii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ukkometso ja roihuava rakkaus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hankithan apua harhoihisi, jookosta kookosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hankithan apua harhoihisi, jookosta kookosta?
Mikä tässä päivänselvästi näkyvässä asiassa oli muka harhaista? Harhaista olisi esimerkiksi tulla miekkailemaan sanojen eteen mitä EI ole itse kirjoittanut. Sivusta nääs nääs Toi Toi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä palstasedän monologin ns ämmä ei siis haluasikaan ratsastaa auringonlaskuun sinun tai jonkun muun kanssa? Olet pöyröö kun auot päätä jokaiselle sanalle joka ei pidä sinun lahoa päätä kasassa ns. Hae apua
Miksi voit pahoin ? Mietippä sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi voit pahoin ? Mietippä sitä.
Miten tämä minun oletettu paha olo sinne sinun ajatusten kammariin implikoituu? Kiinnostaisi todella lukea mitä pupellat🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rikkinäisen miehen tilitystä.. ämmät sitä ja ämmät tätä… hengetöntä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin! Se on väärä tulkinta rakkaudesta!
Rakkaus ei satuta☝️ rakkaus on turvaa, välittämistä… - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henkistä väkivaltaa se on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taiat olla itte tuo ämmänä esiintyvä mieheke!Kiristääkö vanne,älä huoli guben saat pitää!
- AnonyymiUUSI
Olen erittäin surullinen mutta ymmärrän että sun onnesi on muualla kuin minun kanssa
- AnonyymiUUSI
Älä ruikuta jos et IRL tee mitään muuta kuin satutat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, tällainen vuoropuhelu palstasetä tällä kertaa kaipauksen (buaarbh) parissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No tuo ei ollut varmastikkaan mulle, päinvastoin
Kyllä, se on Veeran kanssa, olen pahoillani, jos olen antanut käsittää muuta, olen ollut aika sekaisin ja hukassa itseni kanssa :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaha, tällainen vuoropuhelu palstasetä tällä kertaa kaipauksen (buaarbh) parissa.
Sanon teille molemmille sedälle sekä äijälle,ett turhaa täällä huutelette, menkää sinne omanlaistenne palstalle kuikuilee,täällä ei taida olla teille sopivia ihmisiä!Tai sit gay baariin!
- AnonyymiUUSI
Huomenta kaikille ihanille komeille miehille ❣️
- AnonyymiUUSI
Mä olen ihan ymmyrkäisenä kuinka paljon oot ajatellut. Oon niin rakastunut sun aivoihin! Hyvää ja mukavaa ja sähisevää päivää!
- AnonyymiUUSI
Mikä sun aivoissa on palstasetä niin erinomaista?
- AnonyymiUUSI
Itsekin havahduin siihen, että klo 04.30 asti on päässä ollut mietinnässä 100 asiaa. Ei ole ihme, jos sitä on piipussa.
- AnonyymiUUSI
Mies, ollaan yhtä fiksuja
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät ajatuksistani?
- AnonyymiUUSI
Juon kahvia ja vettä sattaa. Ikävä on sinua.
Yritän pärjätä sen voimalla, että meillä oli hieno päivä tuossa taannoin. Toivon, että voit paremmin ja sinua huvittaa tehdä taas niitä asioita, joista tykkäät. Minäkin voin ihan hyvin, aion nauttia lomasta ja huilata. - AnonyymiUUSI
Huomenta yhdelle ainoalle ihanalle, komealle, maailman parhaalle miehelle.
- AnonyymiUUSI
Laita irl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita irl.
En voi valitettavasti laittaa.
- AnonyymiUUSI
Älä jaksa, enää. Tunteesi ovat livessä toisen kanssa ja vain se merkitsee ja hyvä niin. Aina tulee uusi kuvailemasi kaltainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa, enää. Tunteesi ovat livessä toisen kanssa ja vain se merkitsee ja hyvä niin. Aina tulee uusi kuvailemasi kaltainen.
Ahaa, sinä oletkin mies. Hyvä tietää. 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, jonka kuvittelet minun olevan. En ole nähnyt kaivattuani todella pitkään aikaan, joten hän ei ole nähnyt minusta oikeassa elämässä mitään aikoihin.
07:16:33 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita irl.
Et tule kehun kehua saamaan palstaäijän itsekehun kautta ja tuskin muutenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, sinä oletkin mies. Hyvä tietää. 👍
Mutta olenko sen tiedon väärtti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olenko sen tiedon väärtti?
Et ole palstasedän monologi minkään tiedon väärti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole palstasedän monologi minkään tiedon väärti
Olet sinä sukkela joka paikkaan ehtijä. Keräätkö toisten pöydistä jämäviinat yhtä nopeasti? Apurahat juotu? Kylttyyripiirit koluttu ja kaluttu?
- AnonyymiUUSI
Huomenta rakas. En Malta odottaa kohtaamistamme. Sua vaan rakastan❤️
- AnonyymiUUSI
Huomenta höpötys ☕️
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta kaivattuni hyvin läheltä mies❣️ABC…
Sitä kans, en ehtinyt tänään sinne oikealla hetkellä..
Tietäisinpä, onko muuttunut joksikin kivaan suuntaan.
Mieleni tekee laittaa IRL viestiä, mutta:( jokseenkin kiusallista,ehkä parempi ettei viestitellä) onko yhä?
Nyt en ainakaan vältellyt jos aiemmin tuntunut siltä. Tykkään, tiesitkin… ihastunut.. vaiko rakastunut, otatko selvää? ei jaksais yksin pähkäillä asioita- AnonyymiUUSI
Palstasetä hyvä- eihän apsilla liiku ku jauhojonnet ja pullaa mutustavat pollarit
- AnonyymiUUSI
Emmä halua olla sun kanssa riidoissa. Oot kuitenkin tärkeä mulle.
- AnonyymiUUSI
Oot edelleen ❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Otahan yhteyttä
- AnonyymiUUSI
Ja mikähän sua itseä siin estää?
- AnonyymiUUSI
Ketä se sinä koet paimentavasi täällä kun laittelet näitä katatonisen oloisia kehotteita?
- AnonyymiUUSI
Ei ole sanoja juuri nyt hänelle mutta sille toiselle sanon että lanka kaulallasi kiristyy niin kauan kun valheiden verkkoasi punot muiden energioista ja saavutuksistasi.
En lopeta ikinä puolustautumista sinun tekojasi vastaan.- AnonyymiUUSI
Gubbe puhuu omista paskateoistaan,kiusaamiseen kuuluu syyttää ihmistä jota kiusaa,on kiusannut jo todella kauan ja tehnyt väkivaltaa!
- AnonyymiUUSI
Mun mielenterveys ei kestä palstaa enää.🫡
- AnonyymiUUSI
Ei minunkaan, ja sitä kipuilen. Tunne säilyy silti, ja tiedän että kaikki ulottuvuudet tai osa niistä lävähtää eteen vielä joskus. Juuri nyt ne ei näy, juuri nyt en hajoa. Ehkä käyn täällä joskus johonkin tiettyyn aikaan, ehkä kirjoitan paperin paloihin ja talteen, ehkä päiväkirjaan.
Tule rakastelemaan kanssani.
- AnonyymiUUSI
Miksi sulla on dädi naisen kuva tämän profiilin yhteydessä? Eikö se johda harhaan ns? Kikakika
- AnonyymiUUSI
Ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulla on dädi naisen kuva tämän profiilin yhteydessä? Eikö se johda harhaan ns? Kikakika
Hän on profiilini koriste ja tavoitekaunottareni malli/muotti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok.
Enpä usko poikanen, että tämä palstaäijän hekumallinen profiili toimii siihen tarkoitukseen mitä yrität. Avaisitko muuten ne guben nk hot girls- linkit aikoinaan? Hihi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on profiilini koriste ja tavoitekaunottareni malli/muotti.
Saahan sitä haaveilla mutta profiilikuva ei ole sinua varten vaan muita varten mutta ethän sinä tietenkään muista mitään ymmärrä. Vain omista tarpeistasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä haaveilla mutta profiilikuva ei ole sinua varten vaan muita varten mutta ethän sinä tietenkään muista mitään ymmärrä. Vain omista tarpeistasi.
Pinnallisuus on toki rankkaa…. Voi rassua. Profiilikuvakin niin tärkeä seikka👋
- AnonyymiUUSI
Meissä on se ero, että olet spontaanimpi suurissa suunnitelmissa.
- AnonyymiUUSI
Tämä osuu minuun mainiosti.
- AnonyymiUUSI
Siihenkö suhteesi kaatui??? 🤣🤣 pienuuteesi? Etkö kestänyt hänen valoa ja energiaa?
- AnonyymiUUSI
M nainen olet kauneinta ja ihaninta mitä tiedän, olisin mieluusti sinun.
- AnonyymiUUSI
Olispa ihana kuulla tuo irl.
M naine
- AnonyymiUUSI
Huomenta päivää
- AnonyymiUUSI
miksi olit niin hankala vaikka passasin sinua yötä päivää kun sairastit !
- AnonyymiUUSI
Luulosairas juoppo! Ei nää mitä tekee. Epäilen ! Huono mies!
- AnonyymiUUSI
🫂🥱🌧️🤍🤍
- AnonyymiUUSI
Tätähän sinä halusit, toivon että olet onnellinen.
- AnonyymiUUSI
En.
- AnonyymiUUSI
Toivon että oltaisiin taas normaaleissa mitä kuuluu-puheväleissä, että voitais lähentyä. Ja ettet suutu, jos näet minut "väärässä" seurassa, koska mulla on monenlaisia tuttuja ja kavereita. En niistä sun takia luovu. Enhän sitä vaadi sultakaan.
- AnonyymiUUSI
Haha. Tästä tulee mieleen skenaario, että joku veljeilee toista vastaan vehkeilevien kanssa ja ihmettelee miksi on ongelma
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haha. Tästä tulee mieleen skenaario, että joku veljeilee toista vastaan vehkeilevien kanssa ja ihmettelee miksi on ongelma
Ei ole mitään vehkeilyä oikeasti. Mutta kaivatun päässä saattaa olla, että olis, ei voi koskaan tietää. Palstalta jotenkin päätellyt,
mutta voi olla palstaharhaa. Mitään ikävää ei hänestä ole puhuttu koskaan, mun kuullen ainakaan. - AnonyymiUUSI
Voithan sinä omalta osaltasi aloittaa lähentymisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä omalta osaltasi aloittaa lähentymisen.
Kyllä tässä yritystä on ollut jo jonkin aikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä konkreettisempaa, sen parempi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritys on tultava pään sisältä ulos, teoiksi!
- AnonyymiUUSI
Pyöri vain exien kanssa keräile niitä kavereita. Älä luovu.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Minun tunnelmat ei ole muuttuneet rakastani kohtaan. Haaveilen elämäni loppuun saakka. Resurssit on mitä on.
- AnonyymiUUSI
Se juna meni jo !
- AnonyymiUUSI
Jumalan käskystä mä tätä teen. Ei valtio oo ainoo joka rankasee kun on ollu paska joskus ajat sitten. Muistatko sä tän synnin? nyt ainakin muistat eiks niin.
Kunnia Jeesukselle! - AnonyymiUUSI
Mä en mies ymmärrä sun ristiriitaista käytöstä. Sä vaikutit kiinnostuneelta, mut sit sä teit selväksi, että et halua mitään? Nyt sä sit mökötät, kun mä yritän pitää normaalin asialliset välit? Se riittää mulle, en mä enää yritä mitään, älä pelkää. 🌞
- AnonyymiUUSI
Totta niin tein. Mietin tunteitani sua kohtaan.kyl mä olen susta kiinnostunut,tykkään susta. Väitäks sä ettet oo vähän vältelly mua vai onks se sun käsitys normaaleista väleistä. Oot itsekin ristiriitainen.
- AnonyymiUUSI
Mietipä sitä mitä suuhun panet jatkossa.
- AnonyymiUUSI
Kehtaatki sanoa noin!
- AnonyymiUUSI
Opit nöyryyttä
- AnonyymiUUSI
Sinä opit kohta sanonko mitä ja MISSÄ!! Opit miten muita ihmisiä kohdellaan ja että jotkut teot ovat ihan rikoksia oikeudessa määriteltyjä!!
- AnonyymiUUSI
Nöyristely on sairasta. Uskonlahkojen tuputtamaa luonteen vinoon kasvattamista.
- AnonyymiUUSI
Kiitos viimeisestä
- AnonyymiUUSI
Tänäänkin, tunnen lämpöä ja rakkautta sinuun T, halua myös 😍🤗 pus pus kulta 👩❤️💋👩
- AnonyymiUUSI
Olisin rakastanut ihan lyttyyn 😍
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Pidän kaunokainen susta hyvän huolen.
- AnonyymiUUSI
Se hetki kun laitoit ne avaimet taskuusi ...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178153Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996389Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722569
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402470- 452313
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222186- 1032026
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 481595