Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

226

1. Ei salaisuuksia ole, kun..

Kanssasi katselen, huurteisia puita runkojen, rivissä kuin sotilaat, lumisissa puvuissaan, kuin untuvikot, elämää kokema
    Rakkausrunot
    2
    119
  2. Rakastunut..

olen.. Sinuun.. Nimeäsi huudan.. kaduilla hiljaisilla.. sinua kaipaan.. kaipuu sydäntäni kaivertaa.. tuska yltyy.. syd
    Rakkausrunot
    11
    340
  3. Teemmekö..

muistoja yhdessä.. nyt tai eilisestä.. kokemastamme.. Sieluni vaeltaa.. tunteeni tuuliharjalla ratsastaa.. tartun.. ott
    Rakkausrunot
    2
    125
  4. Onko niitä..

suudelma viipyi, viipyi .. ihmeitä.. ei aika pysähdy.. saatika ikuisuus.. ikuisuus jatkaa kulkuaan.. pysähtymättä.. en h
    Rakkausrunot
    1
    89
  5. Mykät huulet..

ei osaa..:) hymyillä, nauraa, iloita, suudella, kiihottaa, olla onnelliset.. hm..onko näin.. kuitenkin unelmi
    Rakkausrunot
    4
    239
  6. Pysähtyy aika..

ei sekuntteja, ei minuutteja.. hiljaisuus.. en sanaa sanotuksi saa.. ääneni.. sisältäni hävinnyt.. sydämeni sammun
    Rakkausrunot
    4
    140
  7. Kaipuu..

sinussa asui, syvällä sisälläsi, miksi, sinuun levittäydyin, pyyhin pois, kaipuusi, ikäväsi, tartutin tuoksuni, rakkaut
    Rakkausrunot
    4
    195
  8. Tie rakkauden elämän

Tietä rakkauden elämän, kanssasi kuljen, Halki tasankojen, yli mäkien, keväästä kesään, lämpöisestä kuumaan, syksystä t
    Rakkausrunot
    2
    118
  9. Pysyvää vain Rakkaus

Kesää mökillä maisteltiin, paistoi aurinko, loisti kuu, satoi vettä, välillä lämmintä, välillä viileää, ei mitään pysyvä
    Rakkausrunot
    2
    132
  10. Rakkauden laiva

Unien ulapalla, valkein purjein, rakkauden laivalla seilataan, Sinä ja Minä, hiljaa lämpöinen etelän tuuli, purjeita lai
    Rakkausrunot
    4
    191
  11. Sinä Minullekko?

Sinä Minulle, Minä Sinulle, tarpeellisia toisillemme, kuin päivittäinen ruoka.
    Rakkausrunot
    4
    155
  12. Sekaisin saat

Sydämeni onnesta sykkii, kun äänesi kuulen, silmäni ilosta itkee, kun sinut näen, tunteeni sekaisin saat, kun huulillai
    Rakkausrunot
    4
    220
  13. Yöhön lähdet

Hellästi sinua halaan, suudelmin saattelen, yöhön lähdet, tullaksesi viereeni, uniin yhteisiin.
    Rakkausrunot
    2
    203
  14. Yksinäisyys

Katuja öisiä yksin kuljen, sinut kadottanut, en sinua löydä, etsin sinua.., tuuli kasvoihini lyö, kuin ruoska, nostan k
    Rakkausrunot
    4
    181
  15. hiljaa lähellesi saavun..

Aamulla auringon säteisiin herään, säteet minua luoksesi kuljettaa, hiljaa lähellesi saavun, hellästi huuleni huulillesi
    Rakkausrunot
    4
    208
  16. Ikävä..

Pisarat, tummista pilvistä, minun.. kyyneliäni.. ikävästä itken.. Sinua.
    Kirjallisuus
    4
    271
  17. "En ole unohtanut...

kasvojasi, silmiäsi, hymyäsi herttaista, nauruasi hersyvää, puhettasi, sydämesi kosketusta, asioita, joilla minua kosket
    Rakkausrunot
    1
    154
  18. rakkauttasi ..

Kosketustasi kaipaan, läheisyyttäsi tarvitsen, lempeitä sanojasi odotan, rakkauttasi janoan, ikävääni huudan..
    Rakkausrunot
    2
    156
  19. Sekamelska päässä

Tovin poissa sivuilta, ei juttu luistanut, lomafiilis sekoittanut kopan, ei runoja rustannut, mukava palata, ystäviä tav
    Rakkausrunot
    2
    174
  20. Kosketit sydäntäni

Kosketuksi tunsin jostain kaukaa, kun sydämelläsi sydäntäni kosketit, uneen levolliseen vaivun, unta yhteistä nukkumaan
    Rakkausrunot
    3
    332