Vapaa kuvaus

Aloituksia

99

Kommenttia

226

1. Nimimerkinkö? muutos ?

Onko sivujen lukijasto niin "fakkiutunut" tietylle nimimerkille? Se on sääli hyville sivuille. Mikäli näin tällä sivust
    Rakkausrunot
    7
    391
  2. Rakastunut..

olen.. Sinuun.. Nimeäsi huudan.. kaduilla hiljaisilla.. sinua kaipaan.. kaipuu sydäntäni kaivertaa.. tuska yltyy.. syd
    Rakkausrunot
    11
    341
  3. Kosketit sydäntäni

Kosketuksi tunsin jostain kaukaa, kun sydämelläsi sydäntäni kosketit, uneen levolliseen vaivun, unta yhteistä nukkumaan
    Rakkausrunot
    3
    332
  4. Ikävyys ?

Miksi ihmiset ikäviä? Miksi ihmiset tunteistaan ei puhu? Kateus? Pelko? Ujous? Vaiko tyypillen suomalaisuus? en pu
    Rakkausrunot
    7
    313
  5. Kiihottava kosketus

"Hellien halausten, kiihkeiden suudelmien, syvien kaipausten, kiihottavien kosketusten, sinut luokseni haluan.. Sinua ra
    Rakkausrunot
    2
    298
  6. Aamupala

Aamupalalla istun, ikkunasta katson, ulos luontoon, parvekkeen ovi auki, kuuluu laulua lintujen, ne onnesta ja ilosta v
    Rakkausrunot
    2
    289
  7. Yön syliin

Vuoteeseeni käyn, sinua siellä ei näy, yksin nukkumaan käperryn, tyynyyn tiukasti takerrun, unia sinusta, meistä, rakast
    Rakkausrunot
    6
    283
  8. Rakastuminen...

Luulin tälle areenalle, kirjoittaa runoja rakkauden, palaute kera ystäväin, sanoi liika sa kirjoitit. Miksi tunteitain
    Rakkausrunot
    4
    273
  9. Ikävä..

Pisarat, tummista pilvistä, minun.. kyyneliäni.. ikävästä itken.. Sinua.
    Kirjallisuus
    4
    271
  10. Rakastunut oon

Ajatuksin siivin luokses lennän, viereesi sun, käperryn, tuntien lämpösi tuon, vartalon kosketuksesi, kätesi hellän hyvä
    Viihde ja kulttuuri
    2
    265
  11. Minua tunnustelit...

Minua tunnustelit, katseellasi, vartaloani piirsit, silmilläsi, tunteeni sekoitit, sanoillasi, ihoani hyväilit, käsilläs
    Rakkausrunot
    4
    264
  12. Rakkauden sivellin

Pehmeästi rakkauteni sivellin, lukon tunteidesi avaa. Tulen, puhallan poistaen ikävän, aallot rakkauden, sinua levollis
    Rakkausrunot
    8
    259
  13. Rakkauteni Sinuun on...

Rakkauteni sinuun on, kuin voimakas ukkosmyrsky, sydän jyskyttää ukkosen lailla, salamoita iskien, kyyneleet tuhansin pi
    Rakkausrunot
    1
    258
  14. Kun katson sinuun...

Kun katson sinuun, näen kasvosi. Sanon, olet kaunis, ilmeesi värähtää. Olet hiljaa, silmiisi nousee kyyneleet, kysyn m
    Rakkausrunot
    1
    251
  15. Sinulle kuulun

Kasvojasi katselen, silmiäsi ihailen, huuliasi himoitsen, hymystäsi hullaannun, sydämesi rakastunut, minut sydämees
    Rakkausrunot
    1
    241
  16. Mykät huulet..

ei osaa..:) hymyillä, nauraa, iloita, suudella, kiihottaa, olla onnelliset.. hm..onko näin.. kuitenkin unelmi
    Rakkausrunot
    4
    239
  17. Kiihkeät huulesi

Tunnen läheisyytesi, huulesi, pehmeät huulesi, suutelet, kiihkeät huulesi, hullaannun, sekoan, suutelen, rakastan sinua,
    Rakkausrunot
    2
    239
  18. Sylissäni pitää tahdoin

Tänään, kosketin sinua, halasin, puristin itseäni vasten, tunsin vartalollani, pehmeän vartalosi, tunsin hengityksesi, e
    Rakkausrunot
    2
    238
  19. Kosketus

Kun kosketat, värähdän. Kun suutelet, tulee kylmät väreet. Kun tulet päälleni, sulan. Kun tulet viereeni, sanon, Raka
    Rakkausrunot
    2
    231
  20. Olen onnellinen

Olen onnellinen rakkaudesta, jota annat sydämestäsi minulle, Olen onnellinen rakkaudestani, jota sydämestäni sinulle an
    Rakkausrunot
    4
    226