Onko sivujen lukijasto niin "fakkiutunut" tietylle nimimerkille? Se on sääli hyville sivuille.
Mikäli näin tällä sivustolla menetellään, niin vaihtoehtona on, että lopetan kirjoittelun täällä. Tosin eipä se isoja asioita olekkaan, mutta en turhaan viitsi kirjoitella, kun ei palautetta saa eikä mikään muukaan kannusta jatkamaan.
Poislukien niitä ystäviäni Kiitän,Jotka ovat jaksaneet ja ymmärtäneet "kommentoida" tämän kulunvuoden aikana.
Ehkä tapaamme sivuilla, miten nämä ihmiset kehittyvätkään vai kehittyvätkö....?
Nimimerkinkö? muutos ?
7
391
Vastaukset
- reaaliteettiterapia
Minäkin olen huomannut sen, että ollaan "kavereita".
kehutaan toinen toistemme runoja. Joskus olisi hyvä kritisoidakin, mutta yleisimmät kommentit: "Pidin paljon", "kaunis runo sinulta taas", Hienoa runoa sinulta", "sinun vastauksesikin on kuin runo", kiitos lämpimästä arvostelustasi" jne...
Joskus toivoisi oikeita kommmentteja, kritiikkiäkin, eikä vain minä-sinulle, sinä-minulle kehuja.
Eihä siitä mihinkään kehity, jos aina vaan saa kehuja, kun pistää sanoja peräkkäin nättiin järjestykseen.Kiitän Sinua rohkeasta mielipiteestäsi ja kannanotostasi.
Kuin kirjoitat "moni meistä" kehuu kavereitsan ja "unohtaa" muut, se vaan on sääli, koska muilta saatu palaute VOISI olla inspiraatio kirjoittaa ehkä vieläkin parempia tuntemuksia kaikkien yhteiseksi hyväksi, ehkä....en tiedä nää on vain omia havaintoja asiasta...Tosin hyvää ja positiivista palautetta olen myös saanut...Kiitos siitä Teille...
- Rellu
Voin omasta puolestani sanoa, kuten olen joskus
aiemminkin todennut, että tällä sivustolla on,
ehkä oikea sana on kateutta.
Olen kokenut itse aikoinaan saman, ettei runoi-
hini kommentoitu, ja lopetin silloin kirjoitta-
sen nicilläni.
Kirjoitin ilman niciä, ja kommentteja tuli.
Annoin ajan kulua, ja aloin uudelleen kirjoittaa
nicilläni, ja jostain kumman syystä, kommentaat-
toreita ilmestyi.
Nyt olen yrittänyt pysytellä linjalla, runo/pv,
joskus onnistun,joskus en.
Melko vakio on kommentoijakaarti, mutta on ilo
aina huomata, jos joku uusikin ilmestyy kommen-
toimaan.
Olen myöskin aina todennut, että rakentava
palaute on tervetullutta, tietysti palaute yleensä-
ottaenkin, mutta jos joku antaa vinkin,
esim olisin itse kirjoittanut sen ja sen kohdan
toisin, se on hyvä. Se on sitä rakentavaa palau-
tetta, ja olen yrittänyt ottaa saaduista vin-
keistä opikseni, mutta varmasti toistelen usein
virheitäni, tuo pääkoppa kun on niin kummallinen
kapistus, ettei sinne jää kaikki opittu/vinkik-
si annettu.
Pysy ihmeessä täällä, kirjoitat niin upeita
runoja - älä lannistu.
Täällä tullaan ja mennään, ollaan kateellisiakin,
mutta en itsekkään ole antanut
periksi, vaikka joskus tuleekin kylmää vettä
kaatamalla päälle.
Kiitos, kun otit kantaa asiaan.
Oikein hyvää päivän jatkoa. - Ellen
sanojaan tietoisesti,
opittu lukemaan,
opittu kommentoimaan,
Jos käytät tiettyä nimimerkkiä,
otat riskin, että kannat sen Nimimerkin saamaa leimaa otsassasi.
Sellaista on elämä,
kaikki vaikuttaa kaikkeen kommentti sinulle niiiiiin tärkeä että lopetat kirjoittamisen täällä?? Miksi? Eihän se maata kaada jos ei kommetteja saa, vai kaataako? Kumpi merkitsee enemmän se että joku lukee vai kommentti?
Myös täällä pitää olla kärsivällinen, antaa lukijoiden tottua. Noh, vain mielipide :)- Helmikankare
... kanssasi samaa mieltä...!?!
Tämän sivun luonne runojen estradina on kärsinyt aika suuren inflaation kuluneen vuoden aikana.
Aina välillä minä ainakin vetäydyn sivuu sen vuoksi, että tämä kuulostaa deittipalstalta ei runosivustolta.
Minä itse olen kyllä ehdottoman laiska kommentoija ja sen vuoksi oma tuntoni vähän napisi kun luin tekstiäsi. Tällaisena "hiljaisena lukijana ja kirjoittajana" annan harvoin palautetta vaikka paljon luenkin tämänkin palstan runoja. Siis laiska nautistkelija.
Kehittymisestä vielä sen verran, että olen huomannut kyllä muutamien aidosti runoilevien palstalaisten tekstien jalostuneen paljon jo näinkin lyhyessä ajassa ja se on hienoa.
No tässä joitakin ajatuksiani, mutta ennenkaikkea on hyvä että herätät keskustelua ja mielipiteitä, sillä tämä sivusto joka on rakkausrunoille tarkoitettu kaipaa kyllä ehdottomasti uusia tuulia ja uutta verta.
Ystävällisin terveisin Helmis!Kiitos kommentista, näin sen asian olen itse tulkinnut ja huomannut myös samoja piirteitä tosta deittipalstasta.
No katsiootaan mitä tuleman pitää ja onko pidettävä "taukoa" kirjoittelussa tänne.
Lämpöisiä heinäkuisia jatkoja sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144