Kumpi tästä

Anonyymi-ap

Teidän tilanteesta teki vaikeaa?
Sivusta

53

734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole mitään vaikeata tässä tilanteessa

• Anonyymi

No on todellakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on todellakin

No mitä?

• Anonyymi

Ei väliä. Olen jo niin pitkällä että tätä ei enää lähdetä peruuttamaan ja aukomaan uudestaan.

• Anonyymi

Molemmat, mutta ehkä eri syistä. Nykyään kyllä osoitan sormella miestä 🤣

• Anonyymi

Kommunikoinninpuute pilasi kaiken, ja sen jälkeen pelkkää alamäkeä lukuunottamatta niitä hetkiä kun kehot puhuivat puolestaan..

• Anonyymi
        UUSI

🥹😥 Ihmiset ei ole aina valmiiksi viisaita. Mutta voi joidenkin kokemusten jälkeen viisastua. Ihan vaan itseänikin kun mietin, niin minähän olin aivan sekaisin. Siis silloin, kun hänen kanssaan tavattiin. Vaikkakin ihan syystä sekaisin. Mutta ei se hänen syytään kuitenkaan ollut. Täältä on nyt helpompi nähdä, mitä kaikkea siellä oli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🥹😥 Ihmiset ei ole aina valmiiksi viisaita. Mutta voi joidenkin kokemusten jälkeen viisastua. Ihan vaan itseänikin kun mietin, niin minähän olin aivan sekaisin. Siis silloin, kun hänen kanssaan tavattiin. Vaikkakin ihan syystä sekaisin. Mutta ei se hänen syytään kuitenkaan ollut. Täältä on nyt helpompi nähdä, mitä kaikkea siellä oli.

Mistä syystä olit sekaisin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä olit sekaisin?

Elämässäni oli juuri vähän aiemmin tapahtunut oikein pahoja asioita. Kyllä hän tietää ja toivottavasti myös ymmärtää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin kyllä sitten molemmat sekaisin, siihen päälle hullaantuminen niin katastrofin ainekset oli kasassa, vaikka kuinka tykkäisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oltiin kyllä sitten molemmat sekaisin, siihen päälle hullaantuminen niin katastrofin ainekset oli kasassa, vaikka kuinka tykkäisi.

Kyllä. Olisi pitänyt selvittää niitä omia asioita, mitä oli ollut molemmilla. Minä aloin takertumaan, kun oli niin paha olla. Ja kun oli se hullaantuminen. En mä näitä asioita silloin tiedostanut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Olisi pitänyt selvittää niitä omia asioita, mitä oli ollut molemmilla. Minä aloin takertumaan, kun oli niin paha olla. Ja kun oli se hullaantuminen. En mä näitä asioita silloin tiedostanut.

Tuskin tiedostat ihan vieläkään nettiromansseja elävä peräkamarinpikkumies, mutta onhan tuo jatkuva ansaan astelusi ihan viihdyttävää. Onko muuten tullut kirjoiteltua taas alaikäisinä esiintyville decoylle?

Vtun pedo.

• Anonyymi

Todellakin kommunikaationpuute on yksi ja toinen asia on jumalaton epäsuoruus ja sekametelisoppa ja väärien profiilien takaa kuikuileminen ja ennenkaikkea, asianomaisilta ei ole edes kysytty, mitä he haluavat, tehty vaan oletuksia joistakin henkilöistä varmoina tietoina ja toimittu sen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoitat asianomaisilla? Mitä olisi pitänyt kysyä? Miksi luulet että väärä profiili liittyy sinuun? Miten on toimittu?

• Anonyymi

Minä teen vaikeaa ja minun ennakkoluuloni(?).

• Anonyymi

Älä ala ulkisten kanssa suhteeseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ala ulkisten kanssa suhteeseen!

Tässä on perimmäinen kysymys ikäerosta. Ei mahdottomasta, mutta en hänestä tiedä

• Anonyymi

Molemmat. Olemme kumpikin normaalia periaatteellisempia ja ylpeämpiä.

• Anonyymi
        UUSI

Älä koskaan puhu toisen puolesta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä koskaan puhu toisen puolesta

Selvistä asioista voin puhua. Noiden mainitseminen on kuin silmien väristä puhuminen.

• Anonyymi

Se mies

• Anonyymi

Miehen vika, tietysti.

• Anonyymi

Minäkin nyt syytän ensisijaisesti ovulaatiota. Se on paha asia. t. kana

• Anonyymi

eli omasta kokemuksesta silloin munitaan. t. sama

• Anonyymi

Molemmat. En käsitä sitä. Miten kumpikaan ei saanut sanottua vaikka oltiin useita kertoja tekemisissä ja se oli niin selvää.

• Anonyymi

Ylpeys ja ennakkoluulo
      Sivusta

• Anonyymi

Mikä kirja Ustinov tms.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kirja Ustinov tms.?

On kirjastossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kirja Ustinov tms.?

Jane Austin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kirjastossa

Naisenkuva kannessa

• Anonyymi

Se toinen 🖕 hups...🫵

• Anonyymi

Allapitoa huolenpitoa hyvä henki niillä pärjää.

• Anonyymi

Ei kumpikaan. Se vaan on vaikea.

• Anonyymi

Ei se ollut kummankaan syy.

• Anonyymi

Mistä tilanteesta on kysymys, se miten kaikki päättyi vai alkoi?

• Anonyymi

Se T-mies

• Anonyymi

No eipä.🤭

• Anonyymi
      UUSI

Kolmas osapuoli.

• Anonyymi
      UUSI

Onko tässä nyt joku parrakas wingman kyselemässä, jos taas laitettu loppuun ”sivusta” ?

• Anonyymi
      UUSI

Minä teen itseni ja muiden asiat vaikeiksi
      Olen aina ollut sen luonteinen ei niin helppo ihminen.
      Sen lisäksi kommunikoititaitoni on ilman itsesääliäkin ilmastuna heikot ja usein väärin tulkitut.
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Älä koskaan esiinny naisena miten raukkamaista

• Anonyymi
      UUSI

Ei kumpikaan vaan kaikki muut taustatekijät ja ihmiset.

• Anonyymi
      UUSI

Molemmat, mutta toisen syitä en tiedä. Mun puolustus on, että menin hänestä niin sekaisin ja olin herkillä.

• Anonyymi
        UUSI

Päihtymistila ei yleensä ole mikään puolustus?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päihtymistila ei yleensä ole mikään puolustus?

Sama, vaikka tilanne on jo rauhoittunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, vaikka tilanne on jo rauhoittunut.

Tuli väärään kohtaan tämä kommentti. Piti olla tuohon ylempään.

• Anonyymi
      UUSI

Tänään on se yö jolloin kaikki kalat syö
      Kukaan ei sua sormille lyö

• Anonyymi
      UUSI

Jos tämä joskus selviää niin puhumalla kahdestaan.

• Anonyymi
      UUSI

Me ei olla saatu tilaisuutta tutustua. Itse olen vetäytynyt omiin oloihini eikä ole voimia etsiä häntä. Etsisin tietysti jos voisin olla varma että hän odottaa minua. Mieheltä aralta ja epäluuloiselta.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se rakas mies oli, joka ei minua sitten halunnut.

• Anonyymi
        UUSI

Halusin. Sinä et ollut valmis hyppäämään mukaan molemmin jaloin.

• Anonyymi
      UUSI

Syitä oli niin sysissä kuin sepässäkin.

• Anonyymi
      UUSI

Molemmat

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe