tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ihanuutta. Pääset vielä käyttämään ääntäsi ja tarvittaessa karjumaankin, kyllästymiseen saakka. Opit ottamaan tilaa maailmassa sen verran kuin tarvitset. Mutta tuo puoli... pidä se. Haluaisin niin ottaa sinut kainaloon, olla sellaisessa tilassa, jossa sanoilla ei niin väliä.
En voi jutella kanssasi
22
2069
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Gräy🤗
- AnonyymiUUSI
Kuinka mukava kuulla. 😊
- AnonyymiUUSI
Ärsyttää! 😞
- AnonyymiUUSI
ärsyttää mikä?
- AnonyymiUUSI
Minäkin voisin sulle mikä liet sanoa että yritä nyt päästä eroon tuosta hönöttämisestä
- AnonyymiUUSI
Mihin meni kenelle?
- AnonyymiUUSI
Neidille S.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Neidille S.
No niin, kertoisitko aloittaja lisää tästä neidistä S, alkoi kiinnostella kur nau
- AnonyymiUUSI
Hämppikseen meni
- AnonyymiUUSI
hehe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
hehe
Voi sinua beavis ja butthead samassa yksilössä
- AnonyymiUUSI
Miten niin et voi tietenkään jutella ja kenelle??
- AnonyymiUUSI
Sosiaalinen asetelma sellainen, että mikään muu kuin asiassa pysyminen ei tule kuuloon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalinen asetelma sellainen, että mikään muu kuin asiassa pysyminen ei tule kuuloon.
Valetta
Et osaa ja pilaat kaiken - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sitten esim tämän kirjoitusten kohteen, eli neiti S:n esimies? Sitten on kyllä hankala homma korkea kynnys puristella reittä
- AnonyymiUUSI
Oon ollu poissa kun ei viihdy enää täällä. Ihmiset ovat julmia ja satuttavat toisiaan liikaa. Ihan oksettaa kun lukee joitain kommentteja. Miettikää ihmiset!!! Älkää purkako pahaa oloanne toisiin. Saatte aikaan ehkä pahojakin haavoja. Rikirevitte ja pilaatte toisten päivän. On yksi joka noteeraa kaiken. Jumala maksaa jokaiselle hänen tekojensa mukaan. Vielä ei ole myöhäistä tehdä täyskäännös! Tehkää se! Kauniita unia kaikille kuitenkin! 💓
- AnonyymiUUSI
Mä en usko Jumalaan
- AnonyymiUUSI
Tulisin oman kullan syliin koska tahansa. 💓 Vierestä
- AnonyymiUUSI
Aloittaja sä olet sairas ihminen. Et ymmärrä mitä aiheutat
- AnonyymiUUSI
Ketä kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
Aika moni näyttää tiirailleen palstaäijän tämän kertaista aloitusta S-naiselle, kuten hän ilmoitti.
- AnonyymiUUSI
Minulle on joskus sanottu, että herkkyys ja tietynlainen hiljaisuus on este suhteelle ja suhteen toimivuudelle. Onneksi on vielä ihmisiä, jotka ymmärtävät että herkkyys voi olla myös paljon muutakin kuin vain huono piirre. ♥️ Ehkä sitä herkkänä katsoo maailmaa ja ihmisiä hieman eri tavalla. Täytyy vain löytää ihminen, joka pystyy ymmärtämään erilaisuutta ja näkee tuon herkkyyden ja hiljaisuuden taakse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2192498
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih222049No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi261685Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2341375Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81319Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko131219Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä286918Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏27903Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?42897Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens66862