En voi jutella kanssasi

Anonyymi-ap

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ihanuutta. Pääset vielä käyttämään ääntäsi ja tarvittaessa karjumaankin, kyllästymiseen saakka. Opit ottamaan tilaa maailmassa sen verran kuin tarvitset. Mutta tuo puoli... pidä se. Haluaisin niin ottaa sinut kainaloon, olla sellaisessa tilassa, jossa sanoilla ei niin väliä.

22

2069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Gräy🤗

• Anonyymi
      UUSI

Kuinka mukava kuulla. 😊

• Anonyymi
      UUSI

Ärsyttää! 😞

• Anonyymi
        UUSI

ärsyttää mikä?

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin voisin sulle mikä liet sanoa että yritä nyt päästä eroon tuosta hönöttämisestä

• Anonyymi
      UUSI

Mihin meni kenelle?

• Anonyymi
        UUSI

Neidille S.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Neidille S.

No niin, kertoisitko aloittaja lisää tästä neidistä S, alkoi kiinnostella kur nau

• Anonyymi
      UUSI

Hämppikseen meni

• Anonyymi
        UUSI

hehe

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

hehe

Voi sinua beavis ja butthead samassa yksilössä

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin et voi tietenkään jutella ja kenelle??

• Anonyymi
        UUSI

Sosiaalinen asetelma sellainen, että mikään muu kuin asiassa pysyminen ei tule kuuloon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalinen asetelma sellainen, että mikään muu kuin asiassa pysyminen ei tule kuuloon.

Valetta
        Et osaa ja pilaat kaiken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sitten esim tämän kirjoitusten kohteen, eli neiti S:n esimies? Sitten on kyllä hankala homma korkea kynnys puristella reittä

• Anonyymi
      UUSI

Oon ollu poissa kun ei viihdy enää täällä. Ihmiset ovat julmia ja satuttavat toisiaan liikaa. Ihan oksettaa kun lukee joitain kommentteja. Miettikää ihmiset!!! Älkää purkako pahaa oloanne toisiin. Saatte aikaan ehkä pahojakin haavoja. Rikirevitte ja pilaatte toisten päivän. On yksi joka noteeraa kaiken. Jumala maksaa jokaiselle hänen tekojensa mukaan. Vielä ei ole myöhäistä tehdä täyskäännös! Tehkää se! Kauniita unia kaikille kuitenkin! 💓

• Anonyymi
        UUSI

Mä en usko Jumalaan

• Anonyymi
      UUSI

Tulisin oman kullan syliin koska tahansa. 💓 Vierestä

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja sä olet sairas ihminen. Et ymmärrä mitä aiheutat

• Anonyymi
      UUSI

Ketä kiinnostaa?

• Anonyymi
        UUSI

Aika moni näyttää tiirailleen palstaäijän tämän kertaista aloitusta S-naiselle, kuten hän ilmoitti.

• Anonyymi
      UUSI

Minulle on joskus sanottu, että herkkyys ja tietynlainen hiljaisuus on este suhteelle ja suhteen toimivuudelle. Onneksi on vielä ihmisiä, jotka ymmärtävät että herkkyys voi olla myös paljon muutakin kuin vain huono piirre. ♥️ Ehkä sitä herkkänä katsoo maailmaa ja ihmisiä hieman eri tavalla. Täytyy vain löytää ihminen, joka pystyy ymmärtämään erilaisuutta ja näkee tuon herkkyyden ja hiljaisuuden taakse.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      219
      2498
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      22
      2049
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1685
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      234
      1375
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1319
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      13
      1219
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      286
      918
    8. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      27
      903
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      42
      897
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      66
      862
    Aihe