Sinut omakseni?
Miten saisin
37
556
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
999€
- AnonyymiUUSI
Joka arvottaa ihmistä ja ihmiskehoa rahana, halventaa ihmistä perinjuurin. Ihminen on korvaamaton, millään rahalla sellaista et pysty luomaan, eikä se arvotus ole edes kenenkään ihmisen vallassa.
- AnonyymiUUSI
Makkaralla ja oluella.
- AnonyymiUUSI
Tervetuloa. Tummaa vai vaaleaa? 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa. Tummaa vai vaaleaa? 😏
Hiillosmakkara kuumana ja olut kylmänä ja vaaleana, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Kysymällä, suostun.
- AnonyymiUUSI
Napsautat sormia.
- AnonyymiUUSI
Olemalla yhteydessä ja tutustumalla
- AnonyymiUUSI
Et mitenkään. Sellaiset jatkuvat jankkaamiset on varmin tapa saada mahdollinen orastava mielenkiintoni loppumaan.
- AnonyymiUUSI
Ei voi mitään jos jankututtaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi mitään jos jankututtaa
Lopeta jankuttaminen ja opettele viettelemisen jalo taito. Onnistumisprosentti paranee huomattavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jankuttaminen ja opettele viettelemisen jalo taito. Onnistumisprosentti paranee huomattavasti.
Olen niin syvällä kurassa ettei onnistu muu kuin valitus ja paskan jauhanta. Joten valitan iloksesi ja menetän samalla mahdollisuuteni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen niin syvällä kurassa ettei onnistu muu kuin valitus ja paskan jauhanta. Joten valitan iloksesi ja menetän samalla mahdollisuuteni
Jos se helpottaa. Mitä en kyllä usko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos se helpottaa. Mitä en kyllä usko.
Mitä et usko? Että olen syvällä kurassa? Olen juuri siellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et usko? Että olen syvällä kurassa? Olen juuri siellä
Sitä, että se jankkaaminen helpottaa.
En mitä suuremmalla todennäköisyydellä ole ole kaivattusi, mutta sen verran voin kokemuksistani kertoa että en ole ikinä jäänyt kovin pitkäksi aikaa jumiin johonkin, jota en ole saanut. Jos kahden ihmisen on tarkoitus päätyä yhteen, se käy aina hyvin nopeasti.
Mutta missä taas olen ollut jumissa ja pitkiä aikoja on se, kun olen saanut, ollut yhdessä ja menettänyt. Joissakin tapauksissa toipuminen on vienyt vuosia, mutta olen silti toipunut ja jatkanut elämääni kohti uusia pettymyksiä.
Sen haluan sanoa sinulle ja muillekin jotka täällä epätoivoisesti itkee ja kaipaa jotain saavuttamatonta, että se ei ole mitään menetyksiin verrattuna. Jos kaipaatte jotain, ketä ette ole vielä saaneet, pääsette helpolla. Ja jos tosissaan haluatte toisen, opetelkaa viettelemään. Se ei ole sen kummempi juttu. Alussa tulee epäonnistumisia niin kuin kaikessa muussakin, mutta niistä oppii ja tulee koko ajan paremmaksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä, että se jankkaaminen helpottaa.
En mitä suuremmalla todennäköisyydellä ole ole kaivattusi, mutta sen verran voin kokemuksistani kertoa että en ole ikinä jäänyt kovin pitkäksi aikaa jumiin johonkin, jota en ole saanut. Jos kahden ihmisen on tarkoitus päätyä yhteen, se käy aina hyvin nopeasti.
Mutta missä taas olen ollut jumissa ja pitkiä aikoja on se, kun olen saanut, ollut yhdessä ja menettänyt. Joissakin tapauksissa toipuminen on vienyt vuosia, mutta olen silti toipunut ja jatkanut elämääni kohti uusia pettymyksiä.
Sen haluan sanoa sinulle ja muillekin jotka täällä epätoivoisesti itkee ja kaipaa jotain saavuttamatonta, että se ei ole mitään menetyksiin verrattuna. Jos kaipaatte jotain, ketä ette ole vielä saaneet, pääsette helpolla. Ja jos tosissaan haluatte toisen, opetelkaa viettelemään. Se ei ole sen kummempi juttu. Alussa tulee epäonnistumisia niin kuin kaikessa muussakin, mutta niistä oppii ja tulee koko ajan paremmaksi.Pst. Paholainen. Onko sulla hetki aikaa keskustella rakkauselämästäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pst. Paholainen. Onko sulla hetki aikaa keskustella rakkauselämästäsi?
Noin puoli tuntia. Sit lähden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin puoli tuntia. Sit lähden.
Time is up. Have a nice weekend... :)
https://www.youtube.com/shorts/MtjShHcRfek - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/MtjShHcRfekPahus, jouduin häirinnän uhriksi ja matto vetäistiin alta. Nyt meni käsityöhommiksi illan vietto. Cheers. Kiinnostava linkki. :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/MtjShHcRfekSinä taidat oikeasti olla se paholainen.. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahus, jouduin häirinnän uhriksi ja matto vetäistiin alta. Nyt meni käsityöhommiksi illan vietto. Cheers. Kiinnostava linkki. :)
Pst!
Demo vielä. Saattaa muuttaa muotoaan vielä aika paljon tai ei ollenkaan... :)
- AnonyymiUUSI
En tarvitse yrittää ja ottaa paineita kun oon sut jo valinnut. Ei sanoja edes tarvita. Tunteella mennään. Yhtä toivon , että rakastat Jumalaa tai että edes yrität ottaa hänet mukaan tähän yhtälöön. Love 💓
- AnonyymiUUSI
Kiitos, kiitos paljon. Omin tämän kun sanoit: Tunteella mennään. Jumalaakin rakastan 🙄 Ja tottakai sinua rakastan 🧡
- AnonyymiUUSI
Niimpä, se on vaikea kysymys. Mieli, sydän ja keho haluaa, mutta järki ja olosuhteet sanoo muuta. Tosin mikä kiire tässä on. Kaikki ajallaan jos niin on tarkoitus. Olet mielessäni jatkuvaan ja mä taidan olla sun.
n>m - AnonyymiUUSI
Tuskin mitenkään kun vaikuttas ettet tiedä kenet omaksesi haluat kun tuota täällä joudut kyseleen
- AnonyymiUUSI
Näytä sun hymy. Ai mutta minähän olenkin jo sun 🧚♡
- AnonyymiUUSI
Mitä sä täällä tämmösiä kysyt
- AnonyymiUUSI
Minä olen tosi hankala, naiselle vaan tiedoksi. Pussaaminenkin on minusta vähän ällöä, mutta opettelisin pussaamaan jos saisimme toisemme.
- AnonyymiUUSI
No mistä sinä sitten tykkäät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehistä, mutta voidaan me ystäviä olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin halauksista ja silityksestä (rakkaan naisen) varmaan, en ole kokenut semmoista, niin en aivan tarkkaan tiedä.
- AnonyymiUUSI
Tapaamalla minut.Mmiehelle
- AnonyymiUUSI
Laita txt-viesti. Puhutaan.
- AnonyymiUUSI
Missä haluaisit nähdä?
Naiselle - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä haluaisit nähdä?
NaiselleOletko muuttanut riippuu siitä?
- AnonyymiUUSI
Hmm...mille paikkakunnalle.vaikka alkukirjaimet
- AnonyymiUUSI
Ottamalla..lähetä viesti jos et uskalla suoraan niin tunnusteleva...jos et uskalla niin tykkää edes jostain sen jutusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005