Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
niskanen
profiilit
niskanen
niskanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No ei se ainakaan enempää näytä kuin 100kg, mistä olisit yön aikana kerännyt lisää materiaa itseesi??? Ihan fysiikan lakien mukaisesti se ihminenkin lihavoituu. Eli vaikka syöt kilon voita tai lyijyä niin painosi ei voi nousta ainakaan enempää. Lisäksi ihmisen hyötysuhde ei ole 100% joten kukaan ei pysty hyödyntämään kaikkea syömäänsä, joten paino ei voi nousta edes läheskään syömäsi ruoan verran kuin hetkeksi.
Jos käyttäisit kaiken ravinnon 100% et kävisi vessassa koskaan, et hikoilisi et lammittäisi ympäristöä jne.....
Syö pitsasi huoleti ja käy aamulla pötkäyttämässä 80% pizzan painosta pöntön pohjalle. Loppu 20% on haihtunut hikenä ja lämpönä makuuhuoneen seinille. Eli ihminen ei liho yhdestä syömisestä kuin häviävän vähän, et edes koti vaa-alla varmaan pysty mittaamaan ellet nyt aivan älyttömiä määriä ala mättämään.
03.01.2013 13:30
Minulla käy vähän samoin....olin jouluna pois viikon kotoa ja sähköä kului enempi, kuin jos olen kotona. (pystyn tarkkailemaan kulutusta tunti tasolla)
Suorasähkölämmitteisessä talossa ei ole paljon eroa sillä lämmittääkö taloa televisiolla, lampulla vai sähköpatterilla eli kaikki sähkövimpaimet mitä kotonaollessani käytän seinien sisäpuolella lämmittävät myös taloa. Poissaollessani kukaan ei lämmitä takkaa joten sähköä kuluu varmaan sen vuoksi enemmän.
Lämmitätkö takkaa enemmän kovilla pakkasilla, jolloin sähköä säästyy?
02.01.2013 15:00
No en minä ainakaan meinaa lapsilisien takia lisääntyä. Eiköhän siihen pitäisi olla aivan muut syyt. En ole edes ajatellut asiaa siten että siinähän kuukausitulot lisääntyy kun lapsia siunaantuu. Tuntuvat lisääntyvän Intiassa ja Afrikassa ihan ilman tukiakin!
06.11.2012 23:39
Sain tarjouksen ruskeasta painekyllästetystä 1,19/m, tosin kyselin 1000m nipulle hintaa. Varmaan tuo tarvittava määrä vaikuttaa myös tuohon hintaan.
04.05.2009 11:21
Kyllä meikäläisen terassi tehdään puusta tai sitten saa jäädä tekemättä. Ihmettelen villitystä käyttää kaikenmaailman synteettisiä aineita kaikessa rakentamisessa. Kyllä mielestäni puu on puuta ja riittävän näyttävää. Ainakin aitoa ja ehkä ympäristöystävällisempääkin, mutta makuasia tämäkin.
30.04.2009 14:03
1 / 1