Vapaa kuvaus

Olen eläkkeellä oleva, tällä hetkellä sinkku ja asun omakotitalossa. Toimin aktiivisesti vapaaehtois työssä. On joskus kiireistäkin, meinaa jäädä omat työt tekemättä. Vapaa-aikanani: kesällä aika kuluu puutarhan hoidossa ja vapaa ehtoisten töissä Katson tv:stä mieluiten: kotimaisia sarjoja ja perajantai illan elokuvia Kotieläimet: ei tällä hetkellä mitään En pidä: hyttyset tekee allergian takia kiusaa Parhaat matkakohteet: kotimaassa lappi ja kylpylät Ruoka & juoma: kaikenlainen ruoka, paitsi ei äyriäiset Koulutus: Peruskoulu Koulut: Kotitalous koulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Martoissa Siviilisääty: Sinkku Email: varpu.halonen@suomi24.fi

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Olen kokenut lapsuudessani kaiken tuon ja vielä yli 60- kymppisenä koen olevani se huononpi osapuoli äidin silmissä.
    Sillä meitä on 8 sisarusta ja olen keskimäinen, vanhempi tytöistä, ja jouduin jo 12 vuotiaan tekemään navetta työt yksin ja samalla pesemään pyykit , niin siitä huolimatta minusta vanhempi velipoika sai kiitokset ja on äidin lellikki ollut koko ikänsä, kun hän seurusteli äidin kanssa tuvassa silloin kun minä tein töitä navetassa.Eikä äiti edes muista minun tekemisiäni.
    Isä käski minut kotoa pois, kun olin sellaisessa kunnossa, että lääkä'ri kielsi minulta raskaat työt.
    isä kuoli vuonna 92 ,että se kastijako on ollut iät ja ajat
    Nyt olen ottanut äitiin etäisyyttä, sillä hänelle on vaikea tehdä mitään mieliksi, on sen verran hyvässä kunnossa henkisesti ja fyysisesti, että pystyy arvostelemaan kaikkien tekemisiä ja puhuu jokaisesta takanapäin.
    Ja uskon vahvasti, että meillä äiti on se joka on meidän sisarusten väliä sotkenut, ei koskaan ole meitä pitänyt samassa arvossa.
    Mutta voimia taistelussa sisarten väliseen taisteluun, sitä kyllä tarvitaan.