Vapaa kuvaus

48 ikäinen miehenalku Helsingistä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

494

1. Varmaan sitten on hieman pullonkaulana.
    Mvidian ohjauspaneelissa asetukset:
    Suorituskyvyn &laadun asetukset-Hyvä suorituskyky.
    Reunanpehmennysasetukset-Sovellushallittu.
    Anisotrooppinen suodatus-Sovellushallittu.

Ajurit saattaa vaikuttaa jonkinverran suuntaan jos toiseen.Mutta kyllä tuo kertoo että prossusta ahistaa.

Laitan vielä yksityiskohdat minun testistä:
    -3 D mark 05 8557
    -CPU score 4660
    -GT 1 36,4
    -GT 2 25,5
    -GT 3 43,3
    Noista GT 1-3 jos FPS paljon pienempi niin kertoo samasta myös.
    Niinkuin tuola aikaisemmassa linkissä laitoin tuolla 7950 ja Athlon 64 2,4GHz yli 9000 3DMark 05.

Mainittakoon niille jotka epäilee ettei tuohon ketjun aloittaneen koneeseen olisi tuota 7950gt:tä kannattanut hommata. Testasin E6400 2,9GHz,7600gt 561/14002(kellotettu). Tulos 6127 3D mark 05 eli paljon jäädään tuollakin kysyjän koneen pelitehoista .
  2. Olin varma että minulla on Allendale(E6400).Mistähän moinen iskostunut päähäni.No enhän minä ainut ole.Tietysti voisin poistaa viestini,miksi? Ei minua haittaa vaikka väärässä olenkin.

Muistuu tästä mieleen hauska tapaus.Jokainenhan on lukenut Asterixia.Vuosikausia minäkin sitä nuorena poikana luin ja Obelixin koiran nimi oli Ifelix.Ifelix ,todellakin minulle vuosia kunnes joku asian korjasi ja nyt minäkin tiedän että se todellakin on Idefix.Vai miten päin se nyt oli?