Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
raija.ylinen
profiilit
raija.ylinen
raija.ylinen
Vapaa kuvaus
Huh hellettä sanoi jänis pakkasella.
Aloituksia
51
Kommenttia
249
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
iittaan tähän omaan tiedoitteeseenne:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12299631
Hei!
Ikäryhmähuoneista on viime viikkoina keskusteltu paljon ja saadun palautteen perusteella ikäryhmähuoneet on nyt nimetty uudelleen.
Huoneiden loppusijoitusta vielä mietitään, käyttäjiltä tulleen palautteen mukaan niiden olemassaolo tulisi säilyttää Ikäryhmäkategoriassa.
Kommentteja kaivataan, ehdotuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan.
Jotta löytäisit parhaiten vanhan lempihuoneesi, tässä uudelleennimetyt huoneet:
22+ on nykyään Ranta
30+ on nykyään Baana
40+ on nykyään Kävelykatu
50+ on nykyään Terassi
60+ on nykyään Rantasauna
70+ on nykyään Veranta
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito
"Eli käyttäjiltä tulleen palautteen mukaan huoneiden paikka tulisi säilyttää ikäryhmät kategorioissa" Miksi ne sieltä sitten on poistettu, jos kerran käyttäjätkin toivovat että ne huoneet sieltä löytyisivät? Kyllä meistä jokainen jo sen tiedostaa etteivät ne ole enää kuin viitteellisiä ikäryhmähuoneita, mutta niiden käyttö tulisi kuitenkin tehdä helpoksi ihmisille, nyt tosiaan kaikki tunkee vanhimmat huoneeseen ja kiukkuilevat kun en anna jokaiseen nimimerkkiin vippiä.
11.06.2014 16:35
Ehdottomasti takaisin ikäryhmähuoneisiin..ihmiset eivät löydä entisiä huoneita ja eivät todellakaan ala niitä etsiä vaikka miten linkkiä chatissa laittelisi..tyhjään huoneeseen ei kukaan halua mennä. Toivon että nyt siirrätte takaisin kaikki uudistetut huoneet ikäryhmiin.
Tää ei vaan toimi ollenkaan!
11.06.2014 14:36
Mielestäni on alkanut hyvin toimia..tosin 40+ sakki on ottanut omakseen ex 60+ eli - rantasauna- huoneen, arvasinkin että kävelykatu on niille liian lälly huonenimi :D
Eiköhän jokainen ennenpitkää huoneensa löydä jossa viihtyy.
10.06.2014 18:23
Terassin kakkoshuone näkyy tässä listassa vielä 50+ nimellä.
http://chat.suomi24.fi/login.cgi?gid=4&category=1
10.06.2014 15:28
Hyviä nuo Cesarin ehdotukset.
60+ vaikka rantasauna, kuvaisi ehkä paremmin tässä järjestyksessä henkilöiden ikää. Nyky kuuskymppiset ovat vielä liikkuvia ja aktiivisia ihmisiä.. ja on aikaa mökkeillä sekä lomailla kun eläkeikäkin alkaa olemaan ajankohtainen asia.
Terassi 50+ huoneen nimeksi olisi puolestaa sopiva. 50 vuotiaana on saatu velat yleensä maksetuksi, toteutetaan nuoruuden haaveita, motskari, kesämökki matkustellaan ym. Istutaan ystävien kanssa iltaa terassilla siiderillä jne.
70+ Veranta kuvaisi taas puolestaan seestyttä oloa..eli lasiveranta, ruusukupit, reinot ja keinutuoli, lapsenlapset.
Eli näin:
22+) Biitsi
- Rentoa elämää opiskelun/duunin ja ensimmäisen oman kodin kanssa.
(30+) Baana
- Stailia sinkkuilua ja perheen elämän arkea.
(40+) Café
- Vakiintunutta uraputkea ja aikuista oloa.
(50+) Terassi
(60+) Rantasauna
(70+) Veranta.
10.06.2014 09:28
Sefuja me ollaan oltu ja edelleen osa sellaiseksi kutsuu. Sefu olisi chattiin sopiva valvojan nimi.
09.06.2014 21:38
Varjoissa, tässä oli kysymys mielipiteistä, sitä ylläpito meiltä halusi. Tämä ei ole vatvomista vaan mielipiteitä..jos ei ole mielipiteitä, ei ole myös keskusteluakaan, näin kun ylläpito ottaa meidät mukaan suunnitteluun, se osoittaa että he kunnioittavat meidän kokemustamme. Muutokset eivät ole aina hyvästä, en tarkoita että tässä niin kävisi, mutta 10 vuotta chattailleena olen nähnyt myös huonoja muutoksia ja uudistuksia, siksi muutokset tulisi myös kyseenalaistaa.
09.06.2014 20:15
Illanjatkoja..miettikää ehdotustani, että käyttäjät itse saisivat vaikuttaa huoneensa uuteen nimeen. :)
09.06.2014 20:09
Toinen jalka haudassa-huone :D
09.06.2014 20:08
Huonekohtaisesti voisi kaikilta käyttäjltä vaikka äänestyksissä kysyä huoneen nimi. Se olisi tässä tapauksessa reilu veto ja saisi käyttäjät aktiiviseksi ja mahdollisesti iloisiksi, kun saavat itse vaikuttaa huoneen nimeen.
09.06.2014 20:04
Käyttäjät 50+ huoneessa ovat todella huolissaan poistuuko viiskymppisten huone. Mielestäni 10 vuotta ikäryhmiä valvoneena 60 ja 70+ huoneita ei tarvita vaan yksi iso ikäryhmähuone tilalle. 50-100+ nuoret saisivat chattailla omissa kategorioissaan joka voisi olla myös vaikka 22-50. Ihmisten ikää ei pysty millään todentamaan ja nämäkin olisivat kuitenkin viitteellisiä. Vanhemmat henkilöt eivät halua jutella pääasiassa seksiä vonkaavien nuorten kanssa. Vanhemmat haluavat jutella oman ikäryhmään kuuluvien kanssa.
09.06.2014 20:00
No mites ne ikäryhmähuoneet? Säilyykö ne vai ei?
09.06.2014 19:52
Kansanäänestys luotseista ei tule toimimaan, kaikki nk. häiriköt tekisivät todella paljon kiusaa tällä tyylillä.
09.06.2014 19:43
Onko mahdotonta ajatella että palstaluotsien nimimerkit eivät näkyisi käyttäjille? Näin toimien käyttäjät eivät pystyisi kohdistamaan mahdollista vihaansa kenenkään tiettyyn valvojaan. Olen itse valvonut piilossa aikanaan muutamia palstoja ja se sujui paremmin kuin hyvin.
09.06.2014 19:38
Chattiin viivebanni mahdollisuus, toimiiko tänäpäivänä kun on läppäri ym yhteyksiä ja vaihtuvat ip,t on sitten toinen juttu. Tästä on vain puhuttu jo kauan. Työkalut chatissa ovat myös huonot.
09.06.2014 19:23
Täällä ollaan :)
09.06.2014 17:52
"Ikäryhmähuoneet ovat aina olleet ikäryhmähuoneita, niitä ei vain ole kohdeltu sellaisina. Se on sitten oma juttunsa, että miksi sääntöä ei ole valvottu. Tämä valvonnan tehostaminen päätettiin tehdä käyttäjien palautteen perusteella, eli se ei ole tullut aloitteena ylläpidolta."
Tähän on vielä pakko kommentoidan sen verran, että entinen ylläpito kielsi ehdottomasti poistamasta esimerkiksi nuorisoa ikäryhmistä, jos he käyttäytyvät hyvin. Entisen ylläpidon mukaan kaikki ikäryhmähuoneet paitsi nuorten ovat kaikille myös avoinna, myös ala ja yli ikäisille. Syy miksi ei tätä ole ennen valvottu on silloisessa ylläpidossa ei Luotseissa.
05.06.2014 17:51
No kattellaan..kyllä se selviää 9 päivä miten tässä edetään. En ala asiasta riitelemään, jos ikäryhmät poistetaan, se on sitten käyttäjien tahto ja sitä on enää jälkeenpäin turhaa parkua. Yllärrän ylläpidonkin turhautumisen asiaan ja jatkuvaan valittamiseen.
Jos ikäryhmät pidetään, saamme toivottavasti paremmat työkalut hoitaa ala ja yli ikäiset huittulan kuttuun. Minä' en ainakaan tiedä ihmisten ikää..en ole koskaan kysynyt, koska se ei mua kiinnosta, mua kiinnostaa vain hyvä käytös.
05.06.2014 17:43
Kyllä ainakin itse olen siirtynyt huoneesta toiseen aina avuntarpeen mukaan. Ennen olikin huonekohtaiset luotsit, mutta se oli hassua, kun sen myötä eri huoneisiin tuli erilaiset säännöt joita Luotsit eli silloiset sefut itse säätivät..silloin oli parempi pysyä poissa sellaisista huoneista esim. 40+ ja kirkkocafe, kun tuli todella helpolla sanomista. Hyvä jos ja kun säännöt on nyt yhtenäistetty jotta joka huoneessa pystyy tarpeen mukaan piipahtelemaan apuna.
01.06.2014 14:29
Mummollani oli tahdistin yli 20 vuotta hyvin toimi ja pattereita vaihdettiin aika ajoin. Hän eli yli 80 vuotiaaksi..sydän hänelläkään ei tiltannut vaan kuoli ihan johonkin muuhun..
31.05.2014 11:50
2 / 13