Kuinka elämä sujuu tahdistimen kanssa,
oletteko ollu tyytyväisiä siihen,
onko ollu ongelmia sen kanssa.
Sydämentahdistaja, onko jollaki ?
12
166
Vastaukset
Jaaha mun edellinen vastaus meni jonnekin huitsin nevadaan joten tehään uusi. Eli sun kannattaa aloitus varmaan tehä tonne sydän-ja verisuonisairaudet palstalle josta saat parempaa tietoa.
Vastaan kuitenkin ettei ongelmia ole ollut ja parantaahan se elämän laatua.Mammalla oli varmaan joku tyyppi 15 vuotta mutta sitten se alko sippaan (oisko ollut patteri) mutta kun mamma oli sillon 92 niinne ei alkaneet enää vaihtaan kun mammaa ei enää uskallettu nukuttaa ja patterin vaihto ilman nukutusta olisi ollut liian rasittavaa ja tuskallista hänen vanhalle kropalleen. Hautasimme vuosi sitten. Mutta lyhyesti kerrottuna: mammalla toimi hyvin ja ei ollut valittamista tahdistajasta.
Mikäköhän tahdistin sillä mahtanut olla kun nykyjään nukuteta. Paikallispuudutuksessa laitetaan ja muutama päivä osastolla ja sit himaan.
Nittaminax kirjoitti:
Mikäköhän tahdistin sillä mahtanut olla kun nykyjään nukuteta. Paikallispuudutuksessa laitetaan ja muutama päivä osastolla ja sit himaan.
Kyllä tää keskustelu käytiin aika nykyään, siis hieman yli vuosi sitten.
Lääkärit arvioi että stressi hänen kropalleen olisi ollut liian suuri, ottaen huomioon hänen heikko kuntonsa.
- päätaaloo
Ei mulla oo.
On kyllä monta yrittänyt tunkee.
Ei nyt ihan nahkaan mutta peitoon kyllä.
Joskus on ollut ihan puuduttavaakin yritystä.
Aina ne aamulla menee sit himaan.
Kun ne huomaa että en mää vielä ole ihan kuolemassa. - reppuriika
Enolla on ollut tahdistaja reilut 20 vuotta. Tusin aikoinaan insinöörimiehen, joka johti samanlaisen vempaleen vempeleen kanssa. No sanoi, että hikeentyä ei kyllä pitäisi kun tahdistaja ei salli sykkeen kiihtyvän.
- terv. alottaja-
helpotti lukea viestinne, että tahdistajasta on enimäkseen hyötyä, elämä jatkuu mahdollisesti noin kymmenen vuotta tai yli,
olin ensin aivan paniikissa kuulessani uutisen,
kiitos teille mahdollisesti hyvistä uutisista,No mut jatkuuhan se vaikka kuinka pitkään kun patteri vaihetaan. Joillakin se patteri kestää viis vuotta ja joillain yli kymmenen, riippuu miten ja mihin kohtaan sydämmessä sen toiminta perustuu. Ei kaikilla ole samanlainen toiminto ku toisella.
Onhan tahdistimia laitettu parikymppisillekin ja elävät täyttä elämää vielä vanhuksina.
Kannattaa käydä tuolla sivulla mintä sulle ehdotin jo aikasemmin.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3652
- mahdissatars
Pitäsköhän tähänkin kirjoittaa joku riimi....
"Eikö kivikään vastaa kun varpaasi lyöt
Onko kivi myös on kylmä sille.
Seinäkin aukeaa vasta silloin
kun astut parvekkeelle.
Vai onko se parasta aikaa kun
rintasi avataan pattereille.
Miksi kulkenut et oikeissa ajoissa
tarpeeksi ulkona ruumiisi rajoissa" viikatemies, minulla ollut tahdistin kolmisen vuotta ja minä rokkaan, sanoin että laittakaa nyt sellainen syke että voin tanssia rokkiakin, nauroivat ja sanoivat iloisia tanssihetkiä rokkimimmille.
Kahdesti tarkistettu ja vuoden perästä taas tarkistetaan ja jos kaikki hyvin 10 vuoden Kuluttua , jos elän vaihdetaan patteri johon totesin , niin jos elän, vastas lekurikin niin jos elätte älä sellaista sure .elä päivä kerralla , kerran me täältä lähdemmeMummollani oli tahdistin yli 20 vuotta hyvin toimi ja pattereita vaihdettiin aika ajoin. Hän eli yli 80 vuotiaaksi..sydän hänelläkään ei tiltannut vaan kuoli ihan johonkin muuhun..
Zamio kirjoitti:
Mummollani oli tahdistin yli 20 vuotta hyvin toimi ja pattereita vaihdettiin aika ajoin. Hän eli yli 80 vuotiaaksi..sydän hänelläkään ei tiltannut vaan kuoli ihan johonkin muuhun..
okei Zamio
Päivä kerrallaan :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131