Vapaa kuvaus

Luonteeltani sanoisin olevan rehellinen ja luotettava. Huumorintajua myöskin löytyy vaikka muille jakaa. Uskollisuus on sellainen asia mistä en voi tinkiä koskaan. Kiltteyttäkin minusta löytyy sopivassa määrin, hellä ja romanttinenkin olen. :) Tykkään hirveästi eläimistä ja lapsista. Haaveena onkin tulevaisuudessa perheen perustaminen (jos sellainen minulle suodaan). :) Siviilisäätyni on sinkku. Tällä hetkellä olen työttömänä. Harrastuksiini kuuluu erityisesti tietokoneet, elokuvat ja musiikki. Myös jonkun verran tulee kavereiden kanssa pyörittyä ja kaupungilla pörräiltyä, mutta viihdyn myös ihan kotonakin. Asustelen pienessä, 36 neliön kaksiossa yksin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä IRC: tiger_

Aloituksia

2

Kommenttia

36

1. X360- tai PS3-pelaajia?

Moro! Ajattelin kysäistä, sattuisiko varkautelaisia Xbox 360- ja/tai PlayStation 3 -pelaajia löytymään, joilla masiina
    Varkaus
    4
    137
  2. Oma kulta löytyi :)

Kaverini alkoi täällä tutustumaan erääseen tyttöön. Olin hänen mukanaan kun hän kävi tapaamassa tätä tyttöä. Tämä tytt
    Tapasimme Suomi24:ssä
    4
    2473