Vapaa kuvaus

Olen aika hiljainen ja ujo nuori tyttö. Harrastan ratsastusta. Meillä on koira ja kohta tulee toinenkin koira, jonka kanssa luultavasti käymme aluksi tokossa. Suosikkibändit/artistit: Sturm Und Dran, Anna Abreu, Hanna Pakarinen ja yms. Vapaa-aikanani: Harrastan ratsastusta Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät, Wildfire, Sydänmailla, poliisikoira rex, Wallander, Simpsonit ja ym Kotieläimet: koira Linkit: http://www.ii2.org, http://www.lintukoto.net Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Mulle soitettiin kans tuosta 0206341611 numerosta, mutta en ehtinyt vastaan. Eikä kyllä mulle tullut vastaajana viestiä.

No, jos ois tärkeetä asiaa ollut, niin kaippa ne ois Vastaajaan jättänyt viestin tai soittavat uudestaan.
  2. Hmm..
    Itse olin peruskoulussa koulukiusattu ja en todellakaan ole kiusaamisesta vahvistunut yhtään.
    En luota kovin helposti enään kehenkään ja pelkään vähän aloittaa opiskeluja, koska en halua, että minua kiusataan taas (no, kävinhän mie ammattikoulun ja sain sieltä muutaman kaverin).

Itsehän en ollut kiusaaja, vaan kiusattu. Ja luultavasti minua kiusattiin sen takia, koska olin kiltti tyttö ja luokan hiljaisin ja lisäksi vielä ujo.

Minusta on typerää sanoa, että kiusatuksi tuleminen on kiusatun oma syy.
    Se ei todellakaan ole oikein sanottu.

Kaikkien pitäisi koulussa saada olla sellaisia kuin ovat, jos joku on hiljainen ja ujo, niin ei sen takia tartte alkaa kiusaamaan.

Itsestäni siis tuli peruskoulun jälkeen hyvin epävarma, en oikein uskaltanut luottaa kehenkään.
    Sitten kun peruskoulu päättyi ja olin hakenut toisella paikkakunnalle yhteen ammattikouluun opiskeleen.

Onneksi pääsin sinne toisella paikkakunnalle opiskeleen.
    Sieltä sain muutaman kaverin, mutta olin aluksi vähän epävarma niittenkin suhteen, varsinkin jos ne meni käymään kahdestaan välitunnilla asuntolassa, niin en meinannut oikein luottaa siihen, että ne ei puhuis musta mitään pahaa ja yms.

No, onneksi kuitenkin opin edes vähän luottaan noihin uusiin kavereihini. Harmi vain, että nämä kaverit, joihin tutustuin ammattikoulussa, niin asuvat todella kaukana.

Mutta tässä siis yritän sanoa sitä, että olen edelleen epävarma uusien ihmisten kansa, enkä kovin helposti tutustu uusiin ihmisiin.

Lisäksi kiusaajien takia minulla ei ole tällä paikkakunnalla, missä asun, niin yhtään kaveria.

Joskus mietiskelen itsekseni, että jos yks tyyppi (ko. tyyppi oli ns. pääkiusaaja) ei ois tullut ollenkaan samaan kouluun ala-asteella, missä opiskelin, niin voi olla, että minulla ois ollut silloin kavereita.
    Ko. tyyppiä joutuin kestään ainakin n. 7 vuotta (ala-asteen ja yläasteen ajan).