Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
karibia
profiilit
karibia
karibia
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kannattaa lähteä sillä asenteeella rakentamaan, että uskaltaa ja voi kysyä aina taloedustajalta asioista mitkä askarruttavat. Itse rakensimme 2004 avaimetkäteen projektina Kastelli talon.
Talokuvaston valmiiseen talopakettiinkin teimme 29 muutosta. Kaikki materiaalit saimme itse valita lattiaan, kattoon, seiniin ja ulkovuoraukseen. Ei pitäisi olla asiaa mihin ei voisi vaikuttaa. Sähkösuunnittelussa ja LVI- suunnittelussa olimme itse mukana ja kaikki toiveemme toteutettiin. Ovet voi vaihtaa paketista pois, jos haluaa oman maun mukaan erilaiset. Saunapaketin myös voi jättää pois ja teetättää timpurilla sellaiset lauteet kuin haluaa. Ym. monta muuta asiaa voi vaihtaa mieluisiinsa. Maksaa rahaa ja vaivaa, mutta itsellehän yleensä rakennetaan ja niitä valintoja katsellaan useita vuosia eteenpäin. Puustelli keittiötä ei ole pakko ottaa Kastellitaloon, mutta meidän kohdalla sekin valinta kannatti. Eikun kyselemään taloedustajalta asioista ja pohtimaan mitä itse haluat ja mihin rahat riittävät.
27.08.2006 13:55
3 / 3