Onko kukaan teettänyt kastellin suursuosikista avaimet käteen taloa? Mistä pintamateriaalit saa valita? keittiöt ainakin suursuosikkimalleissa puustellilta, mutta entä lattiat, tapetit ym? Uus juttu tuo kastellin avaimet käteen, joten tietoa ei oikein löydy ja KOKOAJAN ei viitsisi edustajalta ktysellä.
Kastelli avaimet käteen
8
2715
Vastaukset
- parhaiten
nauraa eli tietää. Hinnan kun kysyt niin hymy hyytyy varmasti.
Kannattaa lähteä sillä asenteeella rakentamaan, että uskaltaa ja voi kysyä aina taloedustajalta asioista mitkä askarruttavat. Itse rakensimme 2004 avaimetkäteen projektina Kastelli talon.
Talokuvaston valmiiseen talopakettiinkin teimme 29 muutosta. Kaikki materiaalit saimme itse valita lattiaan, kattoon, seiniin ja ulkovuoraukseen. Ei pitäisi olla asiaa mihin ei voisi vaikuttaa. Sähkösuunnittelussa ja LVI- suunnittelussa olimme itse mukana ja kaikki toiveemme toteutettiin. Ovet voi vaihtaa paketista pois, jos haluaa oman maun mukaan erilaiset. Saunapaketin myös voi jättää pois ja teetättää timpurilla sellaiset lauteet kuin haluaa. Ym. monta muuta asiaa voi vaihtaa mieluisiinsa. Maksaa rahaa ja vaivaa, mutta itsellehän yleensä rakennetaan ja niitä valintoja katsellaan useita vuosia eteenpäin. Puustelli keittiötä ei ole pakko ottaa Kastellitaloon, mutta meidän kohdalla sekin valinta kannatti. Eikun kyselemään taloedustajalta asioista ja pohtimaan mitä itse haluat ja mihin rahat riittävät.- teittekö sopimuksen urakoin...
Kastellin vai myyjän kanssa.
- sopimuskin
teittekö sopimuksen urakoin... kirjoitti:
Kastellin vai myyjän kanssa.
tehdä aina myyjän kanssa, tehtaalta tulee vain tilausvahvistus.
- vaan, tehdas joko
sopimuskin kirjoitti:
hyväksyy tai hylkää myyjän tarjoaman sopimuksen.
- ihm
sopimuskin kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt että missä se kastellitehdas on ja mitä siellä tehdään
- talollinen tilallinen :)
Meidän tilanne hieman erilainen ja kuviot aikalailla vielä auki, mutta:
satuimme jutuille kastellin talomyyjän kanssa. Hän oli saanut tontin arvonnassa, mutta rakentaakin sille tontille myyntiin jonkun suursuosikeista kokonaan valmiiksi ja myy. Jos olisimme kiinnostuneita, pääsisimme hiukan vaikuttamaan taloon ja materiaaleihin, mutta rakennuttaja ilmeisesti on hän emmekä me. Ostamme vain valmiin talon sitten häneltä. ELI, kysymys kuuluikin, että mistäköhän niitä materiaaleja saa suursuosikissa valkata puustellin keittiön lisäksi?? ) myyjän kanssa pääsemme vasta 2 viikon päästä jutuille kun hän palaa matkoilta ja kovasti polttelisi saada tietoja jo etukäteen)- rajaa, Kastellilla ei tuossa
juurikaan ole runkotarvikkeiden toimituksen jälkeen mitään tekemistä. Myyjän omia busineksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999