Vapaa kuvaus

shakki ja matti! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

79

Kommenttia

31

1. opiskelu houkuttelevammaksi

jos työttömyyttä halutaan vähentää,eikö opiskelu pitäis olla houkuttelevampaa?nyt työttömän ei ole järkeä ottaa alkaa op
    Työttömyys
    8
    621
  2. kataisen lupaus

katainen lupas ennen vaaleja että kokoomus kannattaa tempputyöllistämisen vähentämistä ei vaan ole tainnu tapahtua mitää
    Työttömyys
    11
    574
  3. fuden etuvalo

valo näyttää liikaa vasemmalle mistä johtuu ja miten korjataan?
    Moposkootterit
    3
    569
  4. tankin koko

mulla on san remo eli fude ja huoltokirjassa on että tankki on 6,5l,mutta fuden mainoksessa olen nähny et se olis 5,5l,k
    Moposkootterit
    2
    565
  5. muttereita fudeen

tietääkö joku mistä vois tilata pelkkiä muttereita fudeen,kerran tarttin pelkän mutterin mut piti ostaa kokonainen kalli
    Moposkootterit
    4
    545
  6. digitaali mittari

mulla on pyörässä digitaali nopeusmittari,mutta ku vaihoiun uuden pariston siihen nii nyt ei reakoikkaan mitenkään se mi
    Pyöräily
    3
    532
  7. työttömyydestä

valtio haluaa vähentää työttömyyttä mutta ei kykene siihen tarjoamalla työpaikkoja niin kohta on vaarana se että vähenne
    Työttömyys
    8
    522
  8. toimeentulotuen haku

voiko toimeentulotukea hakea niin jos hakee ekaa kertaa että hakis postitse niin et laittaa kirjeeseen kaikki tarvittava
    5
    509
  9. kimppapelaamisesta

etsin kimppapelaajia pitkävetoon tai monivetoon tai vaikioon mailaa xp@24mail.zzn.com
    Pitkäveto
    6
    508
  10. kiintolevy asia

mul on irtonaisena vanha kiintolevy miten voin liittää sen nykyseen koneeseeni et vois käyttää sitä
    Apua aloittelijalle
    7
    507
  11. troijalainen

mulla on tullu nyt useasti virustorjuntaohjelmalta etttä troijalainen löytyny välittömästi ku siirrän tämän karanteeniin
    Virukset
    1
    485
  12. genuine

minun koneelle on pesiytyny windowsin ohjelma joka aina sillon tällöin häiritsevästi muistuttaa et mulla on laiton windo
    Apua aloittelijalle
    7
    484
  13. kimppapeliä

jos oot kimppapelistä kiinnostunu niin mailaa xp@24mail.zzn.com
    Pitkäveto
    2
    473
  14. ylimääräsen kiintolevyn asennus

ensin kokeilin niin että kytkin suoraan emolevylle no se yritti siitä käynnistää windowsin joka ei onnistunu koska siinä
    Apua aloittelijalle
    8
    473
  15. öljynvaihto

miten tarkistetaan oikea öljymäärä skootterista
    Moposkootterit
    2
    469
  16. kannattaako työ

paljonko olette saanu asumistukea ennen kuin olette menny tukityöhön ja kun työmarkkinatukeen laskee vielä sen lisäkisi
    Työttömyys
    2
    466
  17. kovalevystä

mulla on kovalevy jaettu c ja e asemaan ceessä ei ole kuin 10gt tilaa ja nyt tulee usein ilmotus että c asemassa tila lo
    Kovalevyt
    3
    464
  18. vajaakuntoinen työtön

miten määritellään se että on vajaakuntoinen työnhakija?onko se jossain paperissa sanottu esim.että on 20% alentunu työk
    Työttömyysturva
    2
    456
  19. sata komitean ehdotuksesta

sata komitea ehdottaa että kansaneläkkeeseenki tulis osatyökyvyttömyyseläke,tuohan olis hyvä uudistus niille jotka ei ol
    Peruseläketurva
    3
    446
  20. mistä sossu saa tietoa

mistä kaikkialta sossulla on oikeus hankkia tietoja onko samat oikeudet kuin kelalla?ottavatko ajoneuvorekisterikeskukse
    2
    439