Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
the-him
profiilit
the-him
the-him
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nimimerkillä "miksi ihmeessä?" näyttäis olevan ainoa järkevä puheenvuoro koko ketjuun!
Jos on kyse (niinkuin aloittajan viestistä ymmärrän) oman auton normi käytöstä, mitä helvetin väliä sillä on mitä se vie... eikös sellainen ole pitänyt jo miettiä ennenkuin auton hankki.
Itse olen 58v-työtön ja ajelen ajoni vuoden 2008 mallin matkailuautolla, polttoainemittari kyllä kertoo milloin pitää mennä tankille, tankki täyteen ja taas mennään sen aikaa kun mennään, menovettä kuluu sen mitä kuluu, jos joskus rupeaa tuntumaan että sitä kuluu liikaa (veikkaan keskikulutukseksi 10l/100km) niin ei kun auto myyntiin tai vaihdan pienempiruokaiseen.
Jos kulutus on hankintaa ohjaava kriteeri, eikö silloin kannata hankkia hybridi, jos taas arvostaa liikkumisen vapautta ja mukavuutta, silloin omani on ainakin mulle se "paras ja ainoa" vaihtoehto tällä hetkellä.
10.10.2014 14:32
Minkä ihmeen takia kantsee hommata digijärkkäri ellei aio rueta ammattivalokuvaajaksi, itsellä on reilun pari vuotta vanha Canon Powershot SX20 is ja edelleen helvetin hyvä kamera ns. "tavalliselle" kuvaajalle.
Nykyinen versio vastaavasta on linkin kamera
http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php
suosittelen lämpimästi että harkitset ko. kameraa, siinä saat yhdessä ja samassa paketissa kaiken tarpeellisen eikä tarvitse ostella lisäksi kalliita objectiivejä ja leekata sitten niiden kanssa!
28.11.2012 13:03
1 / 1