Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pole1987
profiilit
pole1987
pole1987
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kato auto tien laidas OHO mutta sehän on OPELI tai FORD" siinä maailman paskimmat merkit! oppelin ainoa hyvä auto on calibra siitä en ole kuullut valituksen valitusta muissa aina joku rikki. ford syö öljyä kuin norsu heinää oli jokunen tonni päiväs ja ooppelist menee sähköt, kone ja kori. muut merkit esim bmw, mb, audi, ja riisikupit on hyviä. riisikupeista ei saa konetta rikki särkemälläkään mut koriruostuu nopsaan ja saksan merkeistä paukkuu keneet jos antaa liikaa jenkaa kuten bmw yleensä tehään.FORD ja OPEL hajoaa sama miten ajaa varsinkin vectra on pahin kaverilla oli kaks ja kummatkin paskoja ja enolla on yks ja sekin paskana jakopään remmi menny kahesti ennen aikoja ja kukkii todella kauniisti et kyllä on hyvä.
04.02.2005 11:54
Itse ajan BMW 320i -85 ja olen todella tyytyväinen. ja sitten kun se on tunattu ja olen joskus päässy ja läpässy ammattikorkean niin vois hankkia udemman mut 2.5 litran koneella ja coupehan sen olla pitää olla. muuten mun oma sukunimi on pollari ja oon alajärveltä, mistä ite?
(BMW M3 E30 evo -85/-90 ois kovasana)
04.02.2005 11:42
OOtteko te jotku aatellu et opiskelupaikalla on suurimerkitys missä jouttuu/haluaa asua. Ite 18v ja asun kotona siks et koulu o 40km päässä ja tää kunta on paljonpienempi kun semissä itse asun ja kyydikkin kotiin hyvät siis miks muuttaa jonnekki kauas? Ei ole tarvetta todistella et mä oon niin vanha et pärjään yksin, varmaankin kaikki pojat ja tytöt pärjää yksin kun ovat menossa toisen asteen kouluihin. Yläasteella tytöt on paljonlapsellisempia kuin pojat. "Mäpäs olin akin auton kyydis kun te pojat ootte siellä pihalla juomassa kaljaa" "mä käytän sitä poikaa hyväks, saanpas olla autonkyydis ja se hakoo mulle siiderii ja mun ei tarvi antaa kun persettä" mut onneks kaikki tytöt ei ole tommosii!
04.02.2005 09:40
Jumala ja jeesus varmaan nussii toisiaan siellä taivaassa! ei mulla uskovaisia vastaan ole mut kuhan pysyvät pois eestä dorkat. "varo jeesus tuo pilvi näyttää aika hataralta! voit vaikka tippuu"
04.02.2005 09:20
Selkäsauna juu se on sitä remmillä persauksille tai jollain muulla. Muutenkin aika lailla nykyään kaikki on selkäsaunaa/piiskaamista tukistaminnen, lätkäsy päähän ja niin edelleen. Tosi hyvä kasvatus tapa jos ei vaan mene hakkaamisen puolelle ja tietystihän rajat pitää kertoo ennen kuin voi antaa selkäsaunaa. Miten voi rikkoa sääntöjä jos niitä ei ole, niin ja ei hän sitä voi antaa selkäsaunaakaan sitten.
04.02.2005 09:16
2 / 2