GALLUP: seuraava autosi

pollari

Millä ajat nyt ja mihin merkkiin olet vaihtamassa kun seuraavan kerran vaihdat autoa?

44

3594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NO:1

ajan ja seuraava auto on Toyota tai Honda! Muut ei tule kysymykseenkään!!

• Ajan Avensiksella

On muuten nätti auto tuo Pökö varsinkin mintunvihreänä ja lasikatolla!

• anteeksi tietämättömyyteni

Onko se Avensis Toyotan vai Nissanin alamalli?

• Autoton

Tällä hetkellä ei autoa ole (edellinen oli VW Passat), seuraavaksi haetaan Saksasta BMW 540i.

• klj

Mutta sen tiedän, että Suomesta en aio sitäkään ostaa.

• Matti

Nykyään BMW ja seuraavaksi BMW, ehkä diesel ;)

• Turbodog

...seuraavaksi BMW tai ehkä Nissan 350Z

• Oh huh;

Bemari datsuniksi?!? Kävisit joskus kokeilemassa jotain aitoa oikeata urheiluAutoa...

• oli
        Oh huh; kirjoitti:

Bemari datsuniksi?!? Kävisit joskus kokeilemassa jotain aitoa oikeata urheiluAutoa...

aikansa klassikko, Nissan jatkaa samaan hyvään tyyliin.

Tiedoksesi, että Z350 on ihanteellisen painojakauman omaava urheiluauto: 5,9 sekuntia 0-100 km/h. Huiput rajoitettu 250 km/h, kuten monessa muussakin urheiluautossa. Paljonkos sinun autosi kiihtyy/kulkee?

• Oh huh;
        oli kirjoitti:

aikansa klassikko, Nissan jatkaa samaan hyvään tyyliin.

Tiedoksesi, että Z350 on ihanteellisen painojakauman omaava urheiluauto: 5,9 sekuntia 0-100 km/h. Huiput rajoitettu 250 km/h, kuten monessa muussakin urheiluautossa. Paljonkos sinun autosi kiihtyy/kulkee?

Mun vanhempi autoni (aito klassikko): 6,2 sekuntia 0-100 km/h, Huiput 252 km/h. Siinäkin on 50/50% painojakauma.

Pointti on paremminkin se, että Datsun/Nissan EI ole mikään URHEILUAUTO! Siihen ei vaikuta läheskään pelkkä suorituskyky.

On sulla haaveet;)

• Turbodog
        Oh huh; kirjoitti:

..käyn kyllä mielelläni testaamassa.

Sitä paitsi, olen toistaiseksi täysin tyytyväinen e46 bemariini eli ei vaihto ole ihan kuranttia vielä, mutta jos bemarin taso ei pysy korkeanan jatkossa niin en epäröi vaihtaa merkkiä...

• Porsche (944)
        Turbodog kirjoitti:

Sitä paitsi, olen toistaiseksi täysin tyytyväinen e46 bemariini eli ei vaihto ole ihan kuranttia vielä, mutta jos bemarin taso ei pysy korkeanan jatkossa niin en epäröi vaihtaa merkkiä...

Porsche 911 on monessakin ulkomaisessa oikeisiin urheiluautoihin perehtyneessä testissä ollut ykkönen

• V-8
        Turbodog kirjoitti:

Jos et tunnista urheiluautoja, niin esim. seuraava listaus voisi auttaa; http://www.sportscarclubofhelsinki.fi/index.php?pg=autolista

Tuskin mitään yhtä ainoaa oikeaa onkaan olemassa, ainakaan se ei ole Porsche 911 (mun mielestä).

• Porsche
        V-8 kirjoitti:

Jos et tunnista urheiluautoja, niin esim. seuraava listaus voisi auttaa; http://www.sportscarclubofhelsinki.fi/index.php?pg=autolista

Tuskin mitään yhtä ainoaa oikeaa onkaan olemassa, ainakaan se ei ole Porsche 911 (mun mielestä).

Porsche 911 on se ainoa oikea urheiluauto ja sen tietää jokainen joka on päässyt sitä kunnolla kokeilemaan.

Itselläni on ollut Corvettea ja ties mitä "urheiluautona" myytävää mallia, mutta kyllä Porsche on aina Porsche :)

• aijaa
        Porsche kirjoitti:

Porsche 911 on se ainoa oikea urheiluauto ja sen tietää jokainen joka on päässyt sitä kunnolla kokeilemaan.

Itselläni on ollut Corvettea ja ties mitä "urheiluautona" myytävää mallia, mutta kyllä Porsche on aina Porsche :)

Peräprutku boxeriko muka... AINOA oikea? Huh hui mikä kakara!

Esim. Vetessäkin on sentään sitä jotain, joka kliinistä 911:sta uupuu.

Joo, onhan se 911 sentään gti-tuning-sportteihin verrattuna urheiluauto.

PS. Itselläni on toisena autona 911:a ylhäisempi (ja aidompi) Porsche!

• Peltilehmä

Kolmas Toyota menossa Avesis Terra tällä hetkellä. Seuraava auto todennäköisesti Opel Vectra tai Ciroen C5.

• Jeppe

kun noin rohkean muutoksen, taidat hakea vaikeuksia.

• pitäisi
        Jeppe kirjoitti:

kun noin rohkean muutoksen, taidat hakea vaikeuksia.

porata reikä.

• ajan

Seuraavan auton konepellin alla on joko TDI tai HDI merkkiä en vielä tiedä.

• GBvU

Ajan itse tällä hetkellä vm. -00 olevalla Opel Astralla (2.0). Seuraava auto tullee olemaan tod. näk. joko Audi TT, tai sitten BMW 300-sarjan Coupe. Ehkäpä vaaka kuitenkin kallistuu Bemariin sen 'käytännöllisyydemmän' takia...

• BMW -> Opel -> ?

Itselläni oli aiemmin 300 bemari, mutta jatkuvien vikojen vuoksi vaihdoin sen Astraan.. tuskin on Bemu seuraavakaan auto.

• BMW -> Opel -> ? kirjoitti:

Itselläni oli aiemmin 300 bemari, mutta jatkuvien vikojen vuoksi vaihdoin sen Astraan.. tuskin on Bemu seuraavakaan auto.

"Kato auto tien laidas OHO mutta sehän on OPELI tai FORD" siinä maailman paskimmat merkit! oppelin ainoa hyvä auto on calibra siitä en ole kuullut valituksen valitusta muissa aina joku rikki. ford syö öljyä kuin norsu heinää oli jokunen tonni päiväs ja ooppelist menee sähköt, kone ja kori. muut merkit esim bmw, mb, audi, ja riisikupit on hyviä. riisikupeista ei saa konetta rikki särkemälläkään mut koriruostuu nopsaan ja saksan merkeistä paukkuu keneet jos antaa liikaa jenkaa kuten bmw yleensä tehään.FORD ja OPEL hajoaa sama miten ajaa varsinkin vectra on pahin kaverilla oli kaks ja kummatkin paskoja ja enolla on yks ja sekin paskana jakopään remmi menny kahesti ennen aikoja ja kukkii todella kauniisti et kyllä on hyvä.

• Fordisti
        Pole87 kirjoitti:

"Kato auto tien laidas OHO mutta sehän on OPELI tai FORD" siinä maailman paskimmat merkit! oppelin ainoa hyvä auto on calibra siitä en ole kuullut valituksen valitusta muissa aina joku rikki. ford syö öljyä kuin norsu heinää oli jokunen tonni päiväs ja ooppelist menee sähköt, kone ja kori. muut merkit esim bmw, mb, audi, ja riisikupit on hyviä. riisikupeista ei saa konetta rikki särkemälläkään mut koriruostuu nopsaan ja saksan merkeistä paukkuu keneet jos antaa liikaa jenkaa kuten bmw yleensä tehään.FORD ja OPEL hajoaa sama miten ajaa varsinkin vectra on pahin kaverilla oli kaks ja kummatkin paskoja ja enolla on yks ja sekin paskana jakopään remmi menny kahesti ennen aikoja ja kukkii todella kauniisti et kyllä on hyvä.

Bemarit on perseestä...niitä on amiksen pihat täynä..ei mun foordi syö öljyä... ja taas jos etitään että kummalla merkillä ois tehokkain auto niin kyllä vakio cossu sierrakin jättää m3! saman ikäisin..se on vaan että cossu sierra on paaaaaaljon parempi kui m3

• jokkismies

farmari on nyt. Seuraava on Peugeot 307 SW tai wagon tai 406 farmari taikka sitten Skoda Octavia farmari.

• Joskus 4x4

JOS vaihtaisin porsseni, niin vaihtaisin bensa-nelivetoiseen, muttei tarpeeksi ajankohtaista kuitenkaan.

• 600 000 huoletonta kilometriä

Ensimmäisellä mersullani ajelen tällä hetkellä ja seuraava on MB myös

• peugeotisti

taipaleella on nyt 13. auto menossa ja se on Peugeot 405 (ensimmäinen ranskalainen) ja seuraava on joko 307 tai 406/407.

• vaihtuu

Opel Vectra farmariin, kunhan se nyt ensin myyntiin ilmestyy.

• 323

joku näistä seuraavista:
      Toyota Avensis/Corolla sedan
      Mazda 3/6
      Honda Accord
      MB c-sarja
      ...jos olisin hiukan rohkeampi valinnoissani, niin ehkä myös Nissan Primera tai Saab 93 (tai kenties joku korealainen?). Dieselinä Skoda Octavia voisi olla hyvä vaihtoehto.

...joka tapauksessa seuraava autoni on bensakoneella ja luotettavaa merkkiä. Tosin vaihto ei ole vielä ajankohtainen - Mazda 323 1,5 palvelee erittäin hyvin.

• aapo

a3 vaihtuu maasturiin / nelivetoon. Mökille meno liian hankalaa ainakin talvella. Joko land rover tai sitten jokin audin quatromalli.

• CarRera

..mutta seuraava auto tuskin on ooppeli. Kaukana siintää volvo V70, mutta raha tullee vastaan. Joka tapauksessa farmari nykyisen tilanpuutteen takia. Ehkä toyota tai rellu

• tyytyväinen

Oon niin tyytyväinen, etten mieti uuden hankintaa.

• Euro

Seuraavaksi Citroen, Peugeot tai Renault.

Vaihtoehtoisesti, mutta epätod.näköisesti Corvette.

Joka tapauksessa ehdottomasti bensiinikäyttöinen!

• Ukki

Perheen ykkösautona on mersu ja näin tulee olemaan jatkossakin.

Emännän kauppakassi sitten saattaa olla mikä sattuu, tälläkin hetkellä tuolla on joku japsi (en muista merkkiä, ovat kaikki niin samannäkösiä).

• Juse

On jo 10. Honda. Seuraava on myös Accord tai CR-V

• LeBaron

Ajelen nykyään Golfilla ja seuraava autokin on Volkkari. Hommaan seuraavaksi Touaregin.

• Seat

Seatilal ajan ja kunhan uusi pikkuvolvo saadaan koeajoon, niin sitten päätän onko seuraava A4, X-type vaiko S40

• M-B E-srj

Edelleninen Mersu, nyt Mersu, ja kokemukseni mukaan myös seuraava Mersu. Piste.

• A-hoppa

Bemarin jälkeen kun on päässyt Fordin makuun, niin miksi vaihtaa.

• Autoilija

on todennäköisesti ruumisauto, ostin nimittäin juuri sen verran hyvän pelin ettei tarvitse vaihtaa eli Nissanin.

• Olé

Ole varovainen...

• autoilija

..miksi luopua hyvästä

Se eniten "autoilija" nimimerkkiä käytätnyt

• parempaan

..käytätnyt

• Itse ajan BMW 320i -85 ja olen todella tyytyväinen. ja sitten kun se on tunattu ja olen joskus päässy ja läpässy ammattikorkean niin vois hankkia udemman mut 2.5 litran koneella ja coupehan sen olla pitää olla. muuten mun oma sukunimi on pollari ja oon alajärveltä, mistä ite?
      (BMW M3 E30 evo -85/-90 ois kovasana)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe