Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
Tekisitkö jotain toisin
89
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Tai kaivattusi suhteen...
-Ap - Anonyymi
Joo. Olisin toiminut heti kun sain merkkejä. Täältä joo, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Ehkä muuttaisin lähestymistapaa mutta muuten en.
- Anonyymi
No varmasti näillä tiedoin tekisin montakin asiaa toisin. Enhän mä silloin aluksi tuntenut häntä vielä lainkaan, mutta nyt tunnen. Totuus kuitenki on, että en tietenkään tekisi, koskaan enhän minä häntä silloin tuntenut, eikä mulla silloin olisi mitään syytä toimia toisin.
- Anonyymi
Täällä haukutaan, arvostellaan, pilkataan, nimitellään, alaspainetaan, särjetään sydän. Niin en olisi saanut olla täällä kirjoittelemassa. Menkää itseenne! Jos minä.en mustamaalaa enkä toivo teille pahaa vaan jokaiselle kaikkea hyvää niin toivon että minuakin kohdellaan ihmisenä. Nainen sivusta 💓
- Anonyymi
Kiitos naisena esiintyvä palstasetä näkökulmasta asioihin ja johonkin määrittemättömiin tilanteisiin👍
- Anonyymi
Tekisin. En lähtisi matkaan.
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Nöyryyttäisin lisää, m
- Anonyymi
Kiva juttu
- AnonyymiUUSI
You need the get your balls cut out my friend lemme call some friends about that
- Anonyymi
Jo peruskoulussa ilmaisin tunteeni eikä takaisin tullut mitään eli mitään ei ole enempää tehtävissä. Minkä h*lvetin takia siitäkin huolimatta minun täytyy aina toimia eritavalla ja olla erilainen?
- Anonyymi
kaivattusi kaivattu vattu vatttu vittu kaivattu kaivattusi sis sissi kaivattu vattu vittu vattu vittu kaivattusi kai kai kai vat vat vat vattusi vattusi vattu kaivattusi kaivattusi kaivattu vattu vatttu vittu kaivattu kaivattusi sis sissi kaivattu vattu vittu vattu vittu kaivattusi kai kai kai vat vat vat vattusi vattusi vattu kaivattusi kaivattusi kaivattu vattu vatttu vittu kaivattu kaivattusi sis sissi kaivattu vattu vittu vattu vittu kaivattusi kai kai kai vat vat vat vattusi vattusi vattu kaivattusi kaivattusi kaivattu vattu vatttu vittu kaivattu kaivattusi sis sissi kaivattu vattu vittu vattu vittu kaivattusi kai kai kai vat vat vat vattusi vattusi vattu kaivattusi!!!!
- Anonyymi
🤣🤣 psykedeelistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 psykedeelistä.
Uusi näkötaulu 🤭
- Anonyymi
Olis pitäny pitää se kevyenä tapailuna eikä rakastua päätäpahkaa ja tehdä siitä vakavaa.
- Anonyymi
Kiitos ideasta AP.
Mutta en mieti tätä nyt
Pohdin tätä kysymystä varmasti joskus myöhemin
toiseen aikaan.
Pitää käsitellä jotakin ensin pois.
Sivusta- Anonyymi
🫶
- Anonyymi
En. Vaikka meni huonosti, sentään yritin.
- Anonyymi
Mä tiesin alun alkaen kuinka tässä käy. Koska yli vuosikymmen sitten oli samanlainen tilanne samoilla skenaarioilla mikä ikään kuin valmisteli tähän, jos olisi tehnyt eri tavalla olisi ollut eri tulos, mutta en tehnyt. Ja taas on yksi "man down" ja meikämörrimöykky koittaa ottaa opikseen joskus.
- Anonyymi
oisin heittäytynyt hänen mukaansa elämän pituiselle matkalle 😔 kauhee ikävä, suru 😥 anteeksi etten uskaltanut silloin lähteä mukaasi 🫣 oot tärkein ihminen mulle koko maailmassa, haluun antaa koko lyhyen elämäni sulle rakas ystävä 💝 kiitos että oot ystäväni 💖 kaipaan sua rakas ystävä 💔
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🥀🎗 - Anonyymi
En olisi nyt tässä jos olisin tehnyt. Häneen olen pettynyt miten lopussa toimi, mutta minulle se oli boostia loppujen lopuksi.
- AnonyymiUUSI
Jos vain jännitti tai luuli tilanteesi erilaiseksi. Ei varmaan tarkoituksella halunnut loukata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos vain jännitti tai luuli tilanteesi erilaiseksi. Ei varmaan tarkoituksella halunnut loukata.
Kyllä ihan tarkoituksella loukattiin kumpikin.
- Anonyymi
Tekisin kaiken toisin.
- Anonyymi
Olisi pitänyt heti lähteä hänen kanssaan kahville, kun kysyi, mutta aloin leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
- Anonyymi
Tuo on jo kyllä paha. Ei tuollaisiin lähde mukaan kuin ne jotka haluaa vain jotain epäaitoa.
- AnonyymiUUSI
Kieltämättä aika paha.
Paljon tunteita valunu hukkaan kikkailujen takia.
Mutta sitä elää ja oppii.
- Anonyymi
Paljonkin. Oon vuoden ollu palstalla… Tää pska ois pitäny skippaa täysin mutta mulla meni sillon älyttömän huonosti kun eksyin tänne. Itkua vääntäen sydän muljuen kirjottelin hänelle ja eräälle joka halus ittensä tappaa. Hän sitten tappokin ittensä. Ja siinä on ollu paljon muutakin, Tää on ollu tapa purkaa päätä mutta rakastumisen suhteen siis ihan täys floppi.
- Anonyymi
Otan osaa sun suruun ja kiitos sulle, muistuu mieleen millasta on tuntee empatiaa jonka "hetkeksi", vuodeksi, hukkasin. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa sun suruun ja kiitos sulle, muistuu mieleen millasta on tuntee empatiaa jonka "hetkeksi", vuodeksi, hukkasin. sivusta
Olin tosta aikani ihan rikki. Ja tuntuu edelleen kohtuuttomalta mutta se oli mulle ittelle merkki taistella vaan kovemmin. Niin mä oon tehnykki vaikka kaikki kusee mun naamalle tietämäti mistään mitään ja miksi kusee. Ja joo. Empatia on hyvä olla ihmisellä. Sitä kun ei kaikilla ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin tosta aikani ihan rikki. Ja tuntuu edelleen kohtuuttomalta mutta se oli mulle ittelle merkki taistella vaan kovemmin. Niin mä oon tehnykki vaikka kaikki kusee mun naamalle tietämäti mistään mitään ja miksi kusee. Ja joo. Empatia on hyvä olla ihmisellä. Sitä kun ei kaikilla ole.
Kuulostaa todella rankalta. Voimia.
- AnonyymiUUSI
Sulla ei äärimmäistä tunneproosaa tarinoiva äijä kyllä paljoa liiku korvien välissä. Itkisit omaa tyhmyyttäs välillä
- Anonyymi
En tekisi mitään toisin koska mielestäni tein kaiken mitä voi tehdä kun lähestyy. Jos olisin selvännäkijä ja olisin nähnyt ennalta mitä tulee tapahtumaan en olisi lähtenyt tähän ollenkaan.
- Anonyymi
Sanoisi että en halua enää että olet opettajani koska silloin ett voi olla rakkaani ja suutelisin varoittamatta 😂🤭😍😉🤗❤️
- Anonyymi
Kyllä tekisin. En luovuttaisi niin helpolla. Tekisin selväksi että olet elämäni rakkaus.
Ihanalle naiselleni. - Anonyymi
En antaisi merkkejä kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Mikset antaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset antaisi?
Että voisin olla paremmin ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voisin olla paremmin ystävä.
Ystävyys olisi joka tapauksessa katkennut jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Olis pitänyt heti ekana päivänä sekstailla siinä toimiston pöydällä, ei olis päässyt enää karkuun.😆
- AnonyymiUUSI
Ekana päivänä? Ei sentään, häkki sellaisesta olisi heilunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ekana päivänä? Ei sentään, häkki sellaisesta olisi heilunut.
Tällainen toimistodynamiikka kuulostaa aika eksoottiselta. Ehkä jossain päin suomea näin, pakko uskoa kun netissä lukoo
- Anonyymi
Aina kaiken haluaisi tehdä paremmin tai ainakin toisin. Poistaisin kaiken ikävän, pakkaisin ne ja puhaltaisin avaruuteen. Tilalle palauttaisin iloisen hymyn ja ystävyyden,
https://www.youtube.com/watch?v=YhUooJbYNI4 - Anonyymi
Joo. Voisimpa vaan peruuttaa kaikki puheeni. En minä nykyisin puhu oikein mitään, mutta olisi kiva jos voisi olla sanomatta kaiken mitä on menneisyydessä sanonut.
- Anonyymi
Jättäisin syvemmin tutustumatta, kun nyt tiedän, ettei hän kiinnostu minusta pitkäaikaisesti.
- Anonyymi
Kyllä. Itsevarmemmin olisi pitänyt kertoa, että haluan häntä hullun lailla.
- Anonyymi
Joo kyllä aika paljonkin mutta jälkiviisaus ei valitettavasti enää auta.
- Anonyymi
No mä ole mää enkä muuksi muutu samoja virheitä mulla ei ole tapana toistaa töissä si taas monesti vahingolle ei voi mitään niitä toisinaan sattuu vaikka yrittäisi kuinka varovainen olla
- AnonyymiUUSI
Tavallinen kuolevainen toki välttäisi virheet jos näkisi tulevaisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Olisin vastannut siihen snäpissä esitettyyn kysymykseen toisin, mutta kun meni tilannetaju paniikkiin, sekosin, olin kuin hätääntynyt peura liikennevaloissa ja vastasin rehellisesti, vaikka valkoinen valhe olisi ehkä vienyt asiaa eteenpäin. Nyt sitten lapsellisena sekopää peurana pyörin tällä palstalla 🙄. Anteeksi
- AnonyymiUUSI
Kyllä, olisin yrittänyt sanoa jotakin aiemmin. Nyt tietäisimme toisistamme enemmän. Ehkä olisimme jutelleet paljon, ja joko pitäisimme toisistamme tai sitten emme. Ainakaan ei olisi mitään tarvetta ihmetellä.
- AnonyymiUUSI
Puhuminen on aina hyvää. Silloin väärinymmärryksetkin jäävät minimiin. Voimia!
- AnonyymiUUSI
Kyllä, ehdottomasti olisi pitänyt pysytellä kauempana ihan alusta eikä jäädä odottamaan että paska osuisi tuulettimeen, ja haluan uskoa että ollaan tästä samaa mieltä molemmat ilman halventavia takaa-ajatuksia😅. Tämä on kuitenkin hyvin opettavaista ollut, enkä sinänsä valita. Hyvä introspektiivinen palstareissu päälle.
- AnonyymiUUSI
Joopajoo
- AnonyymiUUSI
Olisi pitänyt tarkkailla pitempään häntä ennen kun aukaisi suunsa. Opin mitä on polyamorinen sinkku mies salaa.
Merkit oli kyllä jo ilmassa mutta kuvittelin hänen naisensa kuolleen jossain vaiheessa sitte mietin jo et sen nainenhan voi olla linnassa tai hullujenhuoneessa.
Mies eli nimittäin kuin eunukki vaikka hän on komea, särmikäs ja huumorintajuinen ihminen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo
Kiitos, voisit vielä avara mitä edellä olevassa koet epäuskottavaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt tarkkailla pitempään häntä ennen kun aukaisi suunsa. Opin mitä on polyamorinen sinkku mies salaa.
Merkit oli kyllä jo ilmassa mutta kuvittelin hänen naisensa kuolleen jossain vaiheessa sitte mietin jo et sen nainenhan voi olla linnassa tai hullujenhuoneessa.
Mies eli nimittäin kuin eunukki vaikka hän on komea, särmikäs ja huumorintajuinen ihminen.Kuulostaa monimutkaiselta, tarkkailu varmaan hyvä idea.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies eli nimittäin kuin eunukki vaikka hän on komea, särmikäs ja huumorintajuinen ihminen.Sellainen itsekeskustelulanka sitten palstasetä. Ehkä joku kokee nämä vielä jännittäviksi
- AnonyymiUUSI
Olisi pitänyt pakittaa heti kun ensimmäinen Red flag liehui. Ei pystynyt kun Tunteet oli päässyt leimahtamaan. Sen jälkeen ollaan vaan hyvin pitkämielisiä ja armahtavaisia ja hyvään uskovia.
Kunnes niitä alkaa liehumaan lisää. Sitten tulee järjen ja tunteiden taistelu. Nyt on vain kylmettyneet sydämet jäljellä. Kummallakin. - AnonyymiUUSI
Jos hän ei olisi pyytänyt istumaan samaan tilaan, niin ehkä tämä kaikki olisi vältetty. Hän olisi väistänyt minut, ei olisi saanut minua vaivoikseen. Hänelle kai olisi niin parempi. En oikein tiedä.
Tuntuu vaan niin pahalta, kun tykkää toisesta valtavan voimakkaalla tavalla. Ja ei saisi. ❤️🩹 - AnonyymiUUSI
En tiedä. Olisin tehnyt kaiken oikein, jos olisin saanut vain tilaisuuden.
- AnonyymiUUSI
En tiedä, yrittäisin/yritän olla rohkeampi. Mielestäni nyt on vasta alkua.
- AnonyymiUUSI
Tämä on ehkä palstan paras lanka!!
Ymmärsin kysymyksen ensin toisella tavalla eli niin että miten aikoo soveltaa matkan varrella oppimaansa kaivatun kanssa tulevaisuudessa. Siis jos ei ole yhteinen tarina kaivatun kanssa oikein alkanutkaan. Tähän väärin (?) ymmärrettyyn kysymykseen vastaan:
Aion arvostaa lämpöä ja vilpitöntä kiintymistä enemmän, sillä nyt tiedän miten harvinaista herkkua se on nykymaailmassa. Aion reagoida paremmin hänen "hulluihin" vaatimuksiinsa eli olla läsnä henkisesti kun osoittaa tarvitsevuutta. Aion kertoa heti kun harmittaa, mököttämisen sijaan. Pidän huolen, että molemmilla omat harrastukset tai muu "pakopaikka". En aio säikähtää kun alkuhuuma vaimenee. En aio väheksyä uskonnollisuutta tai muita uskomuksia, joille vaikea löytää tukea tieteestä. Aion tehdä niitä pieniä suuria arjen ilahduksia. Ja puhua petihommista alusta asti.
Tuosta voikin päätellä kaikki matkan varrella tehdyt virheet. 😐- AnonyymiUUSI
👍
- AnonyymiUUSI
En ole vielä ehtinyt tehdä mitään hänen suhteensa, koska ei ole ollut siihen tilaisuutta.
- AnonyymiUUSI
Tarkoittaa myös lähentymistä.
Olisitko tehnyt jotain toisin, että olisitte nyt kenties jo yhdessä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa myös lähentymistä.
Olisitko tehnyt jotain toisin, että olisitte nyt kenties jo yhdessä?Ei ole ollut vielä tilaisuutta lähentyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut vielä tilaisuutta lähentyä.
Kaikkia eläviä on mahdollisuus lähentyä, kuolleitakin.
- AnonyymiUUSI
Mitä se hyöduttäisi lopulta tekisi saman virheen kuitenkin hieman eri kaavalla kuin aiemmin miksi on olisi tärkeää että vanhempi puhuu/keskustelee lapsensa kanssa mitä välttää seurustelusuhteessa jos haluaa suhteen kestävän niissäkin on usein si hyvä muistaa että ehdoton kielto todella harvoin toimii lapsi yleensä usein jossain kohti jokataupauksessa taistelee vanheempansa vastaan jos lasta liiaksi sitoo helpommal pääsee kun varoittaa lasta jos lapsi ei usko niin ehkä se oli oppi jonka tarvitsi ksntapään kautta
- AnonyymiUUSI
Tekisin. Ehdottomasti. Sanoisin, että odota pari vuotta, että kasvan aikuiseksi ja tulee takaisin mun elämään heti sen jälkeen ja mennään naimisiin ja perustetaan perhe.
Pysyisin hiljaa ja nauttisin siitä, että voin etäältä ihailla.
- AnonyymiUUSI
Olisi tarvinnut sanoa vain joo. Mutta ei kun piti laittaa koko homma läskiksi. Vtuttaa vielä lähes 30v jälkeenkin.
- AnonyymiUUSI
Itseasiassa ei heti tajunnut, että voisi rakastua. Ajattelin vaan että samanhenkisiä ollaan. Tapaamisen jälkeen ihmettelin että mikä siinä miehessä oli niin ihanaa. Ja sitten pikku hiljaa ajatukset vaan oli kiinni hänessä. Alko vaan tuntea vetovoimaa häneen ja sitten tunne vaan voimistui päivä päivältä. Ja muutaman päivän päästä olin täällä kirjoittelemassa. Eka tapaaminen meni vituralleen. Kadun mitä tuli puhuttua. Mut jälkikäteen kun mietin ekakertaa huomasin outoja merkkejä mitkä lipsahti suusta . No kaikki voi olla kuvittelua. Samoin kaivattu heti alussa sanoi sellaista mistä ajattelin että ei ollu sopivaa. Mut nyt kun kerroin tämän aloin itkeä kun voi olla etten ikinä enää näe tätä rakastani. Sydämeni särky taas!.💔💔💔💔💔💔💔💔❤️
- AnonyymiUUSI
En alusta mitään,mutta kun meidät johdatettiin pari kertaa tilanteeseen jossa olis voinut sanoa jotain,niin ne voisin ottaa takas nyt.Jos vaikka saisi sanottua jotain. Tosin eihän multa tule suusta ikinä asia niinkuin sen ajattelen,että viduiks menisi kuitenkin 🤘
- AnonyymiUUSI
Kirjoita hänelle! Siinä voit rauhassa harkita, mitä sanoa.
- AnonyymiUUSI
Ehkä asiat olisivat menneet toisin, jos olisin kysynyt häneltä kesäkuussa, oliko hän se, joka kirjoitti "sen" minulle palstalla . Mutta tämä juttu on ohi, emmekä koskaan saa tietää 🫢
- AnonyymiUUSI
Mitä hän kirjoitti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän kirjoitti?
Hän kirjoitti olevansa jo «minun».
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kirjoitti olevansa jo «minun».
Mutta just tuollaiset ovat pahimpia kun kirjoitellaan noin. Jos ollaan epävarmoja vielä toisista, ei tiedetä paljoa ja sitten luvataan paljon toisillemme. Toiveiden ja kuvittelun taso on hyvin korkealla suhteessa sen hetkiseen konkreettiseen elämään. Vaikka tuollaiset kirjoitukset molemmin puolin ovat hyvin kaunista, silti toiveet eivät toteudu vain toivomalla vaan tärkein pitäisi toteuttaa kasvokkain tapaamisella.
- AnonyymiUUSI
En olisi koskaan tänne kirjoittanut mitään 😏
- AnonyymiUUSI
Olisin ollut suorempi. Hän sai huonon kuvan minusta. Näki sentäs minun huonot puoleni.
- AnonyymiUUSI
En olisi koskaan halunnut tutustua
- AnonyymiUUSI
Jos olet hän mies, niin voit sanoa tämän mulle irl. Ensi viikolla se on mahdollista. Lupaan olla suuttumatta. Tahdon tietää, jos haluat mun jättävän sut rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän mies, niin voit sanoa tämän mulle irl. Ensi viikolla se on mahdollista. Lupaan olla suuttumatta. Tahdon tietää, jos haluat mun jättävän sut rauhaan.
En ole kommentin mies, mutta haluan nimenomaan selvittää meidän välimme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kommentin mies, mutta haluan nimenomaan selvittää meidän välimme.
Miksi tuppaudut näihin palstaäijän sentimentaalisiin monogeihin- viehättääkö tämä äijän performoima olet mies kaikki- tyyli?
- AnonyymiUUSI
hia gky tegdö vaujja buub inua oarenoua jeuttulveursuö nutö jayoasta saa buub tyita gaooi.ternateruaakua viu saada ouebuö oakiha netakkufurniusra gakvakkam ouebuö ravakkaab gyjjaoakiha garraseeteeb,,
- AnonyymiUUSI
En yliajattelisi kaikkea, vaan antaisin mennä syteen tai saveen.
- AnonyymiUUSI
Yökylässä ollessa kun kysit punaisessa yöpaidassasi "mitä sitten tehtäsiin" toteaisin ehkä jotain muuta kuin, että varmaan nukutaan.
Olisi kiva kuulla sinusta näin vuosien jälkeen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965