niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle?
Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo minulle varmaankin tulisi. Jos syömme sitten aamupalaa ja lähdemme ulos?
naiselle
Jos saan sinut elämääni
75
965
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai saisit nukkua❤️ Hyvä idea! Huomiseen
- Anonyymi
Hei sun täytyy nyt huolehtia itsestäsi ja mennä mielellään saman tien nukkumaan. Jos olisit kaivattuni huolehtisin, että todella nukkuisit heti eikä 15. päivä. Univelan kanssa ei leikitä.
- Anonyymi
Heh nytkö
Kuolema jjo lolkuttaa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heh nytkö
Kuolema jjo lolkuttaaNyt. Miten sulla on sellainen tilanne? 🥹
- Anonyymi
Nuku toki ihan rauhassa väsymys pois, hyviä unia ja koita saada unta. 🌠🌠
- Anonyymi
Väsymystä ei hei nukuta pois. Kehon toiminnot tapahtuu ihan päivätasolla. Unta ei voi nukkua jälkikötwen eikä etukäteen
- Anonyymi
Aattele miten saat vastauksia univelkaasi 👶
Toki saisit nukkua niin kauan kuin haluat.
Nyt kannattaa aloittaa jo tästä illasta.
🌌🌃🏕Nuku hyvin 🌾⭐️ - Anonyymi
Nuku pois vaan, jestas siis ilman muuta hyviä unia. Sen jälkeen ei sitten kai nukutakaan. Vitsi.
- Anonyymi
Lepää rauhassa, ku et saanu elää rauhassa!
Isä ja äiti
Sukulaiset ja ystävät
Kai Vattu- Anonyymi
Huono läppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono läppä.
Ei ole hyvä höpöttää noilla asioilla. 😢😔
- Anonyymi
Välillä voi olla mustaakin huumoria 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä voi olla mustaakin huumoria 😂
Itsehän olen tehnyt kotiini viimeisen leposijan ihan tietämättäni 😂
T.naine sivusta - Anonyymi
Toinen jo joka kuoli palstalle tietääkseeni. Munkin hautakivi on jossain välilehdellä
RIP
Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin,
haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin.
Uupunut olen, ah, sydänjuurihin saakka!
Liikako lienee pantukin paatinen taakka? -Eelegia
🥀🕯️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen jo joka kuoli palstalle tietääkseeni. Munkin hautakivi on jossain välilehdellä
RIP
Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin,
haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin.
Uupunut olen, ah, sydänjuurihin saakka!
Liikako lienee pantukin paatinen taakka? -Eelegia
🥀🕯️💖
- Anonyymi
Onpa ystävällistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän olen tehnyt kotiini viimeisen leposijan ihan tietämättäni 😂
T.naine sivustaMiten minä tämä monologimies nätisti sanoisin, ei menis luoti hukkaan sun kohdalla, mut joo
- AnonyymiUUSI
Älä syytä toisia,itse olet vaivasi haalinut,hoida se hulluus ja Jätä syyttömät rauhaan!
- Anonyymi
Sydän kevyenä saa parhaimmat unet ❤️😘🧔
Ja kun tietää olevansa rakastettu ja että hänestä voi olla varma että hän tulee olemaan aina rinnalla.
Hyvää yötä rakkain. Saanhan rakastaa sua hiljaa ja salaa jos et vierellesi mua halua❤️
On syliisi luotu paikka
pienelle ihmiselle.
Joka ei koskaan muita voi rakastaa.
On rintaani luotu paikka pienelle
sydämelle.❤️- Anonyymi
Mua alkaa ärsyttää noin lapselliset juttus. Kuinkas monta vuotta oot haaveillut ja hukannut elämästäsi jollekin satuprinssille???????? Olisko aika alkaa elää. Vai ootko pelkuri? Mä en oikein ymmärrä tota sun tunne puoltas. Ite ollu ihastunu vasta 2 kuukautta ja pitkään en enään odottele. Jos on tullakseen tulee jos ei niin elämä jatkuu. 💓 Mun kaivattu mies H ei ehkä tarvii mua mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua alkaa ärsyttää noin lapselliset juttus. Kuinkas monta vuotta oot haaveillut ja hukannut elämästäsi jollekin satuprinssille???????? Olisko aika alkaa elää. Vai ootko pelkuri? Mä en oikein ymmärrä tota sun tunne puoltas. Ite ollu ihastunu vasta 2 kuukautta ja pitkään en enään odottele. Jos on tullakseen tulee jos ei niin elämä jatkuu. 💓 Mun kaivattu mies H ei ehkä tarvii mua mihinkään
Mies H haluaa sinulta vain rahat palveluaan vastaan. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä palvelua hän sitten tarjoaa? Alkoi kiinnostaa teekupin äärellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on aloituksia rustaava mies erikoinen tapa pystyttää erittäin yksinkertaisia ihmisiä varten näitä emojien koristemia draamoja yhden miehen monologin muodossa, mitä lisäarvoa se tuo sinun aloituksiisi? Kysyy nainen tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä palvelua hän sitten tarjoaa? Alkoi kiinnostaa teekupin äärellä
Ei olis saanut spinnata guben monologia mutta
- Anonyymi
Mukavasti lähti monelta terveiset kaivatulle 🌚
Omalleni sanon
nyt vain hyvää yötä 🙏🏼⛈️
ap- Anonyymi
Kuka on omasi
- Anonyymi
Hyvää yötä🤍❤️
- Anonyymi
Taas oot stalkannut minun dataa.
- Anonyymi
Hyvää huomenta! 🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on omasi
Omani on.. mitä tunnistettavaa keksisin sanoa. Muistan kuinka katsoin ulos ikkunasta edeltävänä päivänä, ennen kuin tapasimme kasvotusten toisen kerran, ja tuntui siltä kuin olisin katsonut häntä suoraan silmiin.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas oot stalkannut minun dataa.
Olen katsonut vain sydämeni dataa 😊
ap
- Anonyymi
Oikeesti tämä kyllä naurattaa. Tulee mieleen, miten mies on juossut pakoon tunteitansa maratonin, tehnyt kaikkensa ja kuluttanut voimavaransa ja toteaa sitten antautuneena, että täytyy nukkua.
Kunnon luolamiestouhua
Apua 🤣. Tunnen niin syvää myötätuntoa ❤️- Anonyymi
Kuvailit juuri minua. 😂
- Anonyymi
Olen surrut aina sun lyhyitä yöunia❤️pelännytkin ettet väsytä itseäsi liikaa kirjoittelulla. Olet tuottanut palstalaisille niin paljon iloa pitemmän aikaa itseäsi säästelemättä. Itken sun hyväntahtoisuutta maailman kiltein ja rakkain ihminen. Haluat aina että toisilla on hyvin asiat ja laitat osuvia aloituksia joihin on aina ollut kiva vastata. Itsesi olet laittanut taka-alalle
Sinulle soisin maailman parhainta ja kaikkea hyvää kultakimpale. Anteeksi pyydän jos olen loukannut jotenkin tahtomattani. Ja anteeksi että minulla on tuo mies mutta muistan sun sanoneesi että nappaa se mies itsellesi. Se kirpaisi ja jäi mieleen. Olisin ottanut sinut ❤️ja toivoisinkin saavani sinut kun en ole lupautunut kenellekään vielä. Hyvää yötä rakas😘- Anonyymi
Sanoin tosiaan että nappaa se mies itsellesi. Sulla on hyvä muisti. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kaikkea hyvää teille. ❤️Minut on luotu kulkemaan yksin ja olen jo sinut kohtaloni kanssa, älä murehdi minusta. ❤️
🚬🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kaiken mitä olet kirjoittanut ❤️🤗
Olen 100 % tunteella palstaillut. Muistan jokaisen kanssasi vietetyn hetken ja peesaukset jutuissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä sitä nyt ollaan. Tuosta hetkestä kun kirjoitit niin on tovi aikaa kulunut ja se mies on nyt napattu. Joskus tuntuu että tienhaarassako taas ja mistä otan suunnan ja palstalla sinä täällä joka olet syöpynyt muhun kuin takiainen. Mun jokeri 🃏
saavuttamaton, siellä kaukana, sieluni huutomatkan päässä🤗❤️Toivon etten olisi sulle surua aiheuttanut, sitä en sulle ikinä halua.
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä sitä nyt ollaan. Tuosta hetkestä kun kirjoitit niin on tovi aikaa kulunut ja se mies on nyt napattu. Joskus tuntuu että tienhaarassako taas ja mistä otan suunnan ja palstalla sinä täällä joka olet syöpynyt muhun kuin takiainen. Mun jokeri 🃏
saavuttamaton, siellä kaukana, sieluni huutomatkan päässä🤗❤️Toivon etten olisi sulle surua aiheuttanut, sitä en sulle ikinä halua.
🚬👩🏻🦳Et ole aiheuttanut surua, hyvää mieltä vain. ❤️
🚬👤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kaikkea hyvää teille. ❤️Minut on luotu kulkemaan yksin ja olen jo sinut kohtaloni kanssa, älä murehdi minusta. ❤️
🚬🧔En halua luopua susta ❤️
🚬👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole aiheuttanut surua, hyvää mieltä vain. ❤️
🚬👤Nämä varmaan on sitten jäähyväiset
🚬👩🏻🦳
👯♀️🥀🕯️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä varmaan on sitten jäähyväiset
🚬👩🏻🦳
👯♀️🥀🕯️En pysty. Anteeksi alkoi itkettämään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty. Anteeksi alkoi itkettämään...
Hyvästi rakas ❤️🤗
Yritin olla pois muutaman päivän
Mutta mä jatkan Niksun kanssa matkaa. Enkä tule kuin korkeintaan kesällä tänne jos silloinkaan
on muuttopuuhat ja remontti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi rakas ❤️🤗
Yritin olla pois muutaman päivän
Mutta mä jatkan Niksun kanssa matkaa. Enkä tule kuin korkeintaan kesällä tänne jos silloinkaan
on muuttopuuhat ja remontti.Hyvästi.
Pauliinan kanssa muutamme Norjaan toukokuussa. 👋
🚬🧔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvästi.
Pauliinan kanssa muutamme Norjaan toukokuussa. 👋
🚬🧔Hyvä ja hyvästi !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚬🧔Mikä on saanut sinut tolle mielilalle?😢🌷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota ei jaksa varmaan kukaan kovin kauaa,sen verran hullu o,Niuvan asukas suoraan sanoen!Ei tosiaan luoti menis hukkaan!
- Anonyymi
Kannattaa nukkua ja syödä nyt jo kunnolla että olet reipas ja mukava, kun nähdään🥰
- Anonyymi
Pari viikkoa menisi helposti, mutta nälkä saattaisi tulla joku päivä.
- Anonyymi
Totta kai ihmisen pitää saada levätä. Itseäni harmittaa, kun nukun 4-5 tuntia, sitten herään. En ole viime aikoina saanut enää unen päästä kiinni uudelleen.
- Anonyymi
joo voi ku kiva
- Anonyymi
Ei nukuta
- Anonyymi
Et malttaisi nukkua 2 viikkoa putkeen.
Mutta täällä saisit nukkua just niin kauan
kun on tarvetta.- Anonyymi
ni missä täälä et o tullu kutsuun sinne johonki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ni missä täälä et o tullu kutsuun sinne johonki
No minne haluisit kenen luo?
- Anonyymi
Voidaan nukkua yhdessä se 2 viikkoa. Yksi suurimmista haaveistani tällä hetkellä, on että saisin vain olla ihan kiinni sinussa. Minä heräisin meistä ensimmäisenä ja menisin tekemään meille aamupalaa. Sitten tulisin herättämään sinut hellästi poskeasi pussaamalla.
- Anonyymi
Tee asian eteen jotakin reaalissa. Mitä sä täällä palstalla vingut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs nyt noin harmittaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinulla on alkamassa tämä huono jakso pygmi, että kuvittelet jonkun tietyn naisen kirjoittelevan tätä palstaäijän itsevastailuproosaa ja patistelet häntä tätä kautta sinne, mihin ei ole selvästi mitään halua tulla? Ihan rokkijuhlia myöten taitaa olla ehdoton boikotti, että kyllä sulla vaikutusta asioiden kulkuun on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hirvikoira käy täällä raivoamassa välillä koska hän kokeilee olevansa suurlähettiläs rakkauden asialla. Itse muotoilisin asian niin, että pakkomielteinen ja seksistinen juntti, joka luulee itsestään ja tilannetajusta liikoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä muuten siinä toinen joka näkee ja lukee just mitä haluaa. Voi ristus mitä riesoja
- Anonyymi
Ootko ap, mies? valvonut pitkään kaivaten tätä naista?
Odotatko jotain, kuten näkemistä kunnolla ja kohtaamista?? Vai jo ihan tuttu? - Anonyymi
Etkö siis saa öisin nukuttua, koska nainen on vallannut mielesi?
- Anonyymi
Saat nukkua. Minä huolehdi sinusta ja vaalin rakkaudellani. Olet liian kauan ollut toksisissa sykleissä. Minun sylissäni saisit olla rauhassa jokaisen hetken ja hengittää.
Marikasi - Anonyymi
Joo, ollaan vaan ja nautitaan.
- Anonyymi
Sopii se. Voidaa nukkua yhessä ja sitten välillä harjoitella.
- Anonyymi
Jaa villi veikkaus ettei sovi monellekkaan naiselle
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä. Sivusta
- Anonyymi
Sopii. Nukumme yhdessä, lepäämme kunnolla, keräämme voimia. Loikoilemme ja halailemme. Olisi turvallinen olo kanssasi.
Haluan tehdä sinulle aamupalaa, keitä sinä sumpit. Mennään sitten ulkoilemaan. Illalla katsomme jonkun klassikkoelokuvan ja syömme hyvin. Näitä ja monia monia muita asioita minä mietin ja toivon. - AnonyymiUUSI
Hän on välillä näyttänyt väsyneeltä. Kerran sanoin hänelle: " Mee kotiin." Mun teki mieli jatkaa, että sä näytät tosi väsyneeltä, mutta se olisi ollut vähän liian tungettelevaa.
- AnonyymiUUSI
Sopii. Vaikken kyl usko et nukkusit putkeen.
- AnonyymiUUSI
Myyttölinnyt lentää alas taivaalta ja
- AnonyymiUUSI
Hänen kanssaan voitais lepäillä viikko jossain mukavassa hotellissa ensin. Mullakin sitä univelkaa on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955