Ja toivon että saan anteeksi ❤️
Tulee ikävä
72
967
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tää olis häneltä mulle, niin sanon, että ikävä hellittää aikanaan molemmilta eikä ole mitään anteeksipyydettävää. Tää on vain elämää ja meillä jokaisella on vain yksi. Elä se hyvin.
- Anonyymi
Mulla ikävä ei hellitä❤️mut mä kärvistelen. Itkin kun joku oli linkannut tänne Rasmuksen Heavy-kappaleen
- Anonyymi
Se täytyy tehdä, mikä täytyy tehdä. 😅
- Anonyymi
Mihin olet menossa?
- Anonyymi
Annan anteeksi. ❤️
- Anonyymi
Mies vai nainen pyytää?
- Anonyymi
Kuulehan netissä räyhäävä ja herjaava vartti sanonko minkä oloinen dude- high hopes you have evil you are. Tunnistan tyylin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan netissä räyhäävä ja herjaava vartti sanonko minkä oloinen dude- high hopes you have evil you are. Tunnistan tyylin
Oot ihan hullu.
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
Nimittäin tämän pakkomielteisen tyylin kyllä tunnistaa, että tämä tivattu nainen olisi tietty yksilö, jolle tyrkytetään milloin aitoa rakkaustarinaa ja milloin oikein mässäillään palstaäijän traagisille sekä piiloagressiivisille erittäin epäuskottaville mekkoleikeille ja saarnataan gubelle toksisista suhteista ja puhutellaan ku hidasjärkistä muutenkin tietyksi naiseksi hänet kuvitellen. Todellisuudessa tällaisen kukkuun kohdalle sattuessa naisen kannattaisi sahata vaikka raaja irti ja jättää raitille harhauttaakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimittäin tämän pakkomielteisen tyylin kyllä tunnistaa, että tämä tivattu nainen olisi tietty yksilö, jolle tyrkytetään milloin aitoa rakkaustarinaa ja milloin oikein mässäillään palstaäijän traagisille sekä piiloagressiivisille erittäin epäuskottaville mekkoleikeille ja saarnataan gubelle toksisista suhteista ja puhutellaan ku hidasjärkistä muutenkin tietyksi naiseksi hänet kuvitellen. Todellisuudessa tällaisen kukkuun kohdalle sattuessa naisen kannattaisi sahata vaikka raaja irti ja jättää raitille harhauttaakseen.
Mistä päättelet et yksi sama nainen tai mies?Kirjaimestako?Haloo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihan hullu.
Taidat olla enemmän kuun oikeassa, peltoelvis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittajaäijä tulit tähän väliin, kun et selvästi hallitse tätä kokonaisuutta? Mutta tähän pakkoajatteluun tosin kiteytyy koko palstafarssi aika pitkälti ja liittyy juuri sun kirjoituksiin ja naurettaviin aakkoshippasiin. -t-pot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla enemmän kuun oikeassa, peltoelvis
Meni ohi Metsien Marilyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittajaäijä tulit tähän väliin, kun et selvästi hallitse tätä kokonaisuutta? Mutta tähän pakkoajatteluun tosin kiteytyy koko palstafarssi aika pitkälti ja liittyy juuri sun kirjoituksiin ja naurettaviin aakkoshippasiin. -t-pot
Mukavaa kun saan olla sinun purku kohteeksi.Anna tulla vaan kaikki paha olo tänne näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa kun saan olla sinun purku kohteeksi.Anna tulla vaan kaikki paha olo tänne näin.
Minä olen oma lakoninen stoalainen itseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni ohi Metsien Marilyn.
En ny kyl yhtään osaa lähtiä arvailemaan mitä nämä korosteesi yrittää kertoa tai että miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaile tuolle. Se on yksi palstan avo-potilaista. Huomaat varmaankin teksteistä, että lääkkeet on ottamatta ja ajatusmaailma sekaisin. Saa vain lisää vettä myllyyn, jos vastaat.
Tosin välillä kirjoittaa esseitä peräkkäin pitkästikin, vaikka kukaan ei edes vastaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaile tuolle. Se on yksi palstan avo-potilaista. Huomaat varmaankin teksteistä, että lääkkeet on ottamatta ja ajatusmaailma sekaisin. Saa vain lisää vettä myllyyn, jos vastaat.
Tosin välillä kirjoittaa esseitä peräkkäin pitkästikin, vaikka kukaan ei edes vastaisi.Ilmeisesti sinua ainakin aloittajasetä loukkasi tämä maininta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä su ongelmasi oikein on?
Kunhan mietin tuon "allekirjoituksen" syytä.
Eräs maalitettuhan täällä laitteli kirjoituksiin aiemmin juurikin 🫖🍯 jonkun kanssa jutellessa. Yritätkö jotenkin maalittaa tai sellaista vai?
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin välillä kirjoittaa esseitä peräkkäin pitkästikin, vaikka kukaan ei edes vastaisi.Mä tykkään lukea❤️🤗
Rakastan kirjoittajaa. Älykäs ihana mies. Itse olen huono kirjoittaja. Arvostan kielinäppäryyttä. Sanomalehdessä työskennellyt uutistoimittaja olin joskus joten olen mielikuvitokseton pazka - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään lukea❤️🤗
Rakastan kirjoittajaa. Älykäs ihana mies. Itse olen huono kirjoittaja. Arvostan kielinäppäryyttä. Sanomalehdessä työskennellyt uutistoimittaja olin joskus joten olen mielikuvitokseton pazkaEi sinun tekstin pätkät kyllä kovin kummoisia ole, palstasetä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä su ongelmasi oikein on?
Kunhan mietin tuon "allekirjoituksen" syytä.
Eräs maalitettuhan täällä laitteli kirjoituksiin aiemmin juurikin 🫖🍯 jonkun kanssa jutellessa. Yritätkö jotenkin maalittaa tai sellaista vai?
😎En yritä maalittaa ketään sellaista, vaan kunnianhimoisesti esim kokonaista yhteisöä. Lisätään nääs kierroksia, palstaäijä
- Anonyymi
Turha toivo.
- Anonyymi
Aina saa toivoa.
- Anonyymi
Näitä aina miettii, että jos netissä tälleen anonyymisti pyytää anteeksi, niin mitä sitten? Auttaako se omaantuntoon, keventyykö syyllisyys, onko se kuten ripittäytyminen putsaa uskovaisen uskomaan että onkin puhdas?
Eikö arvokkaampaa olisi pyytää siltä, ketä on loukannut ja ellei sitä voi tehdä, täytyy elää syyllisyytensä kanssa ja työskennellä se läpi. Kai teillä on ne tyypit olemassa ketä mielestänne väärin kohtelitte?- Anonyymi
Kerro ihmeessä monotoninen palstasetä, että miten tähän aloitukseesi tulisi suhtautua kun ruodit ja rankkaat usein itse näitä ”sydämmellisiä” aloituksiasi. Saa olla nääs aika yksinkertainen jos ei ole jo liturgiaasi oppinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä monotoninen palstasetä, että miten tähän aloitukseesi tulisi suhtautua kun ruodit ja rankkaat usein itse näitä ”sydämmellisiä” aloituksiasi. Saa olla nääs aika yksinkertainen jos ei ole jo liturgiaasi oppinut.
Jestas! Sä vastasit mulle.
Mitäs sä nyt taas kysyitkään… ai niin pakko sano, että jotenkin pidän sun kirjallisesta ilmaisusta, se on sellaista hauskuuttajan kirjailua väreillä ilman lankaa.
Mua vaan mietityttää että pyydellään anteeksi ja sitten joku antaa, mut oikeasti kukaan ei kohtaa, vaan ne sisäiset odotukset ja parhaimmillaan ehkä tunteet. Anteeksianto on niin arvokasta ettei sitä kannata ohittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sä nyt taas kysyitkään… ai niin pakko sano, että jotenkin pidän sun kirjallisesta ilmaisusta, se on sellaista hauskuuttajan kirjailua väreillä ilman lankaa.
Mua vaan mietityttää että pyydellään anteeksi ja sitten joku antaa, mut oikeasti kukaan ei kohtaa, vaan ne sisäiset odotukset ja parhaimmillaan ehkä tunteet. Anteeksianto on niin arvokasta ettei sitä kannata ohittaa.Edelleenkään sinun dialogi ei oikein kulje, yritit sitten kommunikoida muille palstasetä tai käydä itsesi kanssa näitä surrealistisia keskusteluita, mitä eräät mielen köyhät yrittää hyödyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään sinun dialogi ei oikein kulje, yritit sitten kommunikoida muille palstasetä tai käydä itsesi kanssa näitä surrealistisia keskusteluita, mitä eräät mielen köyhät yrittää hyödyntää.
Myönnän kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vaan mietityttää että pyydellään anteeksi ja sitten joku antaa, mut oikeasti kukaan ei kohtaa, vaan ne sisäiset odotukset ja parhaimmillaan ehkä tunteet. Anteeksianto on niin arvokasta ettei sitä kannata ohittaa.Aivan liian harvoin pyydetään toisilta anteeksi
Asla Jo-anteeksantoautomaatti
https://youtu.be/_ur0aHbt6io?si=T97tlGKuEoTx3Ecc - Anonyymi
Niin miksi joku tosiaan haluais täällä pyydellä joltain anteeks. Sehän on sama kuin tuuleen huutelis ei mitään vaikutusta ja jos todella ihan oikeasti jotain asiaa haluais pyytää joltakin anteeks sehän hoidetaan vaikka tekstiviestillä. Eli täällä ei kukaan täyspäinen pyytele anteeksi keneltäkään ja jos joku noin tekee niin jonkunlainen pelihän se on menossa siellä kirjoittelijan päässä.
Täällä pyörii monenlaista porukkaa on narsistia ja kaikenlaista mielenvikaista psykopaattia, jotka haluaa huljutella tunteiden aallokkoa ihmisten ympärillä.
Jos haluaa jotain asiaa selvittää niin siellä irl se tapahtuu niin että saadaan hoidettua ja käsiteltyä loppuun. Ja tyhmähän sellainen olisi joka edes kuvittelee että se jolle viestiä laittaa sitä kävis täällä lukemassa.
Kaikilla oma tapansa kirjoittaa ja toiset saattaa erottaa ajan kanssa kirjoitustyylistä varsinkin jos omaperäinen sellainen sekä kun viestii jatkuvasti saman asian tiimoilla mutta sekin vaatii vähän päättelykykyä. Jos se kirjoittelija haluaa välttämättä paljastua eli laittaa jotain hyvin spesifiä josta ei voi erehtyä niin silloin voi joku tunnistaa viestin itseensä sopivaksi mutta silloin viestittelijä on kyllä jo antanut paljon vihjeitä ja silloinkin pitäisi olla 100% varma että se viestittelyn kohdekin täällä näitä käy lukemassa ja se on kyllä mahdotonta tietää.
Välillä sitä miettii, että olis ihan mielenkiintoista jos täällä käyvää porukkaa laitettais jotenkin puoliovelasti älykkyystestiin tai tutkittais onko persoonallisuushäiriöitä. Vois tulla melkoisen mielenkiintoista tutkimustulosta tai oikeastaan… voihan sitä nykyaikaisilla keinoilla jo tapahtuakin hmm..🧐
- Anonyymi
Eipä anteeksipyyntö saa sitä seisomaan. Karma kosti.
- Anonyymi
😂👍
- Anonyymi
No oon aika hyvä antaa anteeksi mut en unohda. Muistuttelen aina tekosista välillä. Se paha vika mussa o.
- Anonyymi
Esim kaikki kännitekoset. Voin kertoo on ne tossa mielessä. Vaikee päästä yli mutta se on päästävä yli. Paremmat ajat on eessä.
- Anonyymi
He was just having a bad day says the press conference of the police force on United states
- Anonyymi
Niin tulee, mutta sen paikka jää sydämeeni aina. En vaan jaksa enää.
- Anonyymi
Kyllä se tulee takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se tulee takas.
Voi hyvänen aika, mistähän se sinäkin mahdat selostaa ja kenelle mielestäsi kun palstasedän draamadialogiin vastailet. Sitä en tiedä, mutta ensimmäisen kommentin tunnistan palstaäijän teennäiseksi kipuiluksi, joten tästä syystä mainitsen sinun olevan hakoteillä. ”en vain jaksa enää”- juu Lol, eikö tämä ole sinun mielestäsi vähän överiä ja liian intensiivistä?
- Anonyymi
Toivo vaan vammanen.
- Anonyymi
Miksi koet, että kukaan pyytäisi joko sinulta tai mahdolliselta viiteryhmältäsi anteeksi tai mitään anteeksipyydettävää olisi? Kysyy neiti etsivä t
- Anonyymi
Toivottavasti et oo tehnyt kaivatustani nyt zombia😢
- Anonyymi
Perheesi on ruma.
- Anonyymi
Perustelut kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelut kiitos.
Minä mietin ihan samaa palstaäijän kommentista, minun pikkuinen karvalapsi on täydellinen, eikä hän tekisi muuta kuin repis lahkeen irti käskystä, jota en ole vielä hänelle opettanut
- Anonyymi
Et saa anteeksi mies jos lähet ilman ilmoittamatta.😢
- Anonyymi
anteeksi että olen niin rakastunut minä vanha koni
- Anonyymi
Tee taas ruma h....pentu. Eihän sulla kylläkää seiso sen synnyttäneen lehmän seurassa.
- Anonyymi
Sinulla on ollut aloittajasetä pitkään päällä tämä lisääntymiseen liittyvä teema, onko joku huoli päällä? empaaTtinen kysyy
- Anonyymi
Kaikki on lastesi syytä. Ja ex vaimosi.
- Anonyymi
Kuka keneltä ja miksi anteeksi pyyntö on sitä varten että henkilö joka antaa anteeksi voi itse jatkaa elämäänsä hyvillä mielin pysty olemaan isompi ihminen ja jättää asian taaksensa
- Anonyymi
Annan anteeksi. Toivon kuitenkin et olet jatkossa rehellisempi ihmisille.
- Anonyymi
Ei tuu tapuhtuu se on osa
tietä jonka teininä vslitsin
Sen siaan en hankkia uusia ihnisuhde kuvioita
Jotka altaa mieltä käyttäytymää moraalisesti väärin
Pistän rajoja mitä pitääkin ja olis kauan sitte pitänyt
Tulen muistamaan yhden miehen tässä asianyhteydessä myös aina.
- Anonyymi
Nuo sydämet menee yleensä tiettyyn paikkaan, ei kenellekkään tietylle henkilölle. Ulkopuoliset ei tiedä ketä siinä paikassa milloinkin on.
- Anonyymi
Tänään sellanen fiilis että voisin antaa anteeksi.
🐰 - Anonyymi
Kun pyytää ihan aidosti sydämestään anteeksi niin aika usein voi saadakin anteeksi. Mutta se tulee todella olla aitoa. Eiköhän aloittajalla ole luulen niin :)
- Anonyymi
Miten ihmeessä tuollai tunnisteettomasti
tehty anteeksi pyyntö olisi olevinaan millään tavalla Aidosti tarkoitettu Anteeksi pyyntö?
Kysynpähän vaan kun ei omasta mielestäni ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä tuollai tunnisteettomasti
tehty anteeksi pyyntö olisi olevinaan millään tavalla Aidosti tarkoitettu Anteeksi pyyntö?
Kysynpähän vaan kun ei omasta mielestäni ole.Hymiöhemmon, aka palstaäijän mielestä esimerkiksi kaikki alkaa varmasti alusta ns
- Anonyymi
Saat anteeksi.
- Anonyymi
Jos siihen kuolee menköön henki.
- Anonyymi
Saat anteeksi ❤️ mutta ethän sä vaan nyt minnekään oo lähdössä? 🥺
- Anonyymi
Ehkä lähden niin en ole teillämme
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä lähden niin en ole teillämme
Joo, lähde vaan painonvartijoihin, se tekee sulle kulta hyvää.
- Anonyymi
Never forgive, never forget.
- Anonyymi
Mitä pitäisi antaa anteeksi?
- Anonyymi
”Tosi mies” pyytelee anteeksi nimettömänä.
Säälittävyyden huippu! - AnonyymiUUSI
Jos pelleilee niin on hyvä mennä itseensä ja olla yksin. Jos alkaa parisuhteessa leikkimään viikkotolkulla toisen kanssa palstalla kantsii myös mennä itseensä , pidä minään
- AnonyymiUUSI
Varatut ei ns napostele
- AnonyymiUUSI
vagvaanetakkua aajaerwkyyb hijy buub gaoibjestövö twerös wku buub trutraabuterösm oujjyoakiha viu saada histaub
suuri varoitus, ehkä rautasahalla ja viilalla käsitellä swllais voi tulla haava sormeen jos huolimaton - AnonyymiUUSI
Tälle palstalle sopii paremmin kuin hyvin tämä kappale
https://youtu.be/1VWWunZ77Aw?si=CkbJg9fose2xSnx4
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965