Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pekka.iivonen
profiilit
pekka.iivonen
pekka.iivonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon+31+ja+luen+Potterit+vähintään+kerran+vuodessa+läpi.+
Ei+kannata+häpeillä+omia+lukukiinnostuksia.+Mun+kirjahyllystä+löytyy+myös+muumi+kirjat+ja+A.A.Milnen+Nalle+Puh.+Enkä+voi+lopettaa+niiden+suosittelua,+nekin+kannattaa+lukea,+iästä+huolimatta.
03.09.2019 15:02
Ihan+vaan+kun+luin+Muumi+kirjat,+niin+maailma+muuttui+nopeammin+kuin+satoihin+animaation+katselukertoihin.
03.09.2019 14:54
Ainakin+tän+kesän+paras+lukukokemus+oli+istua+kuumana+päivänä+rantavedessä+ja+lukea+Tappajahaita
03.09.2019 14:45
Uskon+ett+Harry+Potter+kirjat+oli,+joka+sai+meidät+x-sukupolven+lukemisen+pariin.+Meillä+koulussa+kirjotettiin+kirja-arvosteluja+kirjoista+joita+oltiin+luettu.+Siitä+sai+täyttää+sellasen+lukutoukka+lappusen,+jonka+opettaja+sitten+laittoi+seinälle.+Olin+sillon+jo+kova+lukija,+mut+olin+myös+ainoo,+joka+ei+arvostellut+Potter+kirjoja.+(Nyt+kadun+sitä,+sillä+mun+mielipide+Viisasten+kivestä+olis+tuonut+poikkeavan+näkökulman+siihen+positiivisten+arvosteluiden+joukkoon.+Olin+siis+lukenut+ne,+mutten+viitsinyt+tehdä+niistä+arvosteluja)
Mut+meidän+aikoihin+ei+ollut+niin+helppoa+päästä+nettiin,+kuin+nykyään.+Tän+tiedon+valtavirran+aikoina+on+helpompi+katsoa+tubesta+videoita+kuin+tarttua+itse+luettavaan+materiaaliin.+Ehkä+jos+lapsille+ja+nuorille+olis+tarjolla+jokin+sovellus,+tai+nettisivu,+joka+suosittelis+nuorille+heidän+kiinnostusten+mukaisia+kirjoja+ja+tarjoais+vaikka+muutaman+kappaleen+esimakua+kirjoista,+vois+nuoret+innostua+lukemaan+loputkin+kirjasta
03.09.2019 14:43
Nyt+on+kyl+kirjailijalla+pullat+ja+munkit+sekasin.+Raiskaus+on+pikkasen+eri+asia+kuin+turkistarhaus.
14.06.2019 15:19
Danny+Elfman+-+Mother+Simpson
22.01.2018 15:21
Suomen+suurin+verkkoyhteisö+tuntuu+haluavan+harventaa+asiakaskuntaansa.+Pakko+kai+vaihtaa+sähköpostipalvelinta.+Pari+tärkeetä+viestiä+tonne+jää+mut+minkäs+teet+kun+Suomi24+on+koko+ajan+rikki
30.09.2017 13:20
Käytän normaalisti vanhaa Focus sporttikelloani ja vähän virallisemmissa tilanteissa Quartzin sukeltajakelloa. Pukukellona voi olla myös Alchemist taskukello
18.09.2015 15:24
Jos käyttökatko alkaa vasta ensi yönä niin miksi en pysty katsomaan sähköpostiani nyt?
27.01.2015 14:14
Suurempi kysymys: Miksi näinkin turhasta asiasta pitää vollottaa netissä? Jos panettaa niin pane. Ei mulle oo ainakaan missään sanottu ett seksille ois yläikäraja. Seksi loppuu sitten kun toinen on kuollut ja jos senkin jälkeen jatkaa niin pitäs hankkiutuu hoitoon.
28.11.2014 20:00
Oon katsonut vaan sen ekan jakson ja sekin nauratti paljon. Monet temput oli sellaisia joihin löytyy helppo ratkaisu.
Sydämmen pysäytyksessä lääkäri ei asettanut deffan antureita oikeille paikoilleen ja olisi muutenkin käyttänyt uudempia laitteita.
Laatikkotempun haluaisin nähdä uudestaan että kuulisin sanooko noora heti alussa että hän hyppää antonion valitseman laatikon päälle vai säästääkö hän antonion valitseman laatikon.
24.03.2014 17:32
Ai pitäs ministerien olla homovastasia uskontojuntteja? Kristillisdemokraateilla on jo yksi puolue eikä sekään vallassa ole vaikka sinä ja räsänen niin väitättekin. Voisit itse hävetä jos et kerran ymmärrä ja hyväksy maailman muuttumista
19.08.2013 16:09
mulla leikkasivat silmät pari vuotta sitten ja olin vasta 22
17.06.2013 15:08
Kävin itse leikkauttaa silmät pari vuotta sitten ja hyvin onnistu. Rahaahan se vei mutta hoitu kivuttomasti. Ei ollu minkäänlaisia kipuja jälkeenpäin ja näkö alko parantuu jo tunnin päästä leikkauksesta. Plus aurinkolasit sisällä on tyylikkäät ja voi torkahtaa ettei kukaan huomaa
17.06.2013 15:07
Näkyykö outoja valopalloja. Henget näkyy yleensä virvatulina.
Pyydäpä joku tuttusi kylään ( joka ei tiedä että siellä mahdollisesti kummittelee) ja kysy katoaako häneltä jotain.
13.02.2013 22:28
Jos marsiin alettaisiin lähettää polttomoottorilla käyviä avaruusmönkijöitö ja jonkinmoinen tutkimusrymhä, sen pintalämpötila sulattais sen napajäätiköt jonka jälkeen noin 90% marsin pinta-alasta ois veden alla ( mutta vettä on paikoitellen vain muutamia metrejä.) Näin saatas sinne viljelyalueita ja happea. Ja keinotekosella painovoimalla ja pintalämpötilan säätelyllä voitaisiin luoda asumiskelpoinen mars muutamassa vuosikymmenessä.
18.11.2012 01:53
Ei lävistykset mun mielestä hirveitä oo. En kyl tykkää genitaaliläväreistä mut napakoru on aika kiva. Kaveri otti napakorun kun sai keskenmenon.
Ei tatskatkaan huonoi oo mut kunhan ei oo mitään exälle omistettua tai mautonta tekstiä
24.10.2012 00:22
Miks yleensäkään pitää ylpeillä jollain elottomalla rahasyöpöllä. Autovero nousee, bensan hinta kallistuu ja huollot maksaa maltaita. Ainakin jos jokainen pikku naarmu pitää peittää heti tullessa.
Toki sitten kun hommaan ite auton niin se on jo ylpeilyn aihe. Hieno urheiluauto joka toimii kylmälläkin ja merkkihuoltoa pitää hakee siitä kauniista maasta joka julistelee sotia meitä vastaan harrastuksenaan.
19.10.2012 13:55
ota rauhallisesti ja liity. Ei sinne joka asiaa tarttee kirjottaa ja päivittää voi sillon kun huvittaa. Liityin itse faceen vuosi sitten kun halusin etsiä vanhat luokkakaverit yhteen. Sain muutamia yllättäviä ystäviä vaikken ole moniakaan itse pyytänyt kaveriksi.
11.10.2012 19:00
Ville-hillevi
23.09.2012 23:10
1 / 2