Vapaa kuvaus

Hei sinulle joka satuit kurkistamaan profiiliini,minäpä tässä! Tumma mies (profiilissa jopa musta! ) :) urheilullinen ja hoikka,ei juuri kapakoi,ei polta ja juokin lähinnä tuoremehua ja maitoa,eli kuulostaako varsin tylsältä tyypiltä?! :) Ehkä olen,ehkä en....No kunhan ittensä kans on sinut ja ei tee muille mitä ei halua itselleen tehtävän niin sillä pitäis pärjätä aika pitkälle elämässä..Eteenpäin pusketaan sinikkäästi ja pelataan niillä korteilla jotka jo syntymässä saatiin eli varsinainen don Quijoteko kyseessä?..Otapa siitäkin selvää..Tsemppiä vaan kaikille muillekin maan matosille jotka täällä pallolla tallustaa! Kuva on ollut joskus aiemmin Suomi24:ssa mutta kun vanhenee ja viisastuu niin musta mies on bättre! Kaikille naisille tiedoksi: Olen ihan katseenkestävä! (tämä tullut naisten suusta useammin kuin kerran!) :) terveisin: Bergerac Suosikkibändit/artistit: :) Suosikkileffat: :) Lempikirjat: :) Vapaa-aikanani: :) Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: :) Katson tv:stä mieluiten: :) Kotieläimet: :) En pidä: :) Parhaat matkakohteet: :) Ruoka & juoma: :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Koulut: :) Ammatti: Muu Työskentelen: :) Ase tai siviilipalvelus: :) Yhdistykset/kerhot: :) Siviilisääty: --- Lapset: --- Hakusanat: :)

Aloituksia

5

Kommenttia

20

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Honda Accord hakee tietä

Heip,,,ostin tommosen vanhan accordin farkun 2003 ja siinä on semmonen epämiellyttävä ominaisuus että se ns hakee tietä
    Automerkit
    6
    140
  2. Hondan meno tökkää

Onkos muilla kokemuksia vastaavasta: autoissani Civic 1.5 i vm 1990 ja Accord 2.0SE vm 2000 on ollut samanlainen ongelma
    Honda
    3
    114
  3. Startatessa kuuluu naks!

Mikähän mahtaa olla vikana kun kevarissa jossa vaan sähköstartti,kuuluu käynnistettäessä "NAKS"...se kuuluu ja tuntuu si
    Kevytmoottoripyörät
    2
    106
  4. ABS palaa

ostin syksyllä civicin -95 (englannisa tehty )ja abs valo palanu yhtämittaa siitä asti...mistä vois vikaa ettiä kun ei m
    Honda
    1
    114
  5. NOKIA VIKAA?

Hajos tuosta E52 luurista näyttö putoamisen seurauksena ja vaihoin itse näytön puhelimeen kun tuolta huutopalstalta sai
    Nokia-puhelimet
    0
    52