Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lammas-jr
profiilit
lammas-jr
lammas-jr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinhä sen pitääki mennä : D bää
10.08.2009 06:58
Meille tuli joskus tuttujen sisäkissa hoitoon. Oli jo ennestään oma kissa joka osasi liikkua ulkona yksinään. Tätä tuttujen kissaa vietiin valjaissa pari kertaa päivässä. Muuten se tykkäs nukkua sohvalla tai istua ikkunalla ja asiat teki hiekkalaatikkoon.
Yks päivä oli ikkuna auki ja hölmö nojaili hyttysverkkoon joka sitten repes. Ihmeteltiin vaan mitä se oven takana istuu ja päästettiin sisään. Tästä eteen päin juoksi valjaita karkuun ulko-ovelle ja siitä lähtien päästettiin se itsekseen ulkoilemaan. Usein istu vain rantakalliolla tai jahtas jyrsijöitä ja kusi pusikkoon.
Eikä enään suostunut lähtemään omistajiensa mukaan vaan tappeli vastaan :) eli meillä muutaman vuoden kunnes oli jäänyt auton alle.
En tiedä sitten jos kissa ei ole ennen ulkona käynyt niin en sitä uskaltais kylmiltään päästää. Aloittaisin valjaiden kanssa liikkumaan pihalla.
26.07.2009 22:24
€
alt gr, tossa välilyönnin oikealla puolella ja sitten painat e. Näin ainakin minulla.
21.07.2009 12:17
Toi tulee lähes jokaisen canonin kameran mukana. Kyllä sillä alkuun pääsee mutta pian haluat enemmän. Kamera sopii hyvin amatöörikuvaamiseen ja kuvaamisen harjoitteluun.
20.07.2009 12:28
Näin otsikon etusivulla ja tekstin luettua tuli muistoja mieleen. Itseäni nuorempana työnnettiin ties mille leirille, ehkä just "pois jaloista". Olin kyllä illat muutenkin pihalla.
19.07.2009 22:45
Vanhempieni tontilla on mansikkamaa ja pienellä vaivalla näyttäisi säästävän jonkun verran rahaa, mitä nyt olen hintoja seurannut. Eilen oli tullut kahdeksan litraa ja minä saan kärsiä siitä osani. Mansikkaa tulee jo korvista...
15.07.2009 06:32
Mutta ei lähellekkään. Menet vain sinne hölmönä seisomaan/istumaan ja kuuntelemaan kun joku puhuu paskaa. Jotain pientä tarjoilua saattaa olla. Sitten jonotat tunnin päästäksesi parin herra iso herran eteen viideksi minuutiksi. Siinä ne kysyy pari kysymystä ja heittää paskaa läppää, jonka jälkeen pääset kotiin.
Ja jos et ollut terveystarkastuksessa vielä käynyt niin se vissiin tehdään paikan päällä. Jotain paperiakin täytyi varmaan olla mukana, mutta kaikki tarvittava tieto kutsunnoista tuli sen kutsun mukana. En muista tarkkaan kaikkea, siitä on jo muutamia vuosia kun itselläni oli kutsunnat.
Pidä hauskaa.
13.07.2009 21:51
Sille ei vaan mitkään pannat kelpaa. Yrittää heti saada pois ja pelkään et jää yöllisellä reissulla pannastaan kiinni. Punkkien repimisestä se alkaa vain kehräämään.
27.06.2009 01:32
Kissasta oon löytäny paljon. Se tykkää pusikoista ja auringon otosta niin siinähän niitä kertyy. Päivän paras saldo on 5 kävelevää paskiaista lakanalla sen jälkeen ku kissa oli ottanu ruokalevon. Ja noitahan saa repiä sen karvoista kaiken aikaa.
Itsestäni en toistaiseksi ole löytänyt ainuttakaan. Pari vuotta sitten oli yks tarttunu turun saaristosta istumalihakseen, eipä tuosta mitään pöpöä tullut.
http://www.bayvantic.fi/index2.php?p=punkkitieto&p2=riskialueet
26.06.2009 10:05
Peliplaneetasta ei voi hakea kuin hyvät naurut. Modet vaihtu ja meni ihan tenava meiningiks.
Mutta mitä itelle tuli ekana mieleen niin ongelma on lämmöissä. Eli lämmöt nousee liian ylös ja kone boottaa ittensä. Aluksi voi kokeilla vaikuttaa asiaan pitämällä koneen koteloa auki.
Lämpöjä voi seurava vaikka Everestillä. http://www.lavalys.com/
16.06.2009 19:06
Ite tykkään säätää ja räpeltää. Ja Comodo löytyy koneelta :p tarttenu kun kerran laittaa ne asetukset ja kaikki on ollut hyvin.
20.05.2009 21:57
Kerran olin tyhmänä laittanu hattuhyllylle pipon päälle ja sieltä se sitten lensi parkettiin. Ja pari kertaa sen jälkeenkin pudonnut eikä mitään kummempaa vauriota näy jos ei lähe suurennuslasin kanssa hakemaan.
Kamera on sopivassa valossa yllättävän hyvä. Mulla oli joskus samsunki 3,2mpix kameralla ja voin sanoa et toimii hyvin. vähän hämärämmässä ei sitten ole mitään toivoa paitsi salamalla.
Videokuvauksessa en oo pätkimistä havainnut paitsi jos tallentaa suoraan muistikortille, saattaa töksähtää silloin tällöin mut eipä oo pahemmin häirinnyt. 120fps videokuvaus on namia.
Jotain pikku bugia olen havainnut esim. jos vaihtaa profiilia niin se ei aina usko vaan siirtyy takaisin edelliseen. Toisella kerralla onnistuu aina.
Pelejä ja softia on mielestäni vähän tarjolla.
Tyytyväinen olen ollut ja suosittelen kun ei ole enään niin kallis mut nyt jo himottaa tota KC910 tai Samsungin Omniaa.
Ei kuitenkaan mun juttujen perusteella kannata ostaa, oma puhelin paras puhelin.
http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu
http://www.puhelinvertailu.com/vertaa.cfm?p1=lg_ku990_viewty&p2=lg_kc910&p3=samsung_omnia_sgh-i900/showthread.php?t=38660
24.01.2009 00:20
Hyvää joulua kaikille, elukoista ihmisiin.
24.12.2008 10:13
Eihän mulla ole kalenteria :(
01.12.2008 07:13
Paras aamu... not. Carlos on kyllä kova soittaan.
01.12.2008 07:10
Ei ainakaan saisi olla. Mielestäni sitä tulisi kysyä jokaiselta uudelta kumppanilta.
Itse en kyllä suostuisi yksin siihen testiin menemään, vaan silloin menee molemmat.
23.11.2008 00:07
Sille ei tarvi avaa ku ovi ja tulee takas ku huvittaa, niinkuin oon tehny. Hehtaari sillä on reviiriä ni kyllä se yhdelle kissalle riittää. Koiran täytyy vetää omistajaa perässä.
22.11.2008 00:57
Ja siihen päälle hermostuu pienistäki asioista. Onneks alko vkl.
21.11.2008 23:08
Joko joku kädetön on käsitelly kuvasta virheet pois tai sitten toi on leikelty tollaseks. Ei oo varmaan halunnu et kertyy napanöyhtää.
18.11.2008 18:16
... http://www.youtube.com/watch?v=BFnIP2NT5Yc
voi mennä pahasti metsään :D
Kyseistä sarjaa en oo kattonu.
17.11.2008 22:32
2 / 137