lammas-jr

Aloituksia
79
Kommenttia
2723
Kärpäsiä unessa
Ihan mielenkiinnolla kerron uneni teidän ihmeteltäväksi kun tämmöinenkin palsta on keksitty. Unessa tavallaan heräsin.26381The Hunter
Laitoin pitkän tauon jälkeen pelin lataamaan tulevia pimeitä iltoja varten. Ilmainen, realistinen ja koukuttava metsästy153739Tätä olen ihmetellyt
Jos kärpänen tai joku muu lentää paikoillaan autossa. Siis on ilmassa mutta ei liiku eteen eikä taakse. Kun auto lähtee153680- 73443
Rakennustyömaalla
Linda: Voi ei, Pamela on taas myöhässä. Me ei ikinä saada tätä urakkaa valmiiks ennen Jouluu. Doris: No, eihän täs enää33157Mun mielestä paras vitsi
Mikä on Savon yleisin rauhoitettu lintu? -Kaakana Miksi? -Kerran metsästäjä sanoi toiselle "Elä ammu! Se on kaakana. Ei23020Kissan madotus
Kissalla on matoja ja se pitäis saada madotettua. En saa sitä pillerii sille millään. Oon laittanu sen vaikka minkä herk91706KjähKjäh
Kun menee Colin McRay rally?? Palstan nimi? Tossa ylhäällä missä on "Olet tässä:" niin siinä se on oikein. RAY - hyvän81704Eroon pelaajasta
Miten pääsen eroon pelaajasta ketä kukaan ei osta? Kattelin vaa pitkästä aikaa vähän pelaajia ja huomasin 56 vuotiaan pa81435Gomobile ilmaset tekstarit
Gomobilen sivuilta oon lähetelly joskus ilmasia tekstareita. Nyt kun painan siitä "lähetä ilmainen tekstiviesti" kohdast41239SP2 pakollinen?
Onko SP2 pakollinen tietoturvan kannalta? Kun ei oikein tee mieli rupee lataamaan kun tuntuu turhalta. Windwsin palomuur51214Yöllä tärisi
Voi olla turha vieti kun ei mitään ihmeellistä tapahtunut, mutta kiinnostavaa tietää mitä joku vastaa. Eli yöllä kun ol51155Finland At War modi
http://faw.hl2files.com/index.php?id=news Katsokaa ja ihmetelkää. Eipä mulla muuta.71044Ihmeparantumisia
Jalkapallo, siunattu laji. Jumala on läsnä kun pelaajilla tapahtuu niin paljon ihmeparantumisia. Ja onhan se Ronaldinho11007Pikapilaleffoja
Missä on jotain pilaversioita niinku titanicista. Sellasii "pikaleffoja" Jotku katto koulussa ja kuulin ku ne puhu josta7983Simpukoita voi kerää!!
Enks oo viisas kun menin tekee pohjakosketuksen ni se otti samal simpukan!!! Vai mitä ostereita ne nyt on. Ne näkee help11958Wammalan amis-infoa
Vammalan ammattikoulu on perinteikäs monialainen oppilaitos, jossa tuhannet Vammalan seudun nuoret ovat yli neljänkymmen5928Hnkientalo.com
Hienoa nähdä sivu vielä pystyssä. Ajattelin rekisteröityä, mutta se ei niele minkään näköistä sähköpostia? "Tarkista Säh2925eMule p*rkele
Taas vaihteeksi emule jumittaa koko koneen. Oon kokeillu eri palomuureillakin ja otin muutenkin Zone Alarmin testiin. No6863Kyl se on ihmeellistä
Kauheasti teillä riittää asiaa. Jotkut jauhaa sitä samaa koko ajan, jotkut pelleilee ja laittaa feikki viestejä, toiset2856