Vapaa kuvaus

Aloituksia

79

Kommenttia

2723

1. Kärpäsiä unessa

Ihan mielenkiinnolla kerron uneni teidän ihmeteltäväksi kun tämmöinenkin palsta on keksitty. Unessa tavallaan heräsin.
    Unien tulkinta
    2
    6381
  2. The Hunter

Laitoin pitkän tauon jälkeen pelin lataamaan tulevia pimeitä iltoja varten. Ilmainen, realistinen ja koukuttava metsästy
    15
    3739
  3. Tätä olen ihmetellyt

Jos kärpänen tai joku muu lentää paikoillaan autossa. Siis on ilmassa mutta ei liiku eteen eikä taakse. Kun auto lähtee
    Fysiikka
    15
    3680
  4. Todiste ladan kestävyydestä

http://ircquotes.net/?45917 HHAHHAHAAA
    Lada-vitsit
    7
    3443
  5. Rakennustyömaalla

Linda: Voi ei, Pamela on taas myöhässä. Me ei ikinä saada tätä urakkaa valmiiks ennen Jouluu. Doris: No, eihän täs enää
    Blondivitsit
    3
    3157
  6. Mun mielestä paras vitsi

Mikä on Savon yleisin rauhoitettu lintu? -Kaakana Miksi? -Kerran metsästäjä sanoi toiselle "Elä ammu! Se on kaakana. Ei
    Savolaisvitsit
    2
    3020
  7. Kissan madotus

Kissalla on matoja ja se pitäis saada madotettua. En saa sitä pillerii sille millään. Oon laittanu sen vaikka minkä herk
    Kissojen terveys
    9
    1706
  8. KjähKjäh

Kun menee Colin McRay rally?? Palstan nimi? Tossa ylhäällä missä on "Olet tässä:" niin siinä se on oikein. RAY - hyvän
    Autopelit
    8
    1704
  9. Eroon pelaajasta

Miten pääsen eroon pelaajasta ketä kukaan ei osta? Kattelin vaa pitkästä aikaa vähän pelaajia ja huomasin 56 vuotiaan pa
    Harrastukset
    8
    1435
  10. Gomobile ilmaset tekstarit

Gomobilen sivuilta oon lähetelly joskus ilmasia tekstareita. Nyt kun painan siitä "lähetä ilmainen tekstiviesti" kohdast
    Muut liittymät
    4
    1239
  11. SP2 pakollinen?

Onko SP2 pakollinen tietoturvan kannalta? Kun ei oikein tee mieli rupee lataamaan kun tuntuu turhalta. Windwsin palomuur
    Tietoturva
    5
    1214
  12. Yöllä tärisi

Voi olla turha vieti kun ei mitään ihmeellistä tapahtunut, mutta kiinnostavaa tietää mitä joku vastaa. Eli yöllä kun ol
    Yleistä rajatiedosta
    5
    1155
  13. Finland At War modi

http://faw.hl2files.com/index.php?id=news Katsokaa ja ihmetelkää. Eipä mulla muuta.
    Toimintapelit
    7
    1044
  14. Ihmeparantumisia

Jalkapallo, siunattu laji. Jumala on läsnä kun pelaajilla tapahtuu niin paljon ihmeparantumisia. Ja onhan se Ronaldinho
    Urheiluvitsit
    1
    1007
  15. Pikapilaleffoja

Missä on jotain pilaversioita niinku titanicista. Sellasii "pikaleffoja" Jotku katto koulussa ja kuulin ku ne puhu josta
    Huuhaa
    7
    983
  16. Simpukoita voi kerää!!

Enks oo viisas kun menin tekee pohjakosketuksen ni se otti samal simpukan!!! Vai mitä ostereita ne nyt on. Ne näkee help
    Toimintapelit
    11
    958
  17. Wammalan amis-infoa

Vammalan ammattikoulu on perinteikäs monialainen oppilaitos, jossa tuhannet Vammalan seudun nuoret ovat yli neljänkymmen
    Vitsit
    5
    928
  18. Hnkientalo.com

Hienoa nähdä sivu vielä pystyssä. Ajattelin rekisteröityä, mutta se ei niele minkään näköistä sähköpostia? "Tarkista Säh
    Rajatieto
    2
    925
  19. eMule p*rkele

Taas vaihteeksi emule jumittaa koko koneen. Oon kokeillu eri palomuureillakin ja otin muutenkin Zone Alarmin testiin. No
    P2P-ohjelmat
    6
    863
  20. Kyl se on ihmeellistä

Kauheasti teillä riittää asiaa. Jotkut jauhaa sitä samaa koko ajan, jotkut pelleilee ja laittaa feikki viestejä, toiset
    P2P-ohjelmat
    2
    856