Yöllä tärisi

Voi olla turha vieti kun ei mitään ihmeellistä tapahtunut, mutta kiinnostavaa tietää mitä joku vastaa.

Eli yöllä kun olin menny nukkumaan joskus kello 12 aikaan. Ehkä jopa puoli 1. Tunsin sellaista pientä tärinää. Ikkuna tärisi ja se tuntu menevän talon läpi ja kuulin kun toisessakin huoneessa ikkuna tärisi. Ei mitenkään kovaa.
Sitten melkein heti sen jälkeen kuulin kuin lentokone olis menny jossain korkealla. Sitä ei kestäny kuin hetkenl
Sitten tärisi taas ja sama ääni.
Viimesellä kerralla tuskin tärisi enään ollenkaan mutta ääni kuului samana.

Kaikki tapahtui 5 minuutin sisällä. Ajattelin että lumiaura jyräs talon ohi mutta eihän siellä ollu luntakaan satanu jota olis aurannut.
Paikka oli Espoo. En kerro tarkemmin ettette tuu piereskelee ikkunoiden taakse :P

5

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakadu

Mitä tämä sinun mielestäsi tarkoittaa?

• seeker04

Se olin minä...
        Mä kävin siinä sun ikkunan alla kääntyyn mun 89 vuoden honda monkeyllä... Se mun subbari mikä siinä on penkin alle asennettuna saattoi järisyttää ikkunoita vähän.. Sori... Oli ihan kivaa ajella täältä treeltä epsooseen... Ensi kerralla voin vaikka ilmoittaa etukäteen niin ei tarvitse jälkikäteen ihmetellä... : )

• seeker04 kirjoitti:

Se olin minä...
        Mä kävin siinä sun ikkunan alla kääntyyn mun 89 vuoden honda monkeyllä... Se mun subbari mikä siinä on penkin alle asennettuna saattoi järisyttää ikkunoita vähän.. Sori... Oli ihan kivaa ajella täältä treeltä epsooseen... Ensi kerralla voin vaikka ilmoittaa etukäteen niin ei tarvitse jälkikäteen ihmetellä... : )

Kiva jos viittit tosiaan ilmotella.
        No mut siis ufoihin en tosiaan jaksa uskoa. Mutta kyllä se vähän ihmetytti.

• seeker04
        lammas-jr kirjoitti:

Kiva jos viittit tosiaan ilmotella.
        No mut siis ufoihin en tosiaan jaksa uskoa. Mutta kyllä se vähän ihmetytti.

Se voi yhtä hyvin olla vaikka pieni muotoinen maanjäristys. Ei lehdessä ole mitään ollut tänään ??? Onhan toi ufo juttu vähän niin ja näin, sit kun ollaan vielä oikein itsekkäitä suomalaisia niin ei uskota mitään mitä ei voida itse nähdä...
        Mulla kans kerran joskus nuorempana oli sellainen tapaus että käveltiin kaverin kans meille sellasta pientä mettätietä ja nähtiin outo valoilmiö taivaalla, ajateltiin aluksi että se oli lentokone mutta se lähti sen verta nopealla vauhdilla taivaan uumeniin että alettiin epäileen ufoa. Mutta luulen vaan että pakkannen ja jokin valoilmiö heijasti taivaalle jotain niin johtui siitä... Mutta kyllä sillä hetkellä oli aika jännää... : )

• kävi
        seeker04 kirjoitti:

Se voi yhtä hyvin olla vaikka pieni muotoinen maanjäristys. Ei lehdessä ole mitään ollut tänään ??? Onhan toi ufo juttu vähän niin ja näin, sit kun ollaan vielä oikein itsekkäitä suomalaisia niin ei uskota mitään mitä ei voida itse nähdä...
        Mulla kans kerran joskus nuorempana oli sellainen tapaus että käveltiin kaverin kans meille sellasta pientä mettätietä ja nähtiin outo valoilmiö taivaalla, ajateltiin aluksi että se oli lentokone mutta se lähti sen verta nopealla vauhdilla taivaan uumeniin että alettiin epäileen ufoa. Mutta luulen vaan että pakkannen ja jokin valoilmiö heijasti taivaalle jotain niin johtui siitä... Mutta kyllä sillä hetkellä oli aika jännää... : )

kerran niin, että yöllä heräsin kauheaan jyrinään ja räminään. Koko talo tärisi. Huone oli valoisampi kuin keskellä päivää, vaikka valo siivilöityi verhokaihtimien raosta. Hetken heräiltyäni ymmärsin, että helikopteri se siinä ikkunan takana paukuttaa... Seuraavana päivänä kuulin uutisista, että sieltä oli (myös) helikopterin kanssa etsitty vankikarkuria. Hetken kyllä tuntui, että kopteri on kohta siinä sängyn vieressä... Onneksi ei tullut kommandoryhmä sisään. Ei tainnut olla yöpaitaa... Ja ei, en ollut se vankikarkuri ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4605
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4505
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe