Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
Olet oikeasti ollut
22
2238
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hyvin monen muun osallitumisen takia, ja pysyvän työpaikan menetyksen takia ja sen takia ettei minulta kysytty lupaa projektin aloittamiseen!
- Anonyymi
Haluatko aloituksia suoltava setämies kertoa, että liittyykö tämä tarinallisuus siihen, että sinut pelattiin ulos työmaalta henkisten ongelmien takia? Katumus on varmaan kova
- Anonyymi
Mitä olen tehnyt?
- Anonyymi
Oletko niitä, jotka yrittää onkia tältä äijäkkeeltä omiin höpinöihin istuvia vastauksia?
- Anonyymi
Projekti tuhosi mut! Kiitos!
- Anonyymi
No mitämitä palstasetä, eikö työterveys ollut ystävä sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitämitä palstasetä, eikö työterveys ollut ystävä sinulle?
joo älä ees kysy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo älä ees kysy
AVI - tuo pelätty force
- Anonyymi
Einyt kaikki sentään.
- Anonyymi
Rauhoitu nyt ja kerro mitä tapahtunut? Mä oikeastaan enää tiedä mikä tuli.
- Anonyymi
Ei ole mikään pilalla.en ainakaan noin ajattele
- Anonyymi
Noo ei kannata omia anonyymiä juttua 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo ei kannata omia anonyymiä juttua 😊
Juuri noin. Jos aloitus on vakavissaan tehty, niin millainen ihminen kirjoittaa noin jonkun toimintaa arvostellen kun oma käytös on tuota anonyymiä.
Ei kovin arvostettavaa.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Jos aloitus on vakavissaan tehty, niin millainen ihminen kirjoittaa noin jonkun toimintaa arvostellen kun oma käytös on tuota anonyymiä.
Ei kovin arvostettavaa.
sivustaNo voi juku, onko näitä palstaäijän syytöksiä käydä sitten ottamassa itseensä? Ja pahimmassa tapauksesa jopa elää fantasiaa, että ”tunnistaa” tämän syytösten esittäjän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi juku, onko näitä palstaäijän syytöksiä käydä sitten ottamassa itseensä? Ja pahimmassa tapauksesa jopa elää fantasiaa, että ”tunnistaa” tämän syytösten esittäjän
Jahas sut on päästetty siteistä taas päivä aikaa rallailla palstalla :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas sut on päästetty siteistä taas päivä aikaa rallailla palstalla :D
Erittäin uskottavaa huolettomuutta palstasetä
- AnonyymiUUSI
Juurikin niin kumpikin teki väärin.
Vaikka jotkin todella kaunista olikin niin kauan ilmassa😭💔
Naiselta miehelle - AnonyymiUUSI
Ihan yksin sun toiminta kylläkin. Mä pidin sovitusta kiinni. Mä en ollut sua kohtaan paskin paskiainen kuten sinä minua kohtaan. Jos jotain haluat, sinä korjaat. Mä en tule enää ikinä olemaan suhun ensimmäisenä yhteydessä sen jälkeen miten mua nöyryytit ja hyväksikäytit.
- AnonyymiUUSI
Tällaisen täkyn olet käynyt palstakirjoittamassa. Käytä sinä siellä kämölläs hyväksi vaikka vessapaperihylsyä jos mitat riittää
No mä oon epävakaa ja temperamenttinen, ei kovin hyvä yhdistelmä, aiheutan paljon tuhoa jos on kysees mulle tärkeän naisen paras ja hyvinvointi, siin ei mennä järjel vaan tunteel💔🩷🌌
- AnonyymiUUSI
Mitäs mies tämä nainen eli tyttö on mieltä tästä huolenpidosta- käskee pistämään sen sinne missä aurinko ei paista? Tai hänen vanhemmat
- AnonyymiUUSI
Just näin tyhmä olet sä menet joka kerta niin sekasin et antaa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397