Taas vaihteeksi emule jumittaa koko koneen. Oon kokeillu eri palomuureillakin ja otin muutenkin Zone Alarmin testiin.
No kuitenkin näytti viimeks tilttaavan kun yhdistin Razorback 2:een ja muutin ne joidenkin servujen tärkeysasteet normaaleiksi mitkä oli automaattisesti suuria.
eMule p*rkele
6
862
Vastaukset
- Andor
mullakin, muutaman tunnin imutuksen jälkeen.
Mulle kerrottiin tuolla toisella foorumilla että voi johtua uusista koneista (????), ja kas kummaa vanhemmassa koneessa ei näitä jumittumisongelmia ole. - .....
ihan perusversiota emulesta? jos käytät niin kokeileppa jotain modia, kuten emule plus tai morphXT
- Andor
ja se alkaa jumittamaan konetta, muutaman tunnin imutuksen jälkeen.
- .....
Andor kirjoitti:
ja se alkaa jumittamaan konetta, muutaman tunnin imutuksen jälkeen.
sitten vaikka perusversiota... aina välillä niissä on bugeja, onneksi jos jonkin kanssa on ongelmia niin aina sille on vaihtoehto... muistelisin että joskus aiemminkin oli jokin versio, joka itsellä jumitti koneen täysin... ei niille oikein mitään voi mikäli vika on ohjelmassa, päivitysten mukana vasta tulee apua
tietysti voi kokeilla auttaako se jos siivoaa ensin kaikki merkinnät koneelta koko ohjelmasta ja aloittaa täysin puhtaalta pöydältä
välillä nuo modit ovat bugisempia kuin perusversiot, joskus taas toisinpäin ..... kirjoitti:
sitten vaikka perusversiota... aina välillä niissä on bugeja, onneksi jos jonkin kanssa on ongelmia niin aina sille on vaihtoehto... muistelisin että joskus aiemminkin oli jokin versio, joka itsellä jumitti koneen täysin... ei niille oikein mitään voi mikäli vika on ohjelmassa, päivitysten mukana vasta tulee apua
tietysti voi kokeilla auttaako se jos siivoaa ensin kaikki merkinnät koneelta koko ohjelmasta ja aloittaa täysin puhtaalta pöydältä
välillä nuo modit ovat bugisempia kuin perusversiot, joskus taas toisinpäinEli se tavallinen ja uusin. Edellinenkin versio jumitti. Uus toimi vähän aikaa. No nyt just äsken kokeilin emulea. Toimii niin kauan huvin kynnes vaihdan itse ihan mihin tahansa serveriin vai mitä ne nyt on.
Tällä hetkellä muistin käyttö on 358 408 kt :D ja nousee koko ajan pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244