Miten pääsen eroon pelaajasta ketä kukaan ei osta? Kattelin vaa pitkästä aikaa vähän pelaajia ja huomasin 56 vuotiaan papparaisen junioreiden joukossa. Ei siinä kaakissa ole muuta hyvää muuta kuin sen kunto.
Eroon pelaajasta
8
1435
Vastaukset
Sehän oliki valmentaja. Hupsista. Miten saan uuden?
- Jouko&Kosti
lammas-jr kirjoitti:
Täähä menee ihan perseelleen koko juttu.
Anteeksi mutta tämä on niin kuuluisa lol :D
Tekevälle sattuu. Jouko&Kosti kirjoitti:
Anteeksi mutta tämä on niin kuuluisa lol :D
Tekevälle sattuu.Ainakin teillä on hauskaa ja minusta tulee kuuluisa. Saan faneja ja kaikkea. Pitää varmaan perustaa lammasFanClub.
- Perditus'
lammas-jr kirjoitti:
Ainakin teillä on hauskaa ja minusta tulee kuuluisa. Saan faneja ja kaikkea. Pitää varmaan perustaa lammasFanClub.
Putosin totaalisesti =DDD
- raivokas ruuvi
lammas-jr kirjoitti:
Ainakin teillä on hauskaa ja minusta tulee kuuluisa. Saan faneja ja kaikkea. Pitää varmaan perustaa lammasFanClub.
voin ostaa sen halvalla!!
sano hinta niin ostan sen!!!!
saan kyl mun jengin vast täl viikol joku päivä..
mutta siis mun nimimerkki hattrickis on ruuvi ja jengi on gangstat!
kirjota mun sähköpostiin
taru.hamalainen@nic.fi ja kerro hinta vaan niin saat nurkista pyörimästä sen papparaisen... - plööhplööh
raivokas ruuvi kirjoitti:
voin ostaa sen halvalla!!
sano hinta niin ostan sen!!!!
saan kyl mun jengin vast täl viikol joku päivä..
mutta siis mun nimimerkki hattrickis on ruuvi ja jengi on gangstat!
kirjota mun sähköpostiin
taru.hamalainen@nic.fi ja kerro hinta vaan niin saat nurkista pyörimästä sen papparaisen...Ei valmentajaa voi myydä.
- Ameobi
Joo ei niis vanhois pelaajis mitää vikaa oo mun kaudes Alan shearer, 34 teki yli kymmenen maalii et ei niis mitää vikaa oo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576