Gomobilen sivuilta oon lähetelly joskus ilmasia tekstareita. Nyt kun painan siitä "lähetä ilmainen tekstiviesti" kohdasta, niin se pyytää rekisteröitymään. Puhelinnumero ja salasana. Mitä siin niinku tapahtuu jos rekisteröidyn? Kun siitä ei lue missään.
Luvataan vaan 10e ilmasta puheaikaa ja ilmaisia tekstareita siältä lähetettäväks. Vaihtuuks mun liittymä tai jotain? Emmä tajuu.
Voi olla tyhmä kysymys joidenkin mielestä et vittuilkaa vaan rauhassa. Mä en välitä. Ja voin vittuilla takaski jos haluutte.
Gomobile ilmaset tekstarit
4
1238
Vastaukset
- Ryo_Yung
Joko tuo tarkoittaa sitä, että rekisteröidyt sinne sivuille tai jotain muuta.
Omasta mielestä tuo on kuluttaja vastaista laittaa tuollainen rekisteröimis mahdollisuus missä ei kaiken lisäksi vielä kerrota mihin rekisteröidytään.
Lähetäppäs sinne supportille viestiä, että mitä tapahtuu jos rekisteröitset.- seeker04
Ehkä se tulee yllätyksenä sit joulun tienoilla ku oot rekisteröityny... joku 400€ puhelinlasku ja liittymä vaihtunu joksikin saksalaiseksi BahBah liittymään... Kuus kuulantyöntäjä naista tulee periin maksuja uutena vuotena... Tunnetusti noi saksalaiset kuulantyöntäjä naiset on niitä maailman enitin epämiellyttäviä seuralaisia..
- Pete
Ensiksi tarvitsee gomobilen liittymän, joka maksaa ärrällä kympin ja sisältää vitosella puheaikaa. Sitten naputtelee sen numeron siihen rekisteröitymis-kohtaan.
Sen jälkeen kysellään henkilötietoja yms.
Rekisteröinnin voi halutessaan keskeyttää missä tahansa vaiheessa, mutta jos haluaa rekisteröityä, niin kännyyn tulee tarkistuskoodi. Sen kun naputtelee ja vaihtaa salasanan, niin saa kympillä ilmaista puheaikaa pystyy lähettämään netistä tekstareita ilmaiseksi rajattoman määrän.
Jokaisen viestin loppuun tulee mainosteksti, jossa ainakin tällä hetkellä mainostetaan gomobilen liittymää. Lisäksi viestin lähettäjäksi mainitaan aina numero 16XXX, joka kannattaa viestejä lähettäessa huomioida, jotta vastapuoli tietää keltä viesti on tullut. - eeeeeeeeeee
ei pysty enää lähettää viestejä gomobelen sivuilta ilmaseks, jos ei oo sitä liittymää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184