kaitur

Tällainen nelikymppinen mies.Mottoni on,että elä täysillä joka päivä.Vapaa-aika kuluu kitaran soittoa opetellessa ja laulaessa ja muutenkin musiikin parissa menee suurin osa ajasta,joka päivätöiden jälkeen jää. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
12
Kommenttia
17
Mä meen
Moi...en saa soimaan J Karjalaisen biisiä "mä meen"...voisko joku auttaa sen soinnuttamisessa? Tuntuu kuin joku sointu p41386Jarrut lukkiintuu.
Moi..osaisko joku kertoa,missä vika,kun 89 mallin carinan etujarrut menee jumiin aika ajoin.Tuntuu kuin molemmat jumittu4638Keiper
Moi kaikki kitara-tietäjät...Tietääkö kukaan onko nuo Keiperin kitarat ihan leluja...on ainakin kaunis kakku päältä.Esim1414nikkeliallergia?
Onko kellään kokemusta nikkelivapaista kitarankielistä?Onko ne oikeasti nikkelivapaita ja onko hinta sit paljon kalliimp3716Hippa
Morjenttes...olisko kellään sanoja J.Karjalaisen biisiin:Hippa...En vaan löydä niitä mistään.Olis kiva jos joku jaksais2200korg
Moi kaikki...mulla olis tollaiset vanhahkot kosketin soittimet KORG 01/W ja olisi kiva saada siihen manuaali.Joko suome3448otelauta
Moi...mulla on n.3.5 vuotta vanha akustinen kitara ja siinä alkaa olla otelaudassa nämä nauha raudat vai miksi niitä pit112952Onks kellään...
sattumoisin suomenkielistä manuaalia Roland EM-10 keyboardiin.Englanninkielinenkin käy hätätapauksessa.1272Mikrofonit
Moi,onko kellään kokemusta tuollaisista langattomista mikeistä,jotka roikkuu tuossa suun edessä,ns."bumtsi bum" mikeistä0197soittajan vaimo
Hei onks kellään...sanoja Kari Tapion biisiin "soittajan Vaimo" olis se niin laulaa toi biisi vaimolle ja vähän rämpäytt82014Kulkukoirat
Olisko kellään sanoja Sorsakosken biisiin "Kaksi kulkukoiraa" olisin kovin kiitollinen jos joku viitsisi vaivautua :)65041S.E.X
Onko kellään sanoja biisiin:Vierivä kivi??? Se on Neumannin ja kumppaneiden biisi...bändi oli silloin toi S.E.X. Kiitos51613