Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jarnaliini
profiilit
jarnaliini
jarnaliini
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
en huomannukkaan milt ajalt ne viestit oli... :D mut voi ku ihanaa!! toiv mul ois sama homma ku sullaki, nii kova pelko tuulimunasta... täytyy vaa toivoo parasta!! :)
27.12.2008 11:17
mäki kävin pari viikkoo sit varhaisultrassa ja sen mukaan mul ois silloin ollu raskausviikkoja 4+9/5+0 ja menkoist laskettuna ois ollu 6+1 tuolloin.. eli ei näkynyt viellä muuta kuin pelkkä sikiöpussi, ja nyt on kauhee jännitys päällä koko ajan :( seuraava ultra vast 20.1. mites jokos sulla ultrassa näkyi kaikki? :)
26.12.2008 22:02
mä ilon kanssa varhaisultrassa maanantaina ku menkoista askettuna mul ois ollut viikkoja 6+2, mutta siellä ei näkynyt mitään muuta kuin sikiöpussi, ja sen koko oli sitä luokkaa et viikkoi oliski vast 4+9/5+0... nyt odottelen uutta aikaa mikä on vast tammikuussu ja kauhee pelko jos onki tuulimuna, mut pitää toivoa parasta!!! :) mut oikein paljon sulle tsemppiä!! ja kerroppa tänne mitä näkyi :)
19.12.2008 13:03
miten sulla nykyään on edennyt raskaus?? mulla on kova pelko ja sun juttu kuulostaa aikalailla samanlaiselta kun mun...
17.12.2008 22:38
KÄvin tänään yksityisellä, varhaisultrassa.. menkkojen mukaan olisin nyt 6+1. Ultrassa ei näkynyt muuta kuin että kohdussa oli sikiö pussi, halkaisijaltaan n. 10mm vastaten n.5+0 rvk:a.. ja keltarauhanen vasemmassa ovariossa. Nyt on niin pahamieli etten tiedä mitä ajattelisin.. onko kellään muilla vastaavia kokemuksia?? joko mulla on kohdunsisäinen varhausraskaus tai mahdollinen tuulimuna :(
17.12.2008 22:03
en tajuu mikä mun läppäriin on iskenyt!!??? menee ihan normaalisti päälle, mutta mikään näppäin ja hiiri ei toimi ni koko konetta ei voi käyttää!!:(( help me, plaese!
27.08.2008 22:53
2 / 2