jarnaliini

Aloituksia
12
Kommenttia
26
käynnistys/kalvojen puhkaisu
Huomenna aamulla mulla on aika synnärille viikkoja sitten tasan 42, jännittää!!! nyt olisi erittäin mukavaa lukea muitte96295varhaisultrassa ennen keskenmenoa?
heippa!!aluksi haluan sanoa, että olen pahoillani keskenmenojenne johdosta! :( Nyt mul on sellainen tilanne et olen käyn4959pelottaa!
Kävin eilen yksityisellä, varhaisultrassa. menkkojen mukaa mul ois raskausviikkoja ollut 6 1 mutta ultran mukaan vast n.4581kohdunsuu jo puolipehmeä ja pikkasen auki viikolla 26+6????
heippa! mulla oli tänään neuvolalääkäri ja nyt jäi kovasti mietityttämään kun mulla on nyt menossa 26 6 ni mulla on kohd2539Iso vauva tulossa?
heippa! Olin tänään neuvolassa ja viikkoja on mulla nyt 33 0 ja sf-mitta oli 33, et se menee aika pal yläkantissa.. mull5357runo/värssy
laittakaan ihania runoja/ värssyjä mitä voisi tekstata sitte läheisille lapsen syntymän jälkeen.. :) huomenna aamulla h-2326sf mitasta
heippa! kysyisin teiltä muilta, että miten teillä menee sf mitta? mulla menee se yläkantissa ja lukisin mielelläni muide10322GALLUP
heippa! nyt ihan mielenkiinnosta kysyisin kaikilta jo synnyttäneiltä, että kun odotit esikoista ni syntyikö hän paljonko12304kohdunkaula
heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj0280mitä mukaan synnärille?
Moikka! mitä kaikkea kannattaa ottaa mukaan kun on menossa synnärille?1241yliaikaisuus
moikka! mulla on nyt menossa 41 3 eikä vielläkään mitään merkkejä et olis syntymäs, on tää niin pirun raskasta :S tänään2173kohdunkaula
heippa! :) toista lasta oottelen ja nyt viikkoja 35 4 :)tänään oli lääkäri ja kysys onko supestellu ku kohdunkaulaa jälj0165