heippa!!aluksi haluan sanoa, että olen pahoillani keskenmenojenne johdosta! :( Nyt mul on sellainen tilanne et olen käynyt varhaisultrassa menkoista laskettuna viikkoja olisi pitänyt olla 6 1, mutta kohdussa ei näkynyt muuta kuin sikiöpussi 10mm joka vastaa n.5 0 raskausviikkoa.. miten teillä on ollut jos olette käynyt ultrassa ennen keskenmenoa, mitä siellä teillä näkyi?? olisin todella kiitollinen kaikille vastanneille, koska olen niin peloissani jos siellä onkin tuulimuna!!?? :(
nii ja millaisia raskausoireita teillä on ollut?
varhaisultrassa ennen keskenmenoa?
4
959
Vastaukset
- kmkm
Mitään raskausoireita ei ollut koko aikana, oln varma keskenmenosta, rv 6 4 näkyi kuitenkin syke, 1 1/2 vkon päästä ultrassa raskaus oli kuitenkin mennyt kesken, ilmeisesti pian jo ensimmäisen ultran jälkeen.
Raskausviikot olivt varmat, koska kyse oli alkionsiirrosta.
5 0 raskausviikoilla syke ei luultavasti vielä näy, joten raskautesi voi oll iahn normaalikin. - kiertosi
ei ole ihan säännöllinen ja on mahdollista että raskautesi onkin alkanut sen puoltoista viikkoa myöhemmin, niin raskauden todellinen kesto on tuon 5 0, ja silloin ei kyllä yleensä saada näkyville sikiökaikuja, eikä välttämättä yhtään mitään.
Minulla näkyi varhaisultrassa rv 5 2 raskauspussi ja ruskuaispussi, sikiö näkyi rv 6 3, myös syke saatiin näkyville.
Sulla lienee kontrolliultra viikon tai kahden päästä?
Toivotaan että siellä pikkuinen on tallessa ja raskautesi vaan alkanut oletettua myöhemmin=)
Sanoiko lääkäri että näki ruskuaispussukan tuon raskauspussin lisäksi?
Koska jos sellainen siellä oli niin on aika epätodennäköistä että kyseessä olisi tuulimuna, mutta kun en ole varma niin en mene asiaa vannomaan.
Siis että tuleeko tuulimunaraskaudessa ruskuaispussikin...
Mutta aika näyttää.
Toivotaan parasta- vielä....
Minulla ei kyseinen raskaus mennyt kesken, poika jo 9kk
vielä.... kirjoitti:
Minulla ei kyseinen raskaus mennyt kesken, poika jo 9kk
olin siellä varhaisultrassa yksityisellä 17.12 ja nyt oon odotellut et on se ihan normaali eka ultraus ni 20.1.. oon niin jännittynyt.. silloin se lääkäri ei puhunut mitään ruskuaispussista, ei sitäkään silloin viel ainakaa näkynyt.. mut toivottavasti kaikki on kunnos ku tiistaina meen ultraan!! kauhee jännitys vaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368