pelottaa!

Kävin eilen yksityisellä, varhaisultrassa. menkkojen mukaa mul ois raskausviikkoja ollut 6 1 mutta ultran mukaan vast n.5 o. kohdussa ei näkynyt muuta kuin sikiöpussi!!!??lääkäri kirjoitti että: kohdunsisäinen varhaisraskaus. Laskettu aika siirtyy tai ovum abortivum, elituulimuna mahdollisuus! itkettää ja mietityttää toi asia koko ajan :(( onko kellään täällä vastaavia tilanteita ja miten on käynyt? mahtaako olla viellä toivoa saada lapsi? mun menkat on kyl pikkasen epäsäännölliset... en kyl suositteelis varhaisultraa jos ei ol pakko..

4

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt oikeen ole

mitään epäselvää.. se tuulimunahan on vaan siis yksi mahdollisuus.ei se sitä tarkoita et se on tuulimuna. kyllä se sikiökin sielt löytyy kun annat vaan rauhassa ajan kulua :D onnea sulle ja kerrohan sitte miten meni..älä hättäile liikaa.

• niinh...

jos ultran mukaan on laskettu 5 0, niin se on silloin se 5 0. tottakai pelottaa että onko siellä edes elämää, mutta noilla viikoilla ei näy kyllä enempää kuin se sikiöpussi. joten turhaa ehkä murehditkin. ja jos menkat ovat epäsäännölliset, niin silloinkin on siis suurempi mahdollisuus se että lapsi kasvaa sisälläsi mutta on niin pieni vielä että ei näy. joten älä panikoi, pitää vain odotella että aika kulkee eteenpäin ja pääset uudelleen ultrattavaksi. turha stressi pois! :)

• iiiiiiiiiii

eipä tossa auta kun odotella kun kaikki tosiaan vielä niin alussa...koita jaksaa. Mulla oli ultra raskaus vkolla 6 ja silloin näkyi syke jo..mutta se on tosi yksilöllistä kenellä näkyy joten tsemiä ja toivotaan parasta!

• Odottavan aika on pitkä...

Kun menin ekaan ultraan, piti viikkoja olla viimeisistä menkoista laskettuna kasassa jo liki 10. Ultran mukaan sikiöpussi vastasi kuitenkin vasta viikkoa 6, eikä sieltä siinä vaiheessa nähnyt, onko sisällä alkiota vai ei. Pari viikkoa piti odotella, että saatiin tilanne tarkistettua. Ja silloinpas näkyikin jo pieni vauvan alku masussa. Laskettu aika vain siirtyi yli 3 viikkoa eteenpäin. Eli ei se aina välttämättä tarkoita tuulimunaa, jos sikiöpussissa ei aikaisilla viikoilla näy mitään tai jos viikkoja onkin vähemmän. Toivotaan, että sinulla on kaikki kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8043
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3717
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe