Vapaa kuvaus

Lyhyesti, hmm: ensinnäkin olen pitkä, toisinaan puhun paljonkin, toisinaan hiljenen (en mykäksi käy); joskus puhun vakavammin, toisinaan niitä näitä. En tarkoita että yksikseni puhun, ihan keskustelua tarkoitan, että voidaan puhua mahdollisimman erilaisista asioista, tai ettei ainakaan kummallakaan ole hirmuisia rajoitteita - ei sitä nyt tietysti kaikesta tarvitse puhua. Olen luotettava (klishee?), oikeudenmukainen, toiset huomioonottava. Kilttikin, hauska, herkkä, vaan en pehmo piipittäjä. Aika vahvat mielipiteet - mutta ne pitää aina osata perustella. Luen paljon - proosaa, runoutta, tietoa, historiaa... Suosikkibändit/artistit: Punk 1976-1984, 1970-luvun proge, jazz jne. Suosikkileffat: Naked 1000 muuta Lempikirjat: klassikot, Suomiproosa 1970-luku, runoa ym. Vapaa-aikanani: Olen Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ei ole Katson tv:stä mieluiten: Hyvät ja huonot uutiset, house ym. Kotieläimet: ei En pidä: Paljon asioita. Valehtelu! Parhaat matkakohteet: New York kiinnostaa ehkä eniten, mutta en matkustele Ruoka & juoma: valkoviini, vichy, Vaikka mitä. Lohi & Olut Koulutus: --- Koulut: Yliopistossa luentoja Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Ei Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Email: jm124@suomi24.fi

Aloituksia

1

Kommenttia

3

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Jospa tietoa olisi..?

Mistä aikuinen mies saisi Helsingistä muun värisiä housuja kuin mustia tai sinisiä? Ns. nuortenliikkeiden koot eivät tai
    Miesten muoti
    4
    342