Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aki.lang
profiilit
aki.lang
aki.lang
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
15
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
... mutta kun on isosta perheestä, niin on ehkä hyvä, että voi täydentää viime tipassa varastojaan ennen joulupyhiä, koska tarvittaisiin melk. 2 jääkaappia, jos täysin pitäisi ostaa ruuat 9 hlö:n perheelle muutamaksi päiväksi... mutta pienempien perheiden ja muiden kannalta ehkä ei tarvis.
16.11.2006 13:46
...voisi vaihtaa. Itse olen valmis siihen, riippuen tilanteesta. Joskus, kun naimisiin menen, niin tuokin asia tulee sitten selvittää vaimon kanssa, mitä mieltä hän ja mitä itse. Toiset tietenkin ajattelee, että ei vaimon sukunimi sovi yhteiseksi sukunimeksi tai edes yhdistelmäksi. Se on minusta hölmösti ajateltu, koska emme elä sitä aikaa enää, jolloin perinteet velvoittivat meitä niin voimakkaasti.
16.09.2006 18:47
...ainakaan täällä päin. Itse kuljen aamuin illoin linja-autolla kotio ja kouluun, joten olen nähnyt ja kokenut nämä ylinopeudet. On tietenkin eroja kuskeissa, mutta suurin osa polkee reipasta ylinopeutta. En itse ole sitä haittana pitänyt, ompahan aiemmin kotona tai koulussa, mutta kun kyse on YLEISESTÄLIIKENNEVÄLINEESTÄ, niin kuskilla on kuitenkin käsissään useampi henki. Reilun kahden vuoden aikana, mitä olen jo opiskellut, niin on niitä "läheltäpiti -tilanteita" ollut. Se tietenkin on havahduttanut, mutta minkäs matkustaja sille voi, kuski sitä kaasua säätelee.
Luin tuosta, että pitäisi kaupunkirajoituksia nostaa? En itse asu kuitenkaan niin suuressa kaupungissa kuin Helsinki, mutta ei nopeutta kyllä tarvitse todellakaan lisätä. Nopeudet ovat juuri sopivat ja niitä rikkovat voivat syyttää vain itseään, jos se kaasujalka painaa liikaa. Kuitenkin kaikki eivät kulje autoilla, vaan jalkaisin ja pyörällä, jne. Huomioidaan siis muutkin, kun istutaan siellä ratin takana. Sillä pitää muistaa, että liikenneonnetumuudet, joita tapahtuu päivittäin, ovat totta ja ikäviä.
Viellä tähän loppuun, että eivät siellä liikenteessä aja pelkästään linja-autot ja muut yleisetajoneuvot, vaan myös me tavalliset tallaajat ja muut, ajetaan siis ihmisiksi mekin.
14.09.2006 22:27
...näistä kaunottarista Katri Ylander vie voiton. Kauneuden lisäksi myös lauluääntä löytyy. =)
08.09.2006 18:16
Tottahan toki ^^
01.09.2006 10:35
Itselläni tuo armeija edessä, ensi heinäkuussa (2007)alkais urakka ja koen kuntoni normaalina, en siis huonona. Keskipaino 77kg ja se on liikaa? Jos ymmärsin oikein? Hah... kuinka "laiha" pitäis sitten olla? Itse olen siinä 75kg:n hujakoilla ja pituutta 180cm ja pidän normaalina itseäni... Cooperin testi menis arviolta 2500m, uskoisin. Mitenkö saatais liikkumaan, itse olen vain aloittanut lenkkeilyn/hölkän, se on tuonnut tuntuvasti kuntoa ja virkeyttä, vaikka ei aina ehdi koulun takia. Ei kait siinä muuten pysty... pitää vai ottaa niskasta kiinni, kun kutsuntapaprut tulevat kuitenkin ajoissa, niin siinä reilun vuoden ajankin pystyy kummasti kuntoaan kohentamaan, jos ei ole aiemmin harrastanut paljoa liikuntaa. Pitäis vain ottaa armeija velvollisuutena ja kunniana, eikä "vötkyillä" joka asiassa.
31.08.2006 23:17
Niin, muistin väärin, menee ainaskin tuo 200 e viikkoon pelkkään ruokaan...jos nyt muut tilpetöörit mukaan lukee, niin ei varmaan 300 e saata riittää... Mutta ruokaostokset ovatkin mahd. halpoja ja semmoisille perheille suunnattuja pakkauskokoja, jtn siksi varmaan säästyykin rahaa... eikä kaikkea aina saa, vaikka haluiskin. :D
08.07.2006 00:37
Jaa-a viikossa... itse olen toisiks vanhin meidän perheessä (7 lasta + vanhemmat). Hmmn... ruokaa kyllä kuluu ja rahaa myös :D uskallan sanoa, että n. 200 euroa menee kevyesti viikkoon. :P Ja molemmat vanhemmat pitkäaikaistyöttömiä, paitsi nyt isä ollut pätkätöissä ja semmosissa lyhyissä duuneissa... onneksi on sen verran elantoa edes. ^^
08.07.2006 00:33
Toivottavasti suomalaista kauneutta osataan arvostaa maailmalla... kaikkea hyvää Ninnille ^^
05.07.2006 00:20
Nodii, eli näin viisaita nämä "isokenkäiset" siellä sanomalehdissä siis... eli puolet suomalaisista lukee sellaisen paskan omistamaa lehteä? Eipä käy kateeksi, onneksi asun aivan jossain muualla... Hävetä sais äijä ja vaikkapa hirttää munista Suomen Joutsenen keulaan. :)
29.06.2006 21:10
Olen samaa mieltä... aivan liikaa noita verenimijöitä... :D Itse kun on niin allerginen kaikelle melkeimpä, niin tuollainen pieni, milligrammoja painava elikko saa tämmöisenkin jätkän synkistymään. Onneksi nuo hyttyssavut, yms. keinot ovat jtn apua tuonneet, mutta huitoa saa ja saa ottaa myös offia, jos meinaa ulkona grillailla ja syödä. :P
26.06.2006 22:53
Nodii... vastaan näin lyhkäsesti, että jos julkimon kanssa pitäis hengailla, niin edelleen Viivi Avelanin (se heittomerkki tulee johonkin) valitseisin :D mut jos tavallisen pölliäisen kanssa, niin täl hetkellä on vapaa paikka kaikille (naisille/tytöille siis) ^^
22.06.2006 22:33
Olen toista mieltä... tällä kertaa valittiin jotain aivan eri tyyppistä musiikkia, nimittäin heviä. Tätä musiikkilajia ei ole ollukkaan Suomen Euroviisukappaleissa, eikä varmaan monenkaan muunkaan maan historiassa.
Joten tämä on vain uusi näkemys, minkälainen voi olla Euroviisu ja vieläpä hyvä sellainen. Itse en erityisemmin diggaa heviä, mutta tämä biisi saa varmasti huomiota niin negatiivisesti kuin positiivisesti.
Eipä tähän muuta, toivotetaan vaan onnea Lordin pojille, monstermans rocks!
18.05.2006 12:24
Meillä ei pitäis tulla ongelmia... :D on nääs kolme töllöä täs huushollis... ;P Itse aion katsoa tietty matsia, mut se Suomen biisin katson kyl... :D nyt voidaan sentään pärjätäkkin... ^^
17.05.2006 21:06
Kerron karun toduuden, liputan kyllä yhä suomalaisten naisten puolesta ja kun tälläistä "arvostelua" tai muuta vastaavaa nyt pidetään, niin on vain yksi ihminen, joka pesee kaikki muut suomen naiset. Mut tämän kyseisen henkilön nimeä en nyt tässä sano, mutta ns. "toisella sialla" olevan kyllä. Kaikki varmaan tuntevat Viivi Avelánin? :D Hän on kyl... ^^
28.04.2006 21:38
1 / 1