Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pirre19.05
profiilit
pirre19.05
pirre19.05
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
33
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jJos ei päiväkoti ota kantaa, ota yhteys päiväkodin vanhempainryhmään. Ja pyydä että pidetään vanhempain-ilta kiusaamisesta. Menet sinne kertomaan asiasta ja ota vaikka tyttö itse mukaan kertomaan..Kyllä luulis että jotain tapahtuu.
Olen itse pph jo 30 v. toiminut alalla. Lapset kyllä helposti syrjäyttäisivät jonkun mutta olen sanonut. Meillä leikitään yhdessä,ja seuraan aina leikejä. Vaikka kiirusta pitää..
Toivon että saat asian pian hoidettua..
22.11.2013 07:34
Söin aikani hormooneita, mutta syy oli kuumat aallot..Halu on kyllä niin kiinni miehestä.Aikanaan oma mies oli jokseenkin "ihan sama" kunnes erosin.
Ja voin sanoa että seksi on niin kiinni kemioista.Eli ota kunnon mies joka kykenee vielä. ja liukasteita saa apteekista jos se on ongelma. Mummoutua voi ilman hormooneita jos haluaa ...se on itsestä kiinni. Olen 57v. jA KÄYN PALJON TANSSIMASSA, TEATTEREISSA, KONSERTEISSA YM. mIELESTÄNI ELÄN PARASTA AIKAA . lAPSET AIKUISIA, LAPSENLAPSELLENI ANNAN RAKKAUTTA, MUTTA EN ISTU KIIKKUSTUOLISSA KUTOMASSA.
22.11.2013 07:22
Onkohan kasvatus mennyt muutenkin pieleen..JOs on saanut kasvaa vapaasti, niin tossa iässä on jo vaikeaa ruveta kasvattamaan. Lapsi on vanhempien tuote.
Itselläni 3 nyt jo aikuista poikaa.Ei ongelmia koskaan,eikä myöskään ole jouduttu niskavilloista raahaamaan mihinkään... Että kato peiliin ja sälli kuriin ...
21.11.2013 07:11
Siis olen 57v. eikä tulis mieleenkään luopua seksistä..Lapset aikuisia ja poissa kotoa.
Kyllä miestä pitää saada aina välillä ja kokonaan :) Lääkäriin vaan miehet joilla ei seiso ja elämäntapakouluun...ja alkoa ja tupakkaa ja painoa pois..
Kyllä mielestäni nainen voi olla seksikäs vaikka onkin "mummo-iässä" nehän on vaan nnumeroita..
18.11.2013 07:17
No en harrasta onneksi kumpaakaan... Liikuntaa ja tanssia kyllä.
Olen silti pyöreä ruumiinrakeenteeltani. No parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ehkä vielä tärppää vaikka lenkkipolulla....
15.11.2013 12:07
Viinipullon avaaja, kansainvälinen kelakortti jos matkustaa eu-maahan
06.11.2013 12:28
Nukun nykyään silmälasit päässä,jos unissani saan niin nään keneltä :)
01.11.2013 12:28
Kaikki perhepäivähoitajat ovat kunnan taholta valvottuja eli siis perhepäivähoidonohjaajalle kun soitat saat infoa alueesi pph:sta.
Kun viet yksityiselle kela maksaa osan hoidosta.. kai tiesit ???
Olen itse yksityinen pph työvuosia takana 31 v. minulla on ollut hoidossa paljon vauvoja nuorimmat 8 kk. lisäksi 3 muuta hoidossa ja pitkiä päiviä.
Meillähän ei ole työaikaa eli päivät voivat olla yli 9 h, ilman ruoka ja kahvitaukoja.
Voin sanoa että ei tässä työssä omia hommia jouda tehdä.... illalla vielä usein valmistelen seuraavan päivän ruokia, ja käyn kaupassa ym.ja suurimmalla osalla hoitajia on myöskin oma perhe,eli kyllä hekin tavallaan ovat sitoutuneet tähän
Itse en ottaisi lastasi hoitoon koska ei ole säännölisesti hoidossa.Mielummin kokopäiväinen hoidokki,että tulee ehjä tilipussi.Ja olen kyllä vuosien kokemuksella huomannut että 1 v. tarvitsee sylihoitoa,minulla kyllä isommatkin haluavat olla sylissä ja myös saavat olla.Hyvä ruoka,runsas ulkoilu,kunnon lepohetki,yksilöllinen huomioiminen ja kasvatuskumppanuus...siinä tärkeimpiä asioita mitä ainakin minun hoitolasteni vanhemmat arvostavat.toivon että löydät hyvän ratkaisun lapsellesi.
05.08.2013 12:52
Kaikki perhepäivähoitajat ovat kunnan taholta valvottuja eli siis perhepäivähoidonohjaajalle kun soitat saat infoa alueesi pph:sta.
Kun viet yksityiselle kela maksaa osan hoidosta.. kai tiesit ???
Olen itse yksityinen pph työvuosia takana 31 v. minulla on ollut hoidossa paljon vauvoja nuorimmat 8 kk. lisäksi 3 muuta hoidossa ja pitkiä päiviä.
Meillähän ei ole työaikaa eli päivät voivat olla yli 9 h, ilman ruoka ja kahvitaukoja.
Voin sanoa että ei tässä työssä omia hommia jouda tehdä.... illalla vielä usein valmistelen seuraavan päivän ruokia, ja käyn kaupassa ym.ja suurimmalla osalla hoitajia on myöskin oma perhe,eli kyllä hekin tavallaan ovat sitoutuneet tähän
Itse en ottaisi lastasi hoitoon koska ei ole säännölisesti hoidossa.Mielummin kokopäiväinen hoidokki,että tulee ehjä tilipussi.Ja olen kyllä vuosien kokemuksella huomannut että 1 v. tarvitsee sylihoitoa,minulla kyllä isommatkin haluavat olla sylissä ja myös saavat olla.Hyvä ruoka,runsas ulkoilu,kunnon lepohetki,yksilöllinen huomioiminen ja kasvatuskumppanuus...siinä tärkeimpiä asioita mitä ainakin minun hoitolasteni vanhemmat arvostavat.toivon että löydät hyvän ratkaisun lapsellesi.
05.08.2013 12:43
No Halooo !!!!! Mulla metallihohtosininen....vauuuu
Väri oli hiukan kalliimp,i mut on myös sellainen, ettei kaikilla ole samaa väriä.
Oma helmi näkyy jo kauas täpötäydellä parkkipaikalla.
Suosittelen samaa ..et tule pettymään...
25.07.2013 09:03
Kerro miksi ihmeessä pitää laskea ???
20.07.2013 09:06
Moikka !!
Olin saman miehen kanssa 30 v. ja voin kertoa että kun 3 lasta syntyi peräjälkeen,
ja yksi vielä koliikkivauva... ei aina tullut mieleen seksi. Kunhan jaksoi raahautua päivästä toiseen.. Sitten alkoi se syyllistäminen, mitä enempi mies jankutti sitä vähemmän teki mieli..eli kierre oli valmis..
Mies myös käytti reippaasti alkoholia yök..Että jos rakastaa toista pitää myös joskus joustaa..ja yhdessä niitä kersoja hoitaa tietty..kai nimimerkki niin tekee ???
No meidän lapset kasvoi ja erottiin ... ja nyt voin sanoa että parempi niin...
Ei tarvii tuntea syyllisyyttä , eikä miehen jankuttaa... No tosin nyt olen vasta kokenut millainen on taitava rakastaja nam... eli mielummin ero kuin pettäminen..
Hyvää kesää kaikille!
10.06.2013 07:22
Moi !!!
Kyllä pärjäätte ihan varmaan..Kirjastosta kirja Marrocasta, valmismatka, vakuutukset ja järki mukaan.Huoneesta tallelokero, niin ei rahoja viedä eikä passeja.
Siellä monessa paikassa puhutaan suomeakin.. ja onhan siellä toisia turisteja joilta voi kysyä neuvoa.. siis ennakkoluulot roskiin ja menoksi..
itse rupesin matkustelemaan kun erosin eikä ole ollut ongelmia..
parveke mukava huoneessa, kun tenavat nukkuvat otatte miehen kanssa iltaaurinkoa ja viiniä :) siis hyvää lomaa teille
13.04.2012 07:12
2 / 2