Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pirre19.05
profiilit
pirre19.05
pirre19.05
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
33
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä taida tämä "nuori mies" tietää "vanhoista naisista mitään.... Olen kohta 60v. nainen.Miehiä riittää kyllä. Moni on sanonut et oho ompa tiukkaa tavaraa.. Katsos kun hoidan lantionpohjalihaksia.Olen mieleltäni ja kropaltani nuorekas. Onhan meitä jotka eivät odota kun hautapaikkaa. Minä en todellakaan. Nuorempi mies ollut aina minulla, myös naimisissa olin nuoremman kanssa.Osaan nauttia seksistä ja antaa myös toiselle nautintoa. MinyuuttiMikot ei kiinnosta.Pitkään pitää miehen jaksaa ja olla aina valmis kun partiopoika.Ja Pukeutuminen ja hygienia myös tärkeitä .Ja totta monella nuorellakaan miehellä ei enää pelitä..Kun on huonot elämäntavat ja sen johdosta verenpainetta...ym--Nautiskellaan kun vielä voidaan.. Jään nyt odottelemaan Pukkia :))))
19.12.2015 09:12
Oletko selvittänyt myös, miten tilanne on alkanut??? Jospa sinun lapsesi on tehnyt jotain ensin...usein tällainen käytös on molemminpuolista.Ja kyllähän päiväkodeissa vahdittavia ,kiitos tämän turhan subjektiivisen oikeuden... Lapset pitkään hoidossa ja vanhemmat kotona..Huh huh mitähän niistäkin lapsista tulee.... Olen perhepäivähoitaja jo toiminut 30v. Näihin kyseisiin "kiusaamisiin" puutun heti en vähättele, mutten myöskään ylireagoi...Vanhemmille aina kerron ja keskustellaan asiasta. Ja kyllähän se lapselle on kasvun aikaa kun kotoa tulee ryhmään, saatikka päiväkotiin jossa iso ryhmä, eri kansalaisuuksia ym..Kyllä me teemme arvokasta työtä..Ja pienipalkkaista, pitkiä päiviä, ilman ruokataukoa.. ja vielä illat valmistellaan seuraavaa päivää..Myllä kannattaa miettiä kahdesti kun toisten työtä arvostelee..
24.02.2015 07:34
Seuraavan kerran kun metelöivät, soita ovikelloa ja pyydä vanhempia kuuntelemaan asuntoosi...Ja sitten voit kysyä jalannumeroa ja sanot että ostat huopatossut mukulille...
22.12.2014 18:54
Unohda ne naapurit... Kateuttaan kyttäävät... Eronneena sen tiedän, naapurin mies piti vahtia vieraistani... Kertoi itse että leikkasi omenapuun oksia että näkee paremmin... Sanoin että minulla pitäisi olla pyöröovi, yks kun lähtee toinen tulee...
Täällä ollaan vaan kerran ja yksinäisiä ja masentuneita on tässä maassa pilvin pimein...Nautitaan elämästä...
20.12.2014 19:13
Olen 59v 163 cm ja 73 kg.. Eli hieman on ylipainoa... Liikun n. 3 kertaa viikossa.Jos nyt laihduttaisin naama roikkuisi niin kaikki muukin:)))
Miehiä riittää ja yleisesti kommentit ovat ,että kiva kun on mistä ottaa kiinni.
Lapsuudessani en herkkuja saanut. Nyt nautin, kun joskus jotain herkkuja syön... kohtuudella. 3 lasta maailmaan synnyttänyt siitä paino hiukan nousikin Ikä myös hidastaa aineenvaihduntaa ja jotkut sairaudet ja lääkkeet...
Tupakoitsijat syövät tosi paljon eivätkä lihoo... Mutta minä olen mielummin pyöreä kuin tupakoitsija..Hyvää joulua ja nautitaan herkuista kohtuudella ja liikutaan..
19.12.2014 07:35
Laita päällesi just missä itse viihdyt. Muista viis, aina niitä arvostelijoita riittää.Itse olen 59v. nainen ja kuljen farkuissa, lyhyessä tiukassa hameessa ym. ja kauheeta olen vielä pyöreäkin..
En muiden mielipiteistä välitä, jotkut pukeutuu kuin mummot ja näyttää paljon ikäistään vanhemmalta. Sitä kerkii mummoilla myöhemminkin. Kynnet laitan aina samaan sävyyn... Nautin kun nyt aikaa panostaa itselleni. Aikanaan iso perhe... Ei silloin ollut näin aikaa.. Ps kyllä yleisesti minua luullaan 10v. nuoremmaksi...Sama varmaan sinusta...Ps ja laita vielä koruja, ja hyvää tuoksua.. niin avot :)))
09.12.2014 07:15
Mikset mene suihkuun aikaisemmin???? Eikä kaikilla ole mahdollisuutta asua maalla punaisessa mökissä, meren rannalla. Itse asun puutalossa, yläkerrassa vuokralaisia bileitä jatkuvasti, kun eivät töissä käy..Itse teen päivätyötä. En pahemmin valita vaikka välillä v......aa tosi paljon. Asunto on omani enkä vuokralaisten takia todellakaan pois muuta. Tupakantumpeista olen sanonut, heittävät pihalle ikkunasta.
Mutta kyllä sitä vois kattoa peiliin ja ajatella muitakin , ja jos bileitä vois niitä ilmoittaa.
Kaikenmaailman hamppareita pyörii pihalla..Huopatossut olen sanonut ostavani kaikille:)))) Pärjäillään....
27.11.2014 07:13
Mulle käynyt niin ,kun kuvaa pyytää... Sitten loppuu yhteydenpito...
Eli varattu tai jotain muuta häikkää...
09.11.2014 07:51
Kyllä olen treffeillä ollut monet kerrat, vaikka olen pyöreä... Jatkoakin olis seurannut jos olis minua kiinnostanut. KYllä miehet katsoo kasvoja myös ja olemusta yleensä. Hapannaamat tuskin treffeille saavat kutsua vaikka kuinka hoikkia olis.
Monet miehet ilmoittavat palstalla olevansa normaalimitoissa ja sitten ovatkin huomattavasti ylipainoisia...
Olen monesti kuullut kommentin mielummin pyöreä ja muodokas nainen ....
Ja joitkut lääkkeet lihottavat myös vaikka miten liikkuisi ja söisi terveellisesti.
Mukavaa syksyä lihaville kuin laihoille :)))
23.10.2014 07:44
Itse maksoin heti pois tosin remontti olikin autokatokset,,,, ja sitten kävikin niin että firma joka teki remonttia oli ihan pilipali firma. Eli koko ajan sai pelätä valmistuuko koskaan.... ja sitten firma pyysi lisää rahaa... huh huh valmistui onneksi sentään mutta toista maksua en enää suoraan uskaltanut maksaa... Toivottqavasti on kunnon firma..Ja jos maksatte heti pois saahan siitä sitten pyytääkin isomman hinnan kun myytte... Niin minäkin teen aikanaan..
06.10.2014 07:15
Mistä tiedät et hänen luottotiedot menny?? Mun käsittääkseni ne ovat salaista tietoa.. Ja voihan sitä seurustella vaikka Joulupukin kanssa, kunhan ei kaikkia satuja usko mitä sulle puhuu.. Järki mukaan.. Ja rahat erikseen..Seurustele ensin hyvän aikaa.. ja kyllä se oikea luonne ja piirteet tulee ajan kanssa selville..
Tsemppiä...
15.08.2014 16:09
Meillä meni homma näin: Kauppakirjassa molempien nimet tietty.
Otimme 2 eri kiinteistönvälittäjää arvioimaan nykyinen hinta. Keskiarvo jaettiin puoliksi ja sen summan hyvitin exälleni.Ja samoin teimme muun omaisuuden kanssa, purjevene ja vanha auto jotka ex halusi itselleen. ELI NYKYINEN ARVIO JA SE PUOLIKSI. MYYTYÄSI MIEHESI SAA VELAN OMIIN NIMIINSÄ. tEE KAIKESTA SELVÄ PAPERI ETTEI TULE MYÖHEMMIN ONGELMAA. eLATUSMAKSUT KÄVIMME SOPIMASSA MYÖS VIRALLISESTI-- äLÄ VAAN LUOTA LUPAUKSIIN..
tSEMPPIÄ.. JA MUISTA KAIKKI MIKÄ EI TAPA SE VAHVISTAA..
07.07.2014 08:16
Niin sinähän kuljet mökille polkupyörällä. Ja veneesi on soutuvene eikös?? Et saastuta mökkimatkoilla etkä venellä liikkuessasi. Epäilen.
27.06.2014 07:23
Jos ei mitään viitsi ja haluaa olla sohvaperuna siitä vaan.
Itselläni tosi vanha kaakeliuuni olohuoneessa, puut saan edullisesti.
En ole kertaakaan ollut noessa, kun homman osaa se on helppoa ja aahh sitä nautintoa talvipakkasella, kun tuli räiskyy.... Nuohooja hoitaa kerran vuodessa hommansa. Aion olla "tuhkimona" vielä edelleenkin...
04.03.2014 07:29
Yrittäjä kun olen ei ole aikaa sairastaa, enkä onneksi sairasta. 20 vuoden aikana kaksi sairaslomaa. Toisella kertaa nivelsiteet, toisella kylkiluut murtui.
Syön normaalisti, ulkoilen paljon, liikun ja olen sosiaalisesti virkeä. En geeneistä tiedä, sisko ainakin aina kipeä, tosin tupakoi minä en ....onneksi
12.02.2014 07:06
En edes huolis minua vanhempia tai samanikäisiä miehiä. Ne on jo toinen jalka haudassa... kun eivät itsestään huolehdi... kaljamaha, kalju, huonot hampaat,kaameat pappavaatteet ym. ainoa huvi on tv... kiitos ei .. Nuorempi on parempi joka asiassa :)))
05.02.2014 18:22
Jos ette vielä ole eroamassa kerron miten minun kävi 10 vuotta takaperin . avioehtoon mieheni ei suostunut.Isäni oli hyvin varakas, ja tiesin että kun hän kuolee perin ison summan.No meillä rupesi menemään tosi huonosti liitossa(mies juoksi vieraissa) soitin isälleni että laita testamenttiin pykälä että mieheni ei peri mitään.Ilman pykälää nimittäin miehesi perii myös.No isäni kuoli ja samantien mieheni halusi erota. (luuli etttä saa rahaa millä mällätä) oli hänelle suuri pettymys kun kuuli pykälästä.
Olisi yllättäen halunnut jatkaa liittoa...Meillä ei ollut ihmeempää omaisuutta ja se meni tietty puoliksi, vaikka isäni oli jo avustanut meitä liiton aikana. Rintaperilliselle voit luovuttaa ennakkoperintöä 3 vuoden välein..
23.12.2013 08:47
Onhan kortsut keksitty. Kyllä mä haluan ainakin itelleni kunnon miehen joka hoitaa minut kunnolla. Ja useampaan kertaan vielä, sitten keskustellaan myöhemmin..
11.12.2013 07:27
Minä tapasin miehen tansseissa,oli ulkomaalainen Suomessa töissä.
Tosi hyvä tanssimaan, ei polttanut, ei juonut. Puoli vuotta minua saatteli autolla kotiin. Sitten vasta pyysin kotiini.Lapseni pitivät hänestä tosi paljon,yhteinen kieli oli englanti. 3 vuotta oltiin yhdessä, sitten häneltä loppuivat työt, tuskin enää tulee Suomeen.Sydän särkyi molemmilta.Sanon vaan, että aina kannattaa katsoa mitä elämä tarjoo, eikä kannata olla ennakkoluuloinen.
Mies oli Espanjasta nam . Aina maksoi kaikki jos jonnekkin yhdessä mentiin. Kohtelias ja fiksu. En ole tollaiseen Suomalaiseen mieheen törmännyt, ikävä kyllä.
02.12.2013 07:12
Tasan samaa mieltä. Laitoin valot jo lokakuun lopulla tuomaan iloa ja valoa. Omalla terassilla ovat. Taloyhtiön ihmisiltä kysyin "lupaa"
Sain vastauksen on jo odotettu, koska laitat. Mun valot eivät ole jouluvalojA VAAN VALOJA PIMEYTEEN, pidän niitä ainakin helmikuun loppuun.
Joulua en vietä ,kun en pidä tästä ihmisten hössötyksestä, kiukkusia ja stressaantuneita. Pakkaan laukut ja lähden viikoksi itseäni hemmotelemaan.
29.11.2013 07:15
1 / 2