Olen ottanut tavakseni "lypsää" miehen heti suhteen alussa, ennenkuin mennään varsinaiseen rakastelun vaiheeseen. Eli varaan yöpöydän laatikkoon liukuvoiteen ja talouspaperia, ja lypsän mieheltä ruiskautukset, sen jälkeen mies on rauhallinen ja päästään paremmin keskustelemaan ja tutustumaan henkisestikin toisiimme. Yleensä mies asiasta innostuu, eikä häntä haittaa vaikei ihan "perimmäiseen tarkoitukseen" heti pääsekään. Tämä suojaa minua hyvin myös mahdollisilta taudeilta.
Miehen lypsäminen
11
3261
Vastaukset
- tytsy-93
Hyvä keksintö! Mä alan tekeen samoin! ;D
- 17+7
Mahtaa olla tehokas jäänsärkijä?
- makumelli
asiaaaaa........
- uuuuuh ja aaaah
aijai ku alko kihottaa ajatuskin tuollaisesta naisesta
- koko elämän
Suhteen alussa vain?, kuinke se kestää?
- M M
Tollasen käsittelyn jälkeen mies kyllä jaksaa odottaa sitä itseään , vaikka loppu elämänsä, ainakin minä jaksaisin.
- krabazukIsDead
Ehdotan yleensä jossain vaiheessa joitain ensimmäisiä treffejä sänkyynmenoa, siis vaatteet pois eikä seksiä. Joskus se johtaa johonkin pikkukivaan mutta pääsääntösesti on erittäin kivaa, hauskaa ja lähentävää. Siinä muuten oppii paljon toisesta. Ja onhan se herääminen toisen tuoksussa aina yhtä mahtavaa.
Onhan kortsut keksitty. Kyllä mä haluan ainakin itelleni kunnon miehen joka hoitaa minut kunnolla. Ja useampaan kertaan vielä, sitten keskustellaan myöhemmin..
- teemu n
tuolaisia naisia lisää
- Kraakraak
Eheheh.. se varmaan on taitolaji, se lypsäminen. :O
Täytyy myöntää et mun tapailemat miehet olisvat ovet paukkuen kyllä lähteneet mutta eipä onneks ole taitoja moiseen mikäli tässä sitä eturauhasen lypsämistä tarkoitetaan. Hyhy.. kai siihen kumihanskat kuuluu myös mukaan? Hygieniasyistä.. :D
Muuten käsillä hoitelun kyllä ymmärrän ja ok tutustumisen jälkeen. Tuntematonta en lähtis edes käsin hoitelemaan.. jos ei malttia ole tapailla ensin muuten vaan niin ei sopisi mulle. - krabazukIsDead
it is a hand job, my Dear!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854