xy8

🐱 Olen rikas. Minulla on kirjoja ja kissa! 🐱
-- On se niin kiltti kisu! --
- Se on vessanpytty. Älä sinne hyppää.
- Se on laturin johto. Äläkä sitä jyrsi poikki.
- Se on soppakattila. Älä sinne työnnä päätäs.
- Katopas mitä namia tässä kupposessa nyt on. Noin, siitä syödä pupustaa. On se niin kiltti kisu.
- On se niin kiltti kisu kun se teki noin isoja kakkoja. Noin... siitä kaaputtaa... seinän vierestä vielä... No on ne nyt peitetty herrajjestas sentään.
- Älä nyt hyvä höntti siihen keskelle kulkuväylää jää selälles köllimään vaikka oot miten sulonen.
- Sykkyyn tulet niinkö? No tule, katotaan uutisia. Siihen käpertyy, pikku nenukka ylöspäin... käpälä siinä päällä... kyllä sinä olet hirmusen sulonen.
- Mitä? Purenko minä koskaan sinua, purenko? Ai jaha... niin juu, no mennään kattomaan kupposia. Katopas. Sillä lailla... on se niin kiltti kisu.
- Mitä sinä paukutat siellä oikein?
- Eijeijei, sinne ei kisu saa mennä. Niin, ei mene. On se niin kiltti kisu.
- Ei hyvänen aika, minne sinä oot tunkenu? Miten sinä oikein sinne pääsit? Tuutko pois ja joutuun!
- Ja mikähän vika siinä ruuassa nyt on oikein? Niin kun kissat ei nää kunnolla lähelle. Minä nostan siihen sopivalle hollille. Noin, nyt on kuppi nenän eessä. On se niin kiltti kisu.
- No kyllä minä sinua rakastan. Tuus ny tänne. Siihen niin käpertyy, sillein. On se niin kiltti kisu. Siihen nukkuu... ai sinä nukahit jo. Noin. Kiltti kisu on.
- Minä muistan kun sinä tulit. Olit emosta eksyny, kahen nyrkin kokonen. Minä syötin sinua. Sitten sinä otit minut emoksi. Minut. Muistatko? Nii... kyllä sinä muistat... voi hyvä tavaton kun ne pikku päpälät sojottaa ilmassa ihan niiku pentuna... olet sinä sulo... äläpäs nyt pure kuitenkaan... eikö sitä masua saa paijata, senkö takia sinä pyrit puremaan?
- Kyllä kauhee peto olet! Vaihan kohta kilpikonnaan. Pistän lehteen ilmotuksen.
- No en minä oikeesti. Noin. On se niin kiltti kisu. Kuka rakastaa kisua?
- Hurr purr, hurrur purrur.
- Sykkyyn taas? Tule, katotaan uutisia. Se on Putin. Se on noin tuikee. Sillä ei varmaan ole kissaa. Taitaa olla koiraihmisiä enemmän. Juu. älä kattokaan. Se on hävittäjälentäjä, siks se on noin lyhkänen.
- No kaatuu se tuoli joskus. En minä ole vihanen. On se niin kiltti kisu.
- Harjataanpas se turkki. Tules nyt. Johan on! Äläkä sitä harjaa suussas mökellä. Noin, on se niin kiltti kisu.
❦ ❦ ❦ ❦ ❦
https://www.suomi24.fi/profiili/UomoUniversale
https://www.suomi24.fi/profiili/BonhommenKissa
Aloituksia
2
Kommenttia
14
Ei mua koskaan
ole heitetty chatista pihalle. Liityin Suomi-chattiin joskus alkuaikona oliko se nyt -99. Ikinä ei ole heitetty ulos. En3785Chatissa on
BonhommeRichard sanoo: CHATISSA ON ✔ EKSISTENTIALISMIA: Olemassaolomme määrittyy sen kautta mitä kirjoitamme. Olemme si5785